Facebook hacking

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

72.869 visninger
130 svar
68 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg har fundet ud af hvordan man hacker profiler på facebook. Fik det afvide her til aften og som test skulle jeg hacke min oplysers profil uden andre oplysninger end hendes email. Det er for let. Der sidder sikkert nogen der har fundet ud af det samme, er der noget man kan gøre for at forhindre hacking? Overvejer at slette min konto hvilket jeg vil være ked af da jeg er besat af facebook!  Føler mig usikker på nettet nu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Jeg har fundet ud af hvordan man hacker profiler på facebook. Fik det afvide her til aften og som test skulle jeg hacke min oplysers profil uden andre oplysninger end hendes email. Det er for let. Der sidder sikkert nogen der har fundet ud af det samme, er der noget man kan gøre for at forhindre hacking? Overvejer at slette min konto hvilket jeg vil være ked af da jeg er besat af facebook!  Føler mig usikker på nettet nu

Skal du ikke lige dele med os, hvordan man gør? 

Anmeld Citér

12. september 2011

qp

Anonym skriver:

Lyder lidt underligt det du skriver der... Altså den med, at det skulle være SÅ nemt?

Ingen kan logge på min konto udover mig selv! Hvis eks du forsøgte at gøre det ville jeg få en sms om det. Hvis jeg logger på fra et andet sted end de steder jeg bruger FB fra, ja så får jeg en sms med en kode som jeg skal skrive på FB for at komme ind i min profil.

Så vidt jeg er orienteret er sikkerheden i top... Men skriv da privat til mig og så deler jeg glædeligt min mail adresse ud til dig så du kan se om du kan komme ind på min profil

Anmeld Citér

12. september 2011

TbCp

qp skriver:

Lyder lidt underligt det du skriver der... Altså den med, at det skulle være SÅ nemt?

Ingen kan logge på min konto udover mig selv! Hvis eks du forsøgte at gøre det ville jeg få en sms om det. Hvis jeg logger på fra et andet sted end de steder jeg bruger FB fra, ja så får jeg en sms med en kode som jeg skal skrive på FB for at komme ind i min profil.

Så vidt jeg er orienteret er sikkerheden i top... Men skriv da privat til mig og så deler jeg glædeligt min mail adresse ud til dig så du kan se om du kan komme ind på min profil

Hvordan pokker har du fået det til at gøre sådan? Altså at du får sms hvis andre forsøger at komme ind?

Anmeld Citér

12. september 2011

Fru Aagaard

Uha, det håber jeg ski ikke. Jeg gad godt have et hint om hvordan man sikrer sin facebook bedst muligt..

Ellers må man jo slette sig..

Anmeld Citér

12. september 2011

LinLin

qp skriver:

Smart How to do????

Anmeld Citér

12. september 2011

Stjernestoev

Jeg håber da ikke du giver oplysningen videre om hvordan man gør, da det er ulovligt! Men det ved du jo godt

Desværre er der næsten en risiko på alle sider.

Anmeld Citér

12. september 2011

Hansen97

Anonym skriver:

Nu gik jeg lige på opdagelse.. og ja det er sgu da monstergrimt at det er så let.. det eneste man skal kunne er emailen på den anden person.. og hvor svært er det lige..

Nu overvejer jeg seriøst at slette mig.. føj...

Anmeld Citér

12. september 2011

PernilleB

Hansen97 skriver:

Nu gik jeg lige på opdagelse.. og ja det er sgu da monstergrimt at det er så let.. det eneste man skal kunne er emailen på den anden person.. og hvor svært er det lige..

Nu overvejer jeg seriøst at slette mig.. føj...

undskyld men jeg forstår det ikke helt, gider du forklare mig hvordan det fungerer?? jeg vil osse gerne beskytte min profil.. :

Anmeld Citér

12. september 2011

Hansen97

PernilleB skriver:

undskyld men jeg forstår det ikke helt, gider du forklare mig hvordan det fungerer?? jeg vil osse gerne beskytte min profil.. :

Har sendt en PB..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.