Hvilken Abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Maemi

Anonym skriver:

Tusinde tak skal du have...

Men fuck hvor jeg bare frygter det SÅ meget kan slet ikke holde tanken ud...  Ved bare det er det jeg mp gøre..

Jeg forstår dig 100 procent! 
Det var en af de væreste beslutninger jeg har taget i hele mit liv, men lige som dig - viste jeg bare at det skulle gøres. 
Det er et rent helved, desværre..

Jeg håber virkelig du kommer godt igennem det her.
Noget af det vigtigste er bare at du er helt sikker på dit valg, så skal alt andet nok gå .  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Tak for svar men jeg har bare hørt det gør MERE ondt når man har født fordi man også få efterveer osv.

Min tog 3 dage at komme over mht smerter og fosteret.. Jeg blødte i ca 6 dage og så var det det .. Men de veer man får, de gør ondt! Sammenlign det med krampe i maven x 5.. Men sikkert ikke noget imod veer ved en fødsel Hvis jeg var dig, så ville jeg tage den kirugiske.. Det er overstået så hurtigt!!

Anmeld

12. september 2011

LinLin

Honey<3 skriver:

Så blev jeg så klog Hehe... Satser ikke på at jeg skal trækkes igennem det helved igen

Det er også noget af det værste jeg har oplevet

Anmeld

12. september 2011

LISBETH:-)

Anonym skriver:

Hvor langt var du henne da man kunne se noget? For det er min største frygt at jeg kan se hvad det er osv...

ej men jeg er så ked af det og jeg er så bange tror aldrig jeg har været så bange for noget i mit liv..

Jeg var i 10-12. uge og mit var så ikke abort jeg ønskede så det gjorde sku ondt og sidde med en lille klump hvor man ikke var i tvivl om hvad det var.

Der er som sådan ikke noget og være bange for. Kirurisk abort gør ikke ondt, man har kraftige mens smerter bagefter i 1 døgn men så er man frisk igen!

Jeg ville være mest bange for at fortryde mit valg, selv har jeg aborteret 5 gange alle ufrivilligt og det har IKKE været sjovt, men forstiller mig at det på sin vis er nemmere når det er noget man selv vælger, men at det må være en meget meget svær beslutning!!

Anmeld

12. september 2011

Darling<3

DAs mor skriver:

Det er også noget af det værste jeg har oplevet

Me too... Det er super hårdt, men nogle gange er det desværre nødvendigt:/

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

lisbeth2910 skriver:

Jeg var i 10-12. uge og mit var så ikke abort jeg ønskede så det gjorde sku ondt og sidde med en lille klump hvor man ikke var i tvivl om hvad det var.

Der er som sådan ikke noget og være bange for. Kirurisk abort gør ikke ondt, man har kraftige mens smerter bagefter i 1 døgn men så er man frisk igen!

Jeg ville være mest bange for at fortryde mit valg, selv har jeg aborteret 5 gange alle ufrivilligt og det har IKKE været sjovt, men forstiller mig at det på sin vis er nemmere når det er noget man selv vælger, men at det må være en meget meget svær beslutning!!

Det ER den sværeste beslutning EVER...!

Men er nødt til det... min kæreste ønsker det ikke og respektere at han ikke er klar... Og ja ved også det er mit valg MEN for mig er man bare 2 om det... og vil ikke have et barn hvis ikke han er klar til det (jeg har selv i forvejen).

Men hvor gør det bare ondt på mig netop også fordi jeg VED hvad det er jeg går glip af hvad det egentlig er jeg gør.. Det er SÅ frygteligt..

Anmeld

12. september 2011

Muffinmus

Jeg fik den kirurgiske da min var død og den vil jeg til enhver tid få igen hvis det var nødvendigt.

Anmeld

12. september 2011

LinLin

Honey<3 skriver:

Me too... Det er super hårdt, men nogle gange er det desværre nødvendigt:/

Min medicinske var desværre ikke frivillig... Men var ikke i tvivl om metoden da jeg så selv skulle vælge!!!

Anmeld

12. september 2011

Anonym skriver:

Det ER den sværeste beslutning EVER...!

Men er nødt til det... min kæreste ønsker det ikke og respektere at han ikke er klar... Og ja ved også det er mit valg MEN for mig er man bare 2 om det... og vil ikke have et barn hvis ikke han er klar til det (jeg har selv i forvejen).

Men hvor gør det bare ondt på mig netop også fordi jeg VED hvad det er jeg går glip af hvad det egentlig er jeg gør.. Det er SÅ frygteligt..

Puha det er også en meget sværd situation og stå i!

Håber du kommer ordentligt igennem det!

Anmeld

12. september 2011

Hvor langt er du henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.