Hvordan går det med jer (9. september)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Det med hofterne har jeg haft en lille uge, men mit dårlige hofte gør det ikke bedre.

Men det undre mig, at du ikke "lider" mere, forstå mig ret, det med urinvejs lederne er slemt nok, men du har jo minimale fødsels tegn.

nej det kan jeg godt se... Men jeg har dog ikk haft dårlige hofter i forvejen.. Kan det være et begynder tegn??? hehe..

Jaah det er underligt....  Det kan være de hygger sig alt for meget derinde... og nyder og genere mor og hendes urinvejsleder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

nej det kan jeg godt se... Men jeg har dog ikk haft dårlige hofter i forvejen.. Kan det være et begynder tegn??? hehe..

Jaah det er underligt....  Det kan være de hygger sig alt for meget derinde... og nyder og genere mor og hendes urinvejsleder..

Tror det er bækkenet lige giver det sidste og ledbånde løser sig helt, så der er plads, men ved ikke om det er sådan, men det føles lidt sådan.

Skal du til scanning på mandag eller har du været det i denne uge?

Anmeld

10. september 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Tror det er bækkenet lige giver det sidste og ledbånde løser sig helt, så der er plads, men ved ikke om det er sådan, men det føles lidt sådan.

Skal du til scanning på mandag eller har du været det i denne uge?

Jeg skal til min allersidste scanning på mandag... det er vildt underligt, at det er den sidste...

Også skal jeg nok have en tid for igangsættelse...

Anmeld

10. september 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Jeg skal til min allersidste scanning på mandag... det er vildt underligt, at det er den sidste...

Også skal jeg nok have en tid for igangsættelse...

Jeg var til min i tirsdags og så var det med en helt ny læge, mega underligt, men det gør ikke ventetiden nemmere, øv.

Jeg vil gerne have en update med vægt og det hele

Ville du ikke blive sat igang cirka 37+0?

Anmeld

10. september 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Jeg var til min i tirsdags og så var det med en helt ny læge, mega underligt, men det gør ikke ventetiden nemmere, øv.

Jeg vil gerne have en update med vægt og det hele

Ville du ikke blive sat igang cirka 37+0?

jo... så det er jo også snart... hehe....

Anmeld

10. september 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

jo... så det er jo også snart... hehe....

det er jo den 19.? Så kan vi føde sammen Bare i hver vores ende af landet...

Anmeld

10. september 2011

twinny

Kofoed. skriver:

det er jo den 19.? Så kan vi føde sammen Bare i hver vores ende af landet...

hehe... jaah Men ved dog ikk helt om det bliver lige præcis den 19.... Men deromkring...  

Anmeld

10. september 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

hehe... jaah Men ved dog ikk helt om det bliver lige præcis den 19.... Men deromkring...  

Kolding vil åbenbart ikke sætte folk igang på en søndag (altså hvis det ikke er overtids igangsættelser), så chancerne er vel ret gode.

Men bliver godt nok sur hvis du bliver sat igang først, hehe, nu har vi fuldtes så længe, men jeg bare var lidt længere, så vil jeg også føde først. Dog ved jeg, at du naturligt tidligere går i fødsel, så fair nok, men de skal bare ikke sætte dig igang først

Jeg er bare lidt ego, hehe.

Anmeld

10. september 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Kolding vil åbenbart ikke sætte folk igang på en søndag (altså hvis det ikke er overtids igangsættelser), så chancerne er vel ret gode.

Men bliver godt nok sur hvis du bliver sat igang først, hehe, nu har vi fuldtes så længe, men jeg bare var lidt længere, så vil jeg også føde først. Dog ved jeg, at du naturligt tidligere går i fødsel, så fair nok, men de skal bare ikke sætte dig igang først

Jeg er bare lidt ego, hehe.

hehe... det er helt okay... kan godt forstå dig.... Men tror heller ikk jeg bliver sat i gang på en søndag... Men tænker mere, det kan jo nok godt blive tirsdag eller onsdag...

Anmeld

10. september 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

hehe... det er helt okay... kan godt forstå dig.... Men tror heller ikk jeg bliver sat i gang på en søndag... Men tænker mere, det kan jo nok godt blive tirsdag eller onsdag...

Tror heller ikke de vel på en fredag, da man jo som oftes skal have stikpiller først og de hjælper ikke så hurtigt igen. Så det kan nemt blive en længere omgang. Men synes nu det kunne være sjovt med mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.