Jeg har fundet ud af hvordan man hacker profiler på facebook. Fik det afvide her til aften og som test skulle jeg hacke min oplysers profil uden andre oplysninger end hendes email. Det er for let. Der sidder sikkert nogen der har fundet ud af det samme, er der noget man kan gøre for at forhindre hacking? Overvejer at slette min konto hvilket jeg vil være ked af da jeg er besat af facebook!
Føler mig usikker på nettet nu 
Man kan godt gøre det meget svært på Facebook.
Man kan starte med at downloade et software der kan huske dine adgangskoder samt genere adgangskoder for dig. Så får du fremover kun en kode du skal huske og det er den til softwareprogrammet.Selvesoftwareprogrammet LastPass feks. lader du så genere adgangskoder for dig og gemme dem. Disse kan du forny inde i selve LastPass på nogle forummer. Igen andre skal du logge dig ind som du plejer med LP og derefter genere et nyt kodeord med LP. Lastpass er blot et program der kan dette.
De har en feature der hedder Kodegenrator
Den genrerer en kode du skal bruge hver gang du logger dig på. Koden sendes til din mobil eller email. Koden her fornyr sig selv hvert 30 sekund tror jeg det er.
Så sent som for en uge siden blev min Facebook profil forsøgt hacket af en tosse i London. det mislykkedes pga dette softwareprogram OG kodegenrator kombinationen, samtidig med at jeg fik en SMS om hackerforsøget på min mail og mobil.
Anmeld
Citér