Aagaard skriver:
Det lyder da som en rigtig træls oplevelse.
Jeg har ikke haft den samme jordmoder til nogle af konsultationerne, men alle dem jeg har haft har taget sig god tid til at sætte sig ind i vores forløb og taget tid til at snakke ordenligt og sikre at intet er gået tabt mellem jordmødrene.
Så jeg har faktisk haft en rigtig go oplevelse trods skiftende jordmoder.
Håber da at det forbedre sig, det andet er da træls!
Line
Jeg havde heller ikke haft noget imod at have skiftende jordemødre, hvis det altså ikke lige var fordi det at på Hillerød Sygehus er baseret på at du har den samme jordemoder hele vejen igennem.. lige på nær til fødslen..
Men nu sad jeg lige og tænkte lidt over tingene, fordi jeg blev virkelig irriteret idag.. og jeg tror en stor del for mig af det er, at tingene skal være som jeg fik at vide de var.. jeg er bare slet ikke god til "overraskelser" eller ændringer.. så hvis de siger jeg har en tid hos X kl bla. så forventer jeg at det er X der er der og ikke en anden. når det så er Y der er der, så bliver jeg usikker, når detr så kommer oven i de andre ting, så mister jeg tilliden totalt, og har det meget bedre med min egen læge. som er meget mere grundig end de er på sygehuset, men hun kender mig jo også..
Nu er der ca 4 uger tilbage, og der er ingen "specielle" ting, så jeg føler helt sikkert at jeg sagtens kunne droppe de sidste besøg..
et eksempel på engagementet idag. jordemoderen spørger mig:
"Har i fået at vide hvad i skal have med herop"
mig: "nej det har vi egentlig ikke"
jordemoder: "nåh men i skal bare have en taske med, med det i skal bruge til et par dage"
o0(nåhhh jeg havde ellers tænkt mig ikke at tage noget brugbart med, men en masse ting jeg tror vi ikke får brug for)
Anmeld