Facebook hacking

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Frk.Nissen

Hansen97 skriver:

Har sendt en PB..

Hvordan har du fundet ud af det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

tobogsylsmor27

jeg vil også gerne havde en pb

Anmeld Citér

13. september 2011

ano14316

Hansen97 skriver:

Nu gik jeg lige på opdagelse.. og ja det er sgu da monstergrimt at det er så let.. det eneste man skal kunne er emailen på den anden person.. og hvor svært er det lige..

Nu overvejer jeg seriøst at slette mig.. føj...

Hej.. 

kand u ikke lige sende mig et link.. skal slet ikke bruge det til noget grimt, skal bare vise min far, hvor usikkert det er, da han er sikkerhedsfreak.. 

Anmeld Citér

15. februar 2012

morsdilemma

hej... jeg ville høre om du ikke også kunne sende mig en PB ?

Min teenage datters facebook profil er blevet hacket af hendes ekskæreste og truer med at lække private billeder ud... og min datter er helt nede  jeg har brugt timer på at søge hjælp nu og faldt over dette indlæg his du vil være venlig at sende mig en PB så vi kan få profilen tilbage og sikre den mod uventet gæster. med venlig hilsen en meget bekymret mor til en knust og bange datter 

Anmeld Citér

17. juli 2012

RikkePigen94

Anonym skriver:

Jeg har fundet ud af hvordan man hacker profiler på facebook. Fik det afvide her til aften og som test skulle jeg hacke min oplysers profil uden andre oplysninger end hendes email. Det er for let. Der sidder sikkert nogen der har fundet ud af det samme, er der noget man kan gøre for at forhindre hacking? Overvejer at slette min konto hvilket jeg vil være ked af da jeg er besat af facebook!  Føler mig usikker på nettet nu

Hvordan gør man??

Anmeld Citér

19. juli 2012

RikkePigen94

ano14316 skriver:

Hej.. 

kand u ikke lige sende mig et link.. skal slet ikke bruge det til noget grimt, skal bare vise min far, hvor usikkert det er, da han er sikkerhedsfreak.. 

Hvordan gør man??

Anmeld Citér

19. juli 2012

ano14316

RikkePigen94 skriver:

Hvordan gør man??

Det er en meget gammel tråd du ripper op i.

tror det var noget med et eller andet fusker program.

For at sikre din profil skal du indstille sikkerhedspørgsmål.
Det til har jeg sms godkendelse på min, så hvis en anden computer end min egen skal logge på, så modtager jeg en sms kode som jeg skal indtaste.

Anmeld Citér

19. juli 2012

MortilElias2010

morsdilemma skriver:

hej... jeg ville høre om du ikke også kunne sende mig en PB ?

Min teenage datters facebook profil er blevet hacket af hendes ekskæreste og truer med at lække private billeder ud... og min datter er helt nede  jeg har brugt timer på at søge hjælp nu og faldt over dette indlæg his du vil være venlig at sende mig en PB så vi kan få profilen tilbage og sikre den mod uventet gæster. med venlig hilsen en meget bekymret mor til en knust og bange datter 

Stakkels pige! Jeg håber inderligt I fandt ud af det og at det "kun" blev ved trusler! 

Anmeld Citér

6. februar 2014

Ariel78

Anonym skriver:

Jeg har fundet ud af hvordan man hacker profiler på facebook. Fik det afvide her til aften og som test skulle jeg hacke min oplysers profil uden andre oplysninger end hendes email. Det er for let. Der sidder sikkert nogen der har fundet ud af det samme, er der noget man kan gøre for at forhindre hacking? Overvejer at slette min konto hvilket jeg vil være ked af da jeg er besat af facebook!  Føler mig usikker på nettet nu

Nogle gange kan hacking være livsvigtig. Jeg ville give ALT for at få indblik i min teenage søns FB, og måske stoppe/hjælpe ham før det er for sent. Ville være taknemmelig hvis du fortalte hvordan du gør. viacon83@gmail.com

Anmeld Citér

6. februar 2014

Kay

Ariel78 skriver:

Nogle gange kan hacking være livsvigtig. Jeg ville give ALT for at få indblik i min teenage søns FB, og måske stoppe/hjælpe ham før det er for sent. Ville være taknemmelig hvis du fortalte hvordan du gør. viacon83@gmail.com

ved det tråden er fra 2011 og facebook har opdateret deres sikkerhed mange gange siden tror jeg ikke det er til meget hjælp 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.