Anonym skriver:
ja jeg skal ind og have en abort på fredag hvilket jeg ikke ikke er stolt af.. og bare vil have det overstået...
Men nogle siger man kan vælge imellem en medicinsk og en kirugisk har altid troet at de bestemte alt efte rhvor langt henne man var...
Men hvad skal man så vælge... Fryter en medicinsk så meget da jeg har hørt det skulle gøre så fandens ondt især når man har børn i forvejen... men ved også der er større risisis forbundet med en kirugisk.. hvad vælger man?
Hej TS 
Jeg fik i foråret selv fortaget en medicinsk abort, og havde aldrig i mit liv forstillet mig noget så smertefuldt. For det gør rigtigt ondt, og det er en smerte man på ingen måder kan beskrive.
For mig varede det et par dage, før jeg var oven på igen, rent smertemæssigt.. Men der gik faktisk 3-4 uger før jeg stoppede med at bløde helt.
Jeg var kun 6+2 henne, og derfor var det besluttet på forhånd at det var den medicinsiske abort der skulle benyttes.
Held og lykke med dig, jeg håber at lige meget hvad du vælger, kommer hurtigt ovenpå igen
, for en abort er sgu aldrig sjov at få fortaget - hverken fysisk eller psykisk.
fra Mathilde.
Anmeld