Hvordan går det med jer (9. september)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

HeidiØ

Kofoed. skriver:

Men jeg har to moderkager, hehe, det må give en lov til, at der sker noget en uge før, hehe.

Er der mange der skriver da? Har været så heldig, at det kun er min ene tante der krimer en gang i uge, alle andre tager den med ro.

Det lyder som et hyggeligt indslag, det skulle jo meget gerne være sidste gang uden barn.

Har overvejet løb på trapper, men har alt for ondt i mit skod hofte...

Nårh ja, det er også rigtigt - det synes jeg er en lovlig grund så

Altså lige idag er der alligevel 5-6 forskellige der har skrevet inkl. dem på facebook.. men ja, det høre jo nok bare med ..

Løb på trapper er også overvurderet, og det lyder da specielt ikke godt med din hofte!!! Så hold dig fra det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Kofoed.

HeidiØ skriver:

Nårh ja, det er også rigtigt - det synes jeg er en lovlig grund så

Altså lige idag er der alligevel 5-6 forskellige der har skrevet inkl. dem på facebook.. men ja, det høre jo nok bare med ..

Løb på trapper er også overvurderet, og det lyder da specielt ikke godt med din hofte!!! Så hold dig fra det

Hehe, nogle fordele skal jeg vel have af det helved to moderkager kan give

Jo, det er da skønt, folk husker hvornår du har termin Men jeg vil godt nok også blive træt af folks kommentare, hvis det bliver sådan noget.

Hehe overlader trappeløbet til dig

Anmeld

10. september 2011

mamiolvi

Kofoed. skriver:

Tøser, hvordan går det med jer? Er der sket noget vildt fornyligt?

Det er der her, havde i nat reelmæssige ?pluk?veer, kom med 4 minutters mellemrum og værrende 40 sek, men de gjorde ikke ondt, overhovedet. efter 2½ timer (kl 2.30 til 5) gik jeg i bad. Det var en lang spændning i maven (plukve), men gav ro nok i kroppen til, at jeg kunne sove igen. Kl 9 vågner jeg og nu er maven bare sunket, det er helt vildt, hun er meget mere tydelig derinde og ligger helt sammenkølet i bunden af maven. Håber virkelig det betyder, at der sker noget snart, desværre har der ikke være nogle wonnabe veer siden, men håber og tror ikke, at hun bliver derinde weekenden over. IHH.

Vestøv ønsket, selvom i alle godt selv kan bruge det, hihi.

på vi snart alle sammen ser vores

Har det sgu helt a til ... mangler 19 dage til jeg skal føde... er bare så træt , føler mig sløj og hele til utilpas ... sover ikke om natten...

Anmeld

10. september 2011

Kofoed.

mamiolvi skriver:

Har det sgu helt a til ... mangler 19 dage til jeg skal føde... er bare så træt , føler mig sløj og hele til utilpas ... sover ikke om natten...

Det lyder heller ikke rart, ved du hvorfor du har det så slemt?

Anmeld

10. september 2011

mamiolvi

Kofoed. skriver:

Det lyder heller ikke rart, ved du hvorfor du har det så slemt?

Mit blod tryg er fint og urinen også ... de tror det er fordi jeg er helt ud kørt...

Anmeld

10. september 2011

Kofoed.

mamiolvi skriver:

Mit blod tryg er fint og urinen også ... de tror det er fordi jeg er helt ud kørt...

Okay, har du smerter? siden du ikke kan sove. Må ærligt sige, at jeg ikke kan huske så meget om dit forløb, udover du skal have PKS.

Anmeld

10. september 2011

maryjane

Kofoed. skriver:

Jeg frygter mest stikket til epi og så at sprække, vesmerterne skal jeg nok klare, men hoftesmerterne er uudholdelige, det kan føles som om den enten brækker eller hopper ud af led - har en forkert formet hofte, så det er ikke generelt

Håber ikke dine bekymringer har noget grundlag

Avs, det er da en træls hofte. Øv! Jaa er nok også lidt bange for epi, osv. Ved jo ikke om jeg vil få brug for smertestillende, men er lidt bange for bivirkninger osv. Bah!

Men held og lykke til os alle ;D hah.

Anmeld

10. september 2011

Kofoed.

maryjane skriver:

Avs, det er da en træls hofte. Øv! Jaa er nok også lidt bange for epi, osv. Ved jo ikke om jeg vil få brug for smertestillende, men er lidt bange for bivirkninger osv. Bah!

Men held og lykke til os alle ;D hah.

Det er jo det, bivirkninger og nåle som kan ramme nerver, ikke godt.

Jeps, nu skal vi også snart igang. Noget der også undre mig, hvorfor er der endnu ikke nogen der har haft tegnblødning? Det er den bedste varsling for en snarlig fødsel, udover vandet går...

Anmeld

10. september 2011

twinny

her sker der ingenting...

Jo meget lidt plukveer.....  Også er jeg begyndt a få ondt i hofterne, hvis jeg ligger for længe på dem... ved ikk om de er ved at gøre sig klar... eller det bare er fis...

Anmeld

10. september 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

her sker der ingenting...

Jo meget lidt plukveer.....  Også er jeg begyndt a få ondt i hofterne, hvis jeg ligger for længe på dem... ved ikk om de er ved at gøre sig klar... eller det bare er fis...

Det med hofterne har jeg haft en lille uge, men mit dårlige hofte gør det ikke bedre.

Men det undre mig, at du ikke "lider" mere, forstå mig ret, det med urinvejs lederne er slemt nok, men du har jo minimale fødsels tegn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.