Facebook hacking

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Michael healer

D-Micka skriver:

Nej du behøver ikke sikkerheds spørgsmålet ..
Jeg har lige prøvet på min kærestes ..

Via den metode du har fået fra Hansen ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Frøken J.

Michael healer skriver:

Det tror jeg desværre ikke, så vidt jeg kan se, findes der hjemmesider der kan hacke uden at man kender andet end email, men jeg ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed, for har ikke prøvet det af

Der er helt sikkert programmer og diverse omveje man kan bruge, men så er det jo heller ikke et spørgsmål om, at man "bare skal kende mailadressen" - for så er der jo også en hel masse andre trin i processen

Anmeld Citér

12. september 2011

Mussen2

Under sikkerhedsindstillinger, sikkerhed har jeg netop konstateret at der står at der er en session på min profil fra en med placering i Silkeborg.....

Og der har jeg absolut ikke været, betyder det der er en der har været igang med min profil.

Havde nemlig en underlig oplevelse forleden dag, som endte ud i at jeg måtte skifte kodeord og så tænkte jeg ikke mere over det, men jeg kan nu se at det er netop på det tidspunkt hvor der står det med en ip-adresse fra Silkeborg (hvor jeg ikke bor)

Anmeld Citér

12. september 2011

Michael healer

Frøken J. skriver:

Der er helt sikkert programmer og diverse omveje man kan bruge, men så er det jo heller ikke et spørgsmål om, at man "bare skal kende mailadressen" - for så er der jo også en hel masse andre trin i processen

Nej det er ikke et program , men bare via få trin , hvis altså det virker

Anmeld Citér

12. september 2011

afrobabies

Mussen2 skriver:

Under sikkerhedsindstillinger, sikkerhed har jeg netop konstateret at der står at der er en session på min profil fra en med placering i Silkeborg.....

Og der har jeg absolut ikke været, betyder det der er en der har været igang med min profil.

Havde nemlig en underlig oplevelse forleden dag, som endte ud i at jeg måtte skifte kodeord og så tænkte jeg ikke mere over det, men jeg kan nu se at det er netop på det tidspunkt hvor der står det med en ip-adresse fra Silkeborg (hvor jeg ikke bor)

Det kunne der være noget om

Anmeld Citér

12. september 2011

Frøken J.

Michael healer skriver:

Nej det er ikke et program , men bare via få trin , hvis altså det virker

Netop: Hvis altså det virker - Der findes et hav af den slags fakes sites, hvor det eneste der sker er, at du får virus på din pc

Anmeld Citér

12. september 2011

Michael healer

Frøken J. skriver:

Netop: Hvis altså det virker - Der findes et hav af den slags fakes sites, hvor det eneste der sker er, at du får virus på din pc

Ja ved jeg godt, men mit antivirus program har intet sagt, så tror desværre at dette sted er hvad det udgiver sig for

Anmeld Citér

12. september 2011

Frøken J.

Michael healer skriver:

Ja ved jeg godt, men mit antivirus program har intet sagt, så tror desværre at dette sted er hvad det udgiver sig for

Du siger jo selv pr. mail, at du ikke har prøvet at installere programmet, fordi det koster penge. Det er givet, at dit antivirus først vil reagere, såfremt du installerer det pågældende program efter at have betalt for det

Anmeld Citér

12. september 2011

Bshizzle

Jeg er da osse ret nysgerrig for at vide hvad man kan gøre for at gøre ens profil mere sikker???

Noget med sikkerhedsindstillinger man skal ændre i?  

Anmeld Citér

12. september 2011

Michael healer

Frøken J. skriver:

Du siger jo selv pr. mail, at du ikke har prøvet at installere programmet, fordi det koster penge. Det er givet, at dit antivirus først vil reagere, såfremt du installerer det pågældende program efter at have betalt for det

Nej mener ikke man skal installere et program overhoved via den metode, det hele foregår via deres hjemmeside

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.