Facebook hacking

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2014

Muhmi

Ariel78 skriver:

Nogle gange kan hacking være livsvigtig. Jeg ville give ALT for at få indblik i min teenage søns FB, og måske stoppe/hjælpe ham før det er for sent. Ville være taknemmelig hvis du fortalte hvordan du gør. viacon83@gmail.com

Ej det mener du vel ikke seriøst?

Du ville vel ikke hacke din søns facebook for at se hvad han laver?  Hvad med en snak istedet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

Zelinasmor

Kan godt se det er en gammel tråd. Men det er ulovligt at logge ind på andres privar profiler. Også ens børn! Og jeg synes det er fuldstændig utilgiveligt overhovedet at prøve. Snak sammen eller få hjælp udefra hvis du tror der er et problem. Det andet er da det værste! Det er jo som at gå i sit barns dagbog . Utilgiveligt.

Anmeld Citér

19. april 2014

Kochpoulsen

Jeg har fundet ud af hvordan man hacker profiler på facebook. Fik det afvide her til aften og som test skulle jeg hacke min oplysers profil uden andre oplysninger end hendes email. Det er for let. Der sidder sikkert nogen der har fundet ud af det samme, er der noget man kan gøre for at forhindre hacking? Overvejer at slette min konto hvilket jeg vil være ked af da jeg er besat af facebook!  Føler mig usikker på nettet nu

Hvordan gør man lige det?

har en gammel profil, som jeg gerne vil ind i.

Anmeld Citér

19. april 2014

Mama85

Jeg vil også gerne have en pb med Info 

Anmeld Citér

19. april 2014

Lenats31

Jeg har fundet ud af hvordan man hacker profiler på facebook. Fik det afvide her til aften og som test skulle jeg hacke min oplysers profil uden andre oplysninger end hendes email. Det er for let. Der sidder sikkert nogen der har fundet ud af det samme, er der noget man kan gøre for at forhindre hacking? Overvejer at slette min konto hvilket jeg vil være ked af da jeg er besat af facebook!  Føler mig usikker på nettet nu

Man kan godt gøre det meget svært på Facebook.

Man kan starte med at downloade et software der kan huske dine adgangskoder samt genere adgangskoder for dig. Så får du fremover kun en kode du skal huske og det er den til softwareprogrammet.Selvesoftwareprogrammet LastPass feks. lader du så genere adgangskoder for dig og gemme dem. Disse kan du forny inde i selve LastPass på nogle forummer. Igen andre skal du logge dig ind som du plejer med LP og derefter genere et nyt kodeord med LP. Lastpass er blot et program der kan dette.

De har en feature der hedder Kodegenrator

Den genrerer en kode du skal bruge hver gang du logger dig på. Koden sendes til din mobil eller email. Koden her fornyr sig selv hvert 30 sekund tror jeg det er.

Så sent som for en uge siden blev min Facebook profil forsøgt hacket af en tosse i London. det mislykkedes pga dette softwareprogram OG kodegenrator kombinationen, samtidig med at jeg fik en SMS om hackerforsøget på min mail og mobil.

Anmeld Citér

21. oktober 2014

Caspergodag

Anonym skriver:

Du må meget gerne prøve på min også for er da meget nervøs 

Anmeld Citér

26. oktober 2014

Lenats31

har "kodegeneratoren" slået til. samt en mekanisme der sørger for at jeg får besked via mail hvis en eller anden forsøger at logge sig ind på min profil. jeg får også at IP-adresse hvis det er fra en PC samt hvilket land og by forsøget blev lavet

Med andre ord. Min profil er sat op til at tage imod login fra en bestemt PC, Ipad osv. laves der login forsøg fra andre enheder end de registrerede, sååå går kodegeneratoren igang. Koden fra den sendes til mig også går der en besked ind om at den og den IP-adresse, landet den er i og by endda ind på en besked til mig

Koden til min profil er genereret af et program der husker koder, og det er et fuldstændigt vanvittig kodeord - ikke et man husker udenad

Anmeld Citér

26. oktober 2014

Moar2011

qp skriver:

Lyder lidt underligt det du skriver der... Altså den med, at det skulle være SÅ nemt?

Ingen kan logge på min konto udover mig selv! Hvis eks du forsøgte at gøre det ville jeg få en sms om det. Hvis jeg logger på fra et andet sted end de steder jeg bruger FB fra, ja så får jeg en sms med en kode som jeg skal skrive på FB for at komme ind i min profil.

Så vidt jeg er orienteret er sikkerheden i top... Men skriv da privat til mig og så deler jeg glædeligt min mail adresse ud til dig så du kan se om du kan komme ind på min profil

Hvordan kan du sætte din facebook op til alt det ?

Anmeld Citér

26. oktober 2014

Lenats31

Hvordan kan du sætte din facebook op til alt det ?

Læs mit svar ovenfor

privatinstillinger ...... sikkerhed.... også aktiveref du hele skidtet dernedad

der er lavet loginforsøg på min konto - mislykkede altså

Og download et program der husker samt generer kodeord. Så kan du få nogle sindsygt svære kodeord til internettet men du skal kun have koden til det program i dit hoved.

Undgå at sætte din PC op til at huske kodeord

Anmeld Citér

26. oktober 2014

Stimap

Hansen97 skriver:

Done

Også mig tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.