Facebook hacking

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Frøken J.

Michael healer skriver:

Nej mener ikke man skal installere et program overhoved via den metode, det hele foregår via deres hjemmeside

Undskyld, det her er ikke ondt ment, men hvis man vælger at stole på sådan en side, hvor du af en eller anden mystisk årsag skal betale for det, så er man næsten selv ude om at man mister de penge, når det ikke virker! - Forstå mig ret, det er ikke ment nedladende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Frøken J.

Nå, listen up

Hele humlen er sikkerhedsspørgsmålet! Har man ikke tilknyttet sådan et til ens profil, kan man godt blive hacket. Men har man, så kan du ikke blive hacket via nævnte metoder, medmindre hackeren kender svaret til sikkerhedsspørgsmålet.

Har du ikke fået oprettet et sikkerhedsspørgsmål, er der her en vejledning til hvordan:

https://da-dk.facebook.com/help/new/?faq=174775012 577892

Sikkerhedsspørgsmålet kan (af hensyn til sikkerheden ) ikke ændres, når det først er oprettet, så tænk godt over, hvad i vælger og hvilket svar

Anmeld Citér

12. september 2011

D-Micka

Frøken J. skriver:

Nå, listen up

Hele humlen er sikkerhedsspørgsmålet! Har man ikke tilknyttet sådan et til ens profil, kan man godt blive hacket. Men har man, så kan du ikke blive hacket via nævnte metoder, medmindre hackeren kender svaret til sikkerhedsspørgsmålet.

Har du ikke fået oprettet et sikkerhedsspørgsmål, er der her en vejledning til hvordan:

https://da-dk.facebook.com/help/new/?faq=174775012 577892

Sikkerhedsspørgsmålet kan (af hensyn til sikkerheden ) ikke ændres, når det først er oprettet, så tænk godt over, hvad i vælger og hvilket svar

Anmeld Citér

12. september 2011

Michael healer

Frøken J. skriver:

Undskyld, det her er ikke ondt ment, men hvis man vælger at stole på sådan en side, hvor du af en eller anden mystisk årsag skal betale for det, så er man næsten selv ude om at man mister de penge, når det ikke virker! - Forstå mig ret, det er ikke ment nedladende

Det er helt ok, du behøver ikke undskylde, jeg ved jo ikke om det virker, men er itivl

Anmeld Citér

12. september 2011

Hvis man går ind med en andens mail, får man så ikke slettet personens adgangs kode?? 

Jeg prøvede nemlige på kæresten's og der virkede det som om at jeg skulle indtaste en ny adgangskode? Altså, at den gamle blev nulstillet, og så kan personen vel se at der er forgået noget??

Jeg fatter det vist ik helt!?!?

Stine og Lisa.

Anmeld Citér

12. september 2011

Michael healer

Tilmeldt skriver:

Hvis man går ind med en andens mail, får man så ikke slettet personens adgangs kode?? 

Jeg prøvede nemlige på kæresten's og der virkede det som om at jeg skulle indtaste en ny adgangskode? Altså, at den gamle blev nulstillet, og så kan personen vel se at der er forgået noget??

Jeg fatter det vist ik helt!?!?

Stine og Lisa.

Ja hvis du bliver bedt om at skrive en ny adgangskode, så bliver den gamle slettet og så kan man selvfølge godt finde ud af det, men jeg trorikek det er sådan i alle tilfælde med det

Anmeld Citér

12. september 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Du går ind på kontoindstillinger - sikkerhed og så kan du "tænde" forskellige sikkerhedsknapper

Tak

Anmeld Citér

12. september 2011

Sabina92

Hansen97 skriver:

Har sendt en PB..

Vil du sende mig en pm, min mand kan faktisk ikke komme ind på hans lige pt s;

Anmeld Citér

12. september 2011

musse1

Rose <3 skriver:

DA og jeg kan ikke få det med sms til at virke, da vi ikke kan vælge dansk under sms?

how to do that???

underligt jeg fik mit til at virke og fik en sms med det samme, med koden jeg skulle bruge for at godkende det 

Anmeld Citér

12. september 2011

qp

Rose <3 skriver:

der var lige en ovenfor der skrev hun havde fået det til at virke med sms. meget mystisk...

håber hun kan komme med en forklaring!

Gå ind i dine sikkerhedsindstillinger og rod lidt rundt derinde så finder du det Og det fungerer ....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.