Hvordan går det med jer (9. september)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

Kofoed.

Sifling skriver:

Uuuh spændende! Men jeg kan altså snart ikke holde til at der er flere der føder før jeg selv for min dejlige dreng Det første jeg tjekker hver morgen jeg vågner er om der nu skulle være flere små guldklumper der er kommet til verden

Jeg har været til JM i dag, og hun skønnede ham til at være 3100g og ligge godt langt nede bækkenet, så hun sagde hun ikke regnede med at se mig til næste aftale om en uge Har også haft ondt siden igår aftes, efter jeg havde en tur med snyde-veer der varede 3 timer og blev mere og mere regelmæssige, men de gik jo selvfølgelig over Så nu har jeg bare ondt, lidt ligesom man har ved blærebetændelse, men det er åbenbart meget normalt.. Det er alle de der trælse ting jo desværre
Min mor har sendt min lille søster på 16 på weekend herovre i weekenden (de bor i Jylland), da min kæreste er på arbejde fra fredag-søndag og hun er jo lidt bekymret over hvis jeg nu skulle stå helt alene når jeg går i fødsel hehe.. Men det er hyggeligt nok, så kan vi ligge på hver sin sofa og se tøsefilm og jeg keder mig ikke så meget

for at de små bebser snart kommer ud til os

Den følelse kender jeg godt, bliver faktisk lidt sur hver gang nogen har født, selvom de har termin længe før mig, jeg vil have min baby nu, hehe. Men håber da alligevel, at alle snart ser deres babyer og for det er jo det største i verden, ihh, vil gerne se hende nu og glæder mig sindsygt til at skifte ble på hende, af en eller anden grund, hehe.

Nice udtalelse, det hæver lige humøret lidt. Men det lyder da som det samme som jeg var igennem i nat. Håber vi i nat bliver hentet af babu babu fordi bebserne er så hurtigt på vej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

MomInTheMaking

Kofoed. skriver:

Ja det er dig, for du hed før Blypper's mor eller lignede ikke? Og så i slut juli tjekkede jeg alle brugernavne igennem og der eksisterende dit ikke længere, men det der så undre mig, hvornår har Katte87 skrevet dig ind igen, for hun slettede dig nemlig, da jeg ikke kunne finde din profil, hmmm, underligt. Ja pas, det er også lige meget nu, hehe.

Det kan jeg nu godt forstå, men synes også det er lidt træls med konstante tegn, men det ikke bliver til noget alligevel. Håber hun snart giver dig nogle tydelige tegn.

Det gør det da, hehe, kunne være morsomt hvis vi alle tre (18/9-terminer) føder samme dag

Tak tak

Nej, det er ikke mig. hehe..

Ja, det kunne være dejligt.

Hehe.. ja, jeg har nu en ide om at det skal være den 14-15 haha.. man har vel lov at være optimistisk.

-Sheila

Anmeld

9. september 2011

Kofoed.

Mom In The Making skriver:

Nej, det er ikke mig. hehe..

Ja, det kunne være dejligt.

Hehe.. ja, jeg har nu en ide om at det skal være den 14-15 haha.. man har vel lov at være optimistisk.

-Sheila

Heller ikke blops moar eller sådan?... Hmm underligt, men igen, det er jo lige meget nu, hehe.

Hehe

Jeg må ikke den 15., det er kæresten fødselsdag, plus min far skal stå på et af valgstederne, så han kan tidligst komme væk derfra kl 22, men han vel jo gerne se hende med det samme, hehe. Så helst før. Specielt fordi kærestens ferie slutter på mandag, så skal jeg være selv meget af tiden, det bliver jo KEDELIGT, argh. Hehe.

Optimisk måå man ALTID være

Anmeld

9. september 2011

håber snart det er os

Kofoed. skriver:

Ups, har slet ikke opfattet at det er imorgen du har termin, wee, det er da fedt. Har du hørt noget med senest igangsættelse endnu eller er det endnu ikke kommet på tale?

Jeg skal ringe på sygehuset når jeg er gået 3 dage over så for jeg en tid til undersøgelse også besked om hvornår og hvordan ang i gang sættelse

Anmeld

9. september 2011

Kofoed.

håber snart det er os skriver:

Jeg skal ringe på sygehuset når jeg er gået 3 dage over så for jeg en tid til undersøgelse også besked om hvornår og hvordan ang i gang sættelse

Okay, jamen det satser vi på, at det ikke bliver nødvendigt

Anmeld

9. september 2011

håber snart det er os

Kofoed. skriver:

Okay, jamen det satser vi på, at det ikke bliver nødvendigt

Ja det håber jeg virkelig

Anmeld

9. september 2011

HeidiØ

Kofoed. skriver:

De var i hvert fald ikke smertede, så tror bestemt ikke det er rigtige veer, men man kan vel drømme, hehe.

Har ikke noget problem med de kommer på deres fødselsdag, vil bare f**dens gerne vide hvornår den er, så man har noget at forholde sig til.

Men øv dit ikke udvirklede sig, måske det du oplever nu er "stilhed før stormen", men kan vil drømme.

Hvornår skal du (forhåbenlig ikke) til jordemoder igen?

Du skal også have noget vestøv, specielt fordi vi mangle nogle i gruppen der føder på termin

Ja, hehe, tænk man går og drømmer om at få veer ligefrem hehe..

Jamen, jeg skal forhåbentlig ikke til JM igen d. 19 ..  .. det ser sku sort ud med at ramme min terminsdato, MEN man skal aldrig sige aldrig

Anmeld

9. september 2011

Kofoed.

HeidiØ skriver:

Ja, hehe, tænk man går og drømmer om at få veer ligefrem hehe..

Jamen, jeg skal forhåbentlig ikke til JM igen d. 19 ..  .. det ser sku sort ud med at ramme min terminsdato, MEN man skal aldrig sige aldrig

Ja, det er jo ondsvagt, alle de smerter man ligefrem drømmer om, altså vi er ski ikke for kloge, hehe.

Det er da sent eller er det bare mig... pist, der skal jeg sættes igang, ej det var ondt.

Altså vis vandet går, så kan du nemt nå det, bare bassen gider driller forsterhinderne.

Anmeld

9. september 2011

HeidiØ

Kofoed. skriver:

Ja, det er jo ondsvagt, alle de smerter man ligefrem drømmer om, altså vi er ski ikke for kloge, hehe.

Det er da sent eller er det bare mig... pist, der skal jeg sættes igang, ej det var ondt.

Altså vis vandet går, så kan du nemt nå det, bare bassen gider driller forsterhinderne.

ssschhh, gider ikke hører om din igangsættelsesdato Så det godt på din profil tidligere idag, hehe..

Jooh, det kan da godt være det er sent - men det blir heller ikke aktuelt jo!!!! (!!)

Nå, Vild med dans, det må jeg se! Hehe - kæft hvor jeg også bare keder mig alle dage! Godt manden er ved at lave pandekager

Anmeld

9. september 2011

Kofoed.

HeidiØ skriver:

ssschhh, gider ikke hører om din igangsættelsesdato Så det godt på din profil tidligere idag, hehe..

Jooh, det kan da godt være det er sent - men det blir heller ikke aktuelt jo!!!! (!!)

Nå, Vild med dans, det må jeg se! Hehe - kæft hvor jeg også bare keder mig alle dage! Godt manden er ved at lave pandekager

Hihi, er sgu glad for den

Men nej det bliver jo ikke aktuelt

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv fra søndag aften, hvis jeg ikke føder inden. Kæresten har haft 3 ugers ferie sidste nat var i nat, så han starter igen natten til mandag, aner slet ikke hvad jeg så skal foretage mig, har jo haft ham i den her svære del af ventetiden og magter ikke lige at stå selv med det nu. Øv. Forstår ikke hvordan i andre har klaret det. Hjælp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.