Hvilken Abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Mange tak for svar... håber bare på det går hurtigt... og uden for mange smerter for det ville jeg slet ikke kunne bære..!

Ja forstår jeg godt og Jeg ønsker dig alt det bedste .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

LinLin

Pernille08 skriver:

Du kan ikke selv vælge , er du imellem 4 og 8 uger henne er det en medicinsk er du imellem 8 og 12 er den kiruisk .

Du skal have et stort kram absolut ingen sjov situation du står i .

Der er altså en "mellemgruppe" hvor man selv kan vælge.

Jeg var i 9. uge og valgte selv!

TS: Vil til hver en tid anbefale kirurgisk! Har prøvet begge dele; medicinsk (MA) og kirurgisk (frivilligt).

Medicinsk var virkeligt ubehageligt: man får en pille, som giver "veer" og så kommer alt det ud

Kirurgisk: mødte ind kl 8 (fastende) kom ind på operationsstuen kvart over og på opvøgningen kvart i ni, hvor jeg så var en time hvorefter jeg kunne tage hjem. Ingen gener efterfølgende!

Anmeld

12. september 2011

Maemi

Anonym skriver:

ja jeg skal ind og have en abort på fredag hvilket jeg ikke ikke er stolt af.. og bare vil have det overstået...

Men nogle siger man kan vælge imellem en medicinsk og en kirugisk har altid troet at de bestemte alt efte rhvor langt henne man var...

Men hvad skal man så vælge... Fryter en medicinsk så meget da jeg har hørt det skulle gøre så fandens ondt især når man har børn i forvejen... men ved også der er større risisis forbundet med en kirugisk.. hvad vælger man?

Hej TS 

Jeg fik i foråret selv fortaget en medicinsk abort, og havde aldrig i mit liv forstillet mig noget så smertefuldt. For det gør rigtigt ondt, og det er en smerte man på ingen måder kan beskrive.
For mig varede det et par dage, før jeg var oven på igen, rent smertemæssigt.. Men der gik faktisk 3-4 uger før jeg stoppede med at bløde helt.

Jeg var kun 6+2 henne, og derfor var det besluttet på forhånd at det var den medicinsiske abort der skulle benyttes.

Held og lykke med dig, jeg håber at lige meget hvad du vælger, kommer hurtigt ovenpå igen , for en abort er sgu aldrig sjov at få fortaget - hverken fysisk eller psykisk. 

fra Mathilde.  

Anmeld

12. september 2011

Darling<3

Anonym skriver:

ja jeg skal ind og have en abort på fredag hvilket jeg ikke ikke er stolt af.. og bare vil have det overstået...

Men nogle siger man kan vælge imellem en medicinsk og en kirugisk har altid troet at de bestemte alt efte rhvor langt henne man var...

Men hvad skal man så vælge... Fryter en medicinsk så meget da jeg har hørt det skulle gøre så fandens ondt især når man har børn i forvejen... men ved også der er større risisis forbundet med en kirugisk.. hvad vælger man?

Hejsa.. Jeg har været igennem begge metoder, og jeg synes at få det gjort kirugisk er det bedste.. Det tager et kvarter og der er ingen smeter bagefter.. Jeg var den første herinde der vidste at Pernille08 skulle igennem en abort og skrev sammen med hende om medicinsk.. Jeg tror ikke at det hør ondt hvis man har har født , men det gjorde ondt på mig og jeg har ingen børn iforvejen..

Anmeld

12. september 2011

LinLin

Honey<3 skriver:

Hejsa.. Jeg har været igennem begge metoder, og jeg synes at få det gjort kirugisk er det bedste.. Det tager et kvarter og der er ingen smeter bagefter.. Jeg var den første herinde der vidste at Pernille08 skulle igennem en abort og skrev sammen med hende om medicinsk.. Jeg tror ikke at det hør ondt hvis man har har født , men det gjorde ondt på mig og jeg har ingen børn iforvejen..

Medicinsk gør ondt selvom man har født

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Maemi skriver:

Hej TS 

Jeg fik i foråret selv fortaget en medicinsk abort, og havde aldrig i mit liv forstillet mig noget så smertefuldt. For det gør rigtigt ondt, og det er en smerte man på ingen måder kan beskrive.
For mig varede det et par dage, før jeg var oven på igen, rent smertemæssigt.. Men der gik faktisk 3-4 uger før jeg stoppede med at bløde helt.

Jeg var kun 6+2 henne, og derfor var det besluttet på forhånd at det var den medicinsiske abort der skulle benyttes.

Held og lykke med dig, jeg håber at lige meget hvad du vælger, kommer hurtigt ovenpå igen , for en abort er sgu aldrig sjov at få fortaget - hverken fysisk eller psykisk. 

fra Mathilde.  

Tusinde tak skal du have...

Men fuck hvor jeg bare frygter det SÅ meget kan slet ikke holde tanken ud...  Ved bare det er det jeg mp gøre..

Anmeld

12. september 2011

LISBETH:-)

Jeg har fået 2 medicinske aborter og en kirurisk

1. medicinske abort kom der intet ud, så jeg blev indlagt og fik en kirurisk

2. medicinske abort kom det hele ud som en meget stor klump hvor man kunne se hvad det var (jeg skal undgå detaljer) og det var meget meget ulækkert!

Jeg ville vælge medicinsk hvis du ikke er ret langt henne og kiruriks hvis du er mere end 8 uger henne.

Men som en anden skrev så tror jeg altså ikke det er noget du selv vælger, det har det ihvertfald aldrig været med mig.

Anmeld

12. september 2011

Darling<3

DAs mor skriver:

Medicinsk gør ondt selvom man har født

Så blev jeg så klog Hehe... Satser ikke på at jeg skal trækkes igennem det helved igen

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Tak for svar men jeg har bare hørt det gør MERE ondt når man har født fordi man også få efterveer osv.

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

lisbeth2910 skriver:

Jeg har fået 2 medicinske aborter og en kirurisk

1. medicinske abort kom der intet ud, så jeg blev indlagt og fik en kirurisk

2. medicinske abort kom det hele ud som en meget stor klump hvor man kunne se hvad det var (jeg skal undgå detaljer) og det var meget meget ulækkert!

Jeg ville vælge medicinsk hvis du ikke er ret langt henne og kiruriks hvis du er mere end 8 uger henne.

Men som en anden skrev så tror jeg altså ikke det er noget du selv vælger, det har det ihvertfald aldrig været med mig.

Hvor langt var du henne da man kunne se noget? For det er min største frygt at jeg kan se hvad det er osv...

ej men jeg er så ked af det og jeg er så bange tror aldrig jeg har været så bange for noget i mit liv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.