Jeg synes det har kunne rende og hoppe og gå til jordemoder, men har også haft et lidt dårligt forløb, så har slet ingen tillid til dem..
1. gang blev jeg kaldt 7 uger for sent, fordi jeg var blevet "glemt".
Jeg bad her om jeg kunne komme om fredagen i stedet for torsdag, så min kæreste havde mulighed for at komme med, men det kunne sandelig ikke lade sig gøre.
2. gang havde hun booket min tid 7 dage før hun havde sagt til mig, (eller som hun selv skrev i min bog) og den tid var i forvejen 14 dage "for sent" og den blev så yderligere 14 dage udskudt for at få en tid hurtigst muligt tager 14 dage.
her får jeg så at vide at hvis jeg vil fortsætte om torsdagen skal jeg tage til hørsholm, men bliver tilbudt at skifte til tirsdag, jeg får så her trumfet igennem at jeg gerne vil gå om fredagen.
Hun booker så en tid til mig idag d. 09-09, for der er min nye jordemoder kommet hjem fra ferie.
3. gang idag, bliver jeg mødt af en helt anden jordemoder, fordi hende jeg skulle gå hos jo var på ferie.. Og så havde jeg egentlig bare mest lyst til at gå igen,
Jeg siger så til hende at jeg nu er stoppet med at ride fordi baby står lige på skambenet, og at jeg er sygemeldt pga bækkensmerter, hvorefter hun kampmaser ned om babys hoved, og fortæller mig at det står på skambenet, og har så haft mega ondt i bækkenet lige siden 

SUPER!
både 2. og 3. undersøgelse har tydeligt været præget af at jeg skulle have ny jordemoder, så det er som om de ikke rigtig gider at interessere sig for en, så der har bare været har du nogen spørgsmål - nej, yep der er hjertelyd, måle symfysemål, skønne en ca. vægt, måle blodtryk og ud af vagten igen.. og det har taget under 10 min.