Facebook hacking

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2016

loop

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2016

Flødebollen

loop skriver:

Jamen så er baby.dk da også det oplagte medie til at spørge om den slags.

Som Diosa også er inde på. Lad din ex være i fred.

Hahaha. Tak for et godt grin

Anmeld Citér

26. maj 2016

loop

Flødebollen skriver:

Hahaha. Tak for et godt grin

Det glæder mig da at kunne skabe glæde fra morgenstunden

Anmeld Citér

26. maj 2016

Diosa85

Flødebollen skriver:

Hvad er det for en skole og lærer? Jeg er journalist, og vil da rigtig gerne skrive en historie om den læringsinstitution, der opfordrer til hacking. 

Søgte lige på det i Google Aspit (som Nick nævner) er er it kursus for unge med aspagers syndrom som skal ruste dem til et arbejde i hverdagen indenfor IT. 

Aspit.dk hvis du vil skrive en historie 

Anmeld Citér

26. maj 2016

Flødebollen

Diosa85 skriver:

Søgte lige på det i Google Aspit (som Nick nævner) er er it kursus for unge med aspagers syndrom som skal ruste dem til et arbejde i hverdagen indenfor IT. 

Aspit.dk hvis du vil skrive en historie 

Det var sgu noget af en rustning 

giver lige Nick tid til at svare. Desværre er en nyoprettet bruger på en babyside nok ikke den mest pålidelige eller troværdige kilde

Anmeld Citér

26. maj 2016

Diosa85

Flødebollen skriver:

Det var sgu noget af en rustning 

giver lige Nick tid til at svare. Desværre er en nyoprettet bruger på en babyside nok ikke den mest pålidelige eller troværdige kilde

Følger også lige med. Hvis det virkelig er sandt så der jo noget galt med det kursus 

men nej. Ikk de mest pålidelige. 

Anmeld Citér

29. juni 2016

hemmeligt

Klumpe-dumpe skriver:

Du går ind på kontoindstillinger - sikkerhed og så kan du "tænde" forskellige sikkerhedsknapper :)

kan du sende mig PB med det også? hvor nemt det er at hacke 

Anmeld Citér

29. juni 2016

hemmeligt

JeNoVa skriver:

Skal du ikke lige dele med os, hvordan man gør? 

Kan du sende mig PB også? 

Anmeld Citér

29. juni 2016

MissMoon

Anonym skriver:

Jeg har fundet ud af hvordan man hacker profiler på facebook. Fik det afvide her til aften og som test skulle jeg hacke min oplysers profil uden andre oplysninger end hendes email. Det er for let. Der sidder sikkert nogen der har fundet ud af det samme, er der noget man kan gøre for at forhindre hacking? Overvejer at slette min konto hvilket jeg vil være ked af da jeg er besat af facebook!  Føler mig usikker på nettet nu

Hvordan gør man det?? Vil du evt sende det i en privat besked?

Anmeld Citér

29. juni 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hold da helt op...

5 ÅR!!!! efter den blev oprettet og rimelig tydeligt var falsk er der stadig nogen der bliver helt bange....

Det kan IKKE lade sig gøre medmindre man er uddannet indenfor IT og kender genveje og bryder loven ved at sende diverse falske links som så skjuler et program der læser og gemmer din kode når du skriver den...

hvis man har et helt almindeligt antivirus program installeret så kan man se om siden er sikker eller ej...

og ellers så hvis man holder musen stille et øjeblik over linket inden man trykker kan man se hvad side den sender en til og hvis siden ikke hedder https://facebook.com først så lad være med at trykke på noget der siger det er fra FB :P

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.