Uuuh spændende! Men jeg kan altså snart ikke holde til at der er flere der føder før jeg selv for min dejlige dreng

Det første jeg tjekker hver morgen jeg vågner er om der nu skulle være flere små guldklumper der er kommet til verden

Jeg har været til JM i dag, og hun skønnede ham til at være 3100g og ligge godt langt nede bækkenet, så hun sagde hun ikke regnede med at se mig til næste aftale om en uge

Har også haft ondt siden igår aftes, efter jeg havde en tur med snyde-veer der varede 3 timer og blev mere og mere regelmæssige, men de gik jo selvfølgelig over

Så nu har jeg bare ondt, lidt ligesom man har ved blærebetændelse, men det er åbenbart meget normalt.. Det er alle de der trælse ting jo desværre
Min mor har sendt min lille søster på 16 på weekend herovre i weekenden (de bor i Jylland), da min kæreste er på arbejde fra fredag-søndag og hun er jo lidt bekymret over hvis jeg nu skulle stå helt alene når jeg går i fødsel hehe.. Men det er hyggeligt nok, så kan vi ligge på hver sin sofa og se tøsefilm og jeg keder mig ikke så meget

for at de små bebser snart kommer ud til os
Anmeld