Hvilken Abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

LinLin

Pernille08 skriver:

Okay men der er åbenbart stor forskel om det er offentlig sygehus eller en gyn klinik som fortager det .

FOr jeg vi lavede min på en gyn klinik og der var der ikke noget valg eller en mellem gruppe , jeg fortalte bare om min erfaring .

Men jeg synes kun det er godt andre kan fortælle om deres og hjælpe ts

Bare mærkeligt at der med lige sådan nogle ting her er forskelle, synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Hejsa,For ca. 3timer siden opsatte jeg de tabletter man får til medicinsk abort. Efter en lille times tid startede smerterne.. Hold da op hvor gjorde det ondt. Jeg kunne slet ikke være nogen steder, bare sidde og vugge og jamre. Efter halvanden time begyndte de smertestillende at virke og jeg har nu overskud til at skrive lidt herinde...Jeg fik valget mellem medicinsk og kirurgisk. Skulle ha været 11+0 idag, men fosteret var gået til omkring 7+6.Kan kun sige at sker det her igen så vælger jeg kirurgisk.Jeg har stadig ondt men det er til at holde ud.Jeg har ingen børn.Så jeg vil ærlig at sige at det gør fandens ondt.Du får lige et knus med på vejen...Knus ditte

Puha tænker på dig og sender dig en masse tanker..!

Er frygtelig ked af det på dine vegne!

Har bare så dårlig samvittighed... Alle dem der gerne vil have børn og ikke kan og her sidder jeg med sikkert den mest perfekte lille skabning også kan jeg ikke beholde den... Føler mig som den største idiot altså..!

Vil du opdatere mig om hvordan det er? Så jeg ved hvad jeg kan forvente?

Anmeld

12. september 2011

mortilnoahogmelina

DAs mor skriver:

Bare mærkeligt at der med lige sådan nogle ting her er forskelle, synes jeg

Ja , men det var bare hvad de sagde til mig . Men nu var jeg ikke særlig langt henne så for mig var det ikke aktuelt med en kirugisk .

Anmeld

12. september 2011

LinLin

Anonym skriver:

Har bare så dårlig samvittighed... Alle dem der gerne vil have børn og ikke kan og her sidder jeg med sikkert den mest perfekte lille skabning også kan jeg ikke beholde den... Føler mig som den største idiot altså..!

Sådan er du altså nødt til at lade være med at tænke

Du "fratager" jo ikke andre et barn, fordi du får en abort!

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Sådan er du altså nødt til at lade være med at tænke

Du "fratager" jo ikke andre et barn, fordi du får en abort!

Nej men tænk hvor mange der ville ønske de var i min situation... og så smider jeg bare det hele på gulvet..!

Anmeld

13. september 2011

FrkDitte

Anonym skriver:

Puha tænker på dig og sender dig en masse tanker..!

Er frygtelig ked af det på dine vegne!

Vil du opdatere mig om hvordan det er? Så jeg ved hvad jeg kan forvente?

Hejsa,

Du skal slet ikke have dårlig samvittighed! Du skal tænke på dig og ingen anden!

I mit tilfælde var der sikkert noget galt med den lille spunk, så min krop tog valget for mig.

Jeg tog nogle piller igår inden jeg gik i seng, og har faktisk sovet hele natten.

Har lidt ondt her til morgen, men ikke værre end hvad et par Panodiler kan klare.

Skal til kontrolskanning om 1 uge, for at se om alt er udstødt. Hvis det ikke er det, skal jeg nok have en udskrabning.

Du må ikke være efter sig selv på grund at det valg du træffer. Du træffer det jo ud fra din situation.

Kæmpe knus herfra

Ditte

Anmeld

13. september 2011

LinLin

Anonym skriver:

Nej men tænk hvor mange der ville ønske de var i min situation... og så smider jeg bare det hele på gulvet..!

Men gør jo hverken til eller fra for dem! Og det hjælper i hvert fald ikke dig selv at du tænker sådan

Nogle gange er man bare nødt til kun at tænke på sig selv! Du har jo helt sikkert truffet det valg der er rigtigt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.