Hvordan går det med jer (9. september)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

Kofoed.

Mom In The Making skriver:

Der sker ikke en skid her. Altså som i NADA! ud over at hun efterhånden er en stor pige, som fylder rigtig meget lige under mit højre ribben.:/ Jeg har stort set ikke haft mærkbare plukve'er i min graviditet, faktisk kom der først nogen som jeg kunne mærke her i sidste uge, xD

Er begyndt at tro hun aldrig vil ud.

Håber snart der sker noget hos jer alle sammen. og mig selv. Det begynder at være hårdt.

- Sheila

Ved af "tilfældige" grunde, at du er slettet fra vores terminsliste, så synes lige du skal skrive dig ind igen (du havde gjort din profil inaktiv) Du har jo en skide god termins dag, ved MaybeBaby også giver mig ret i det

Træls der ikke sker det helt store, men håber da hun er sådan en snyder, som bare ud af det blå, for vandet til at gå (ikke meningen det skulle rime, men det lyder alligevel godt ).

Vestøv afsted til dig også, med 9 dage til termin kan man ikke få for lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Kofoed.

TrineMine86 skriver:

ihh hvor er det spændende   for at lillepigen kommer inden weekenden er slut

synes godt man kan se at maven er sunken, den er i øvrigt hammer flot

her er der ingen tegn på noget som helst, tværtimod.. er helt i tvivl om bettemanden overhovedet vender rigtig mere, synes jeg mærker spark nederst i maven og maven som ellers var sunken lidt sidder nu igen helt oppe under brystet øv øv..

Skal du snart til jordemoder igen? Håber da ikke han er "hoppet" op igen, det vil da være rigtig øv meget træls. Satser på han bare slår mere fortiden, end han sparker.

Mange tak, det håber vi bestemt også, blever rigtig sur, hvis alle tegnene stopper nu, for hun har været så dygtigt den sidste uges tid.

Måske lillemanden bare sover lidt mere for tiden og så ligepludselig seder dig ud i en vild og voldsom vestorm

Du så også have noget vestøv, håber det snart virker for en af os

Anmeld

9. september 2011

Kofoed.

håber snart det er os skriver:

Hvor skønt for dig søde håber du meget snart for rigtigte veer sender en masse ve støv

Mange tak søde. Der sker ikke det store ved dig fortiden? Synes det kan gå så hurtigt nogle gange.

Anmeld

9. september 2011

TrineMine86

Kofoed. skriver:

Skal du snart til jordemoder igen? Håber da ikke han er "hoppet" op igen, det vil da være rigtig øv meget træls. Satser på han bare slår mere fortiden, end han sparker.

Mange tak, det håber vi bestemt også, blever rigtig sur, hvis alle tegnene stopper nu, for hun har været så dygtigt den sidste uges tid.

Måske lillemanden bare sover lidt mere for tiden og så ligepludselig seder dig ud i en vild og voldsom vestorm

Du så også have noget vestøv, håber det snart virker for en af os

jeg skal til jordmoder på torsdag, så er spændt på om jeg mærker rigtig, vil man forsøge og vende ham når man er 38+6?? har bare hørt at det er noget så smertefuldt, så håber virkelig at han vender rigtig  Han har jo desværre ikke stået fast på noget som helst tidspunkt, hvilket jeg også har undret mig en anelse over, synes man læser igen og igen at barnet står fast ret tidligt hos 1.gangs fødende..

ja nu kan lillepigen godt tage at fortsætte det flotte arbejde og maven komme igang med at lave noget rigtig gode veer, så vi snart kan få lov at se det lille pus

tak tak, ja det kunne være dejligt snart at få guldet i armene

Anmeld

9. september 2011

håber snart det er os

Kofoed. skriver:

Mange tak søde. Der sker ikke det store ved dig fortiden? Synes det kan gå så hurtigt nogle gange.

Jeg har kun pluk veer som ikke rigtigt vil blive til mere har termin i morgen håber ikke der går længe mere og ja kunne håbe det bare lige pludselig starter :-)

Anmeld

9. september 2011

Kofoed.

TrineMine86 skriver:

jeg skal til jordmoder på torsdag, så er spændt på om jeg mærker rigtig, vil man forsøge og vende ham når man er 38+6?? har bare hørt at det er noget så smertefuldt, så håber virkelig at han vender rigtig  Han har jo desværre ikke stået fast på noget som helst tidspunkt, hvilket jeg også har undret mig en anelse over, synes man læser igen og igen at barnet står fast ret tidligt hos 1.gangs fødende..

ja nu kan lillepigen godt tage at fortsætte det flotte arbejde og maven komme igang med at lave noget rigtig gode veer, så vi snart kan få lov at se det lille pus

tak tak, ja det kunne være dejligt snart at få guldet i armene

Det tror jeg ikke man vil, tror enten de vil spørge om du vil satse og håbe han selv vender sig og hivs han ikke gør, så prøve med en sædefødsel eller om du så ønsker et KS, men aner det ikke. Jeg ville nok ringe til jordemodercenteret på mandag eller fg, bare for ligesom at være sikker. Men er overbevist om, at vis vandet går, skal du ligger dig og FG vil tilkalde en ambulance for at hente dig, netop vis han ikke har lagt sig ordenlig ned.

Det synes jeg også, hehe.

Ja, giv os snart det guld vi har bagt på så længe nu.

Anmeld

9. september 2011

Kofoed.

håber snart det er os skriver:

Jeg har kun pluk veer som ikke rigtigt vil blive til mere har termin i morgen håber ikke der går længe mere og ja kunne håbe det bare lige pludselig starter :-)

Ups, har slet ikke opfattet at det er imorgen du har termin, wee, det er da fedt. Har du hørt noget med senest igangsættelse endnu eller er det endnu ikke kommet på tale?

Anmeld

9. september 2011

Sifling

Uuuh spændende! Men jeg kan altså snart ikke holde til at der er flere der føder før jeg selv for min dejlige dreng Det første jeg tjekker hver morgen jeg vågner er om der nu skulle være flere små guldklumper der er kommet til verden

Jeg har været til JM i dag, og hun skønnede ham til at være 3100g og ligge godt langt nede bækkenet, så hun sagde hun ikke regnede med at se mig til næste aftale om en uge Har også haft ondt siden igår aftes, efter jeg havde en tur med snyde-veer der varede 3 timer og blev mere og mere regelmæssige, men de gik jo selvfølgelig over Så nu har jeg bare ondt, lidt ligesom man har ved blærebetændelse, men det er åbenbart meget normalt.. Det er alle de der trælse ting jo desværre
Min mor har sendt min lille søster på 16 på weekend herovre i weekenden (de bor i Jylland), da min kæreste er på arbejde fra fredag-søndag og hun er jo lidt bekymret over hvis jeg nu skulle stå helt alene når jeg går i fødsel hehe.. Men det er hyggeligt nok, så kan vi ligge på hver sin sofa og se tøsefilm og jeg keder mig ikke så meget

for at de små bebser snart kommer ud til os

Anmeld

9. september 2011

MomInTheMaking

Kofoed. skriver:

Ved af "tilfældige" grunde, at du er slettet fra vores terminsliste, så synes lige du skal skrive dig ind igen (du havde gjort din profil inaktiv) Du har jo en skide god termins dag, ved MaybeBaby også giver mig ret i det

Træls der ikke sker det helt store, men håber da hun er sådan en snyder, som bare ud af det blå, for vandet til at gå (ikke meningen det skulle rime, men det lyder alligevel godt ).

Vestøv afsted til dig også, med 9 dage til termin kan man ikke få for lidt

Det kan jeg ikke forstå, har lige været inde og kigge og jeg står der stadig + at jeg ikke har gjort min profil inaktiv på noget tidspunkt. xD er du sikker på det er mig du mener?!

Jah, ud skal hun jo nok komme på et tidspunkt, ville bare være rart med bare lidt tegn på at der sker noget, er trods alt så langt henne at det begynder at undre mig, at jeg ingen tegn har. Ved godt det ikke er alle der får dem, men tænker det er lidt nemmere at forberede sig, hvis man for hulan fik bare lidt tegn. hehe..

Det bliver spændene at se om vi ender på fødsels lejet den samme dag.

Tak for vestøv og en masse tilbage til dig også.

-Sheila

Anmeld

9. september 2011

Kofoed.

Mom In The Making skriver:

Det kan jeg ikke forstå, har lige været inde og kigge og jeg står der stadig + at jeg ikke har gjort min profil inaktiv på noget tidspunkt. xD er du sikker på det er mig du mener?!

Jah, ud skal hun jo nok komme på et tidspunkt, ville bare være rart med bare lidt tegn på at der sker noget, er trods alt så langt henne at det begynder at undre mig, at jeg ingen tegn har. Ved godt det ikke er alle der får dem, men tænker det er lidt nemmere at forberede sig, hvis man for hulan fik bare lidt tegn. hehe..

Det bliver spændene at se om vi ender på fødsels lejet den samme dag.

Tak for vestøv og en masse tilbage til dig også.

-Sheila

Ja det er dig, for du hed før Blypper's mor eller lignede ikke? Og så i slut juli tjekkede jeg alle brugernavne igennem og der eksisterende dit ikke længere, men det der så undre mig, hvornår har Katte87 skrevet dig ind igen, for hun slettede dig nemlig, da jeg ikke kunne finde din profil, hmmm, underligt. Ja pas, det er også lige meget nu, hehe.

Det kan jeg nu godt forstå, men synes også det er lidt træls med konstante tegn, men det ikke bliver til noget alligevel. Håber hun snart giver dig nogle tydelige tegn.

Det gør det da, hehe, kunne være morsomt hvis vi alle tre (18/9-terminer) føder samme dag

Tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.