Ja hvordan går det egentlig. Jeg kan sagtens følge jer alle i jeres følelser. jeg vil også bare så gerne have min dreng ud til mig nu. Fik ham vurderet til 3 kg i går ved JM så han kan nå at blive en stor dreng når jeg har 19 dage til termin:-)
Jeg begynder efterhånden at tro jeg må blive den sidste som får min guldklump ud. Jeg har termin d. 28. september og er gået henholdvis 10 og 7 dage over tid med de to andre drenge, så mon ikke jeg når oktober før han melder sin ankomst. Det er vildt frustrerende at have termin så sent og tidligere er gået over
Og jeg er ikke i tvivl om at der går tid endnu før han kommer ud. Jeg har da plukveer, men de er hverken regelmæssige eller gør ondt.
Det eneste positive jeg kan finde er at JM i går sagde at hans hoved står fast og dybt, " men det kunne det jo gøre længe" sagde hun. Så det er jo ikke nogen trøst.
Alt i alt går det stille og roligt her. Jeg begynder at blive utålmodig fordi I andre føder, men jeg har hele tiden været indstillet på at gå over tid- derfor tror jeg ikke det er så slemt endnu. Jeg har dog en del smerter forneden og skambenet er frygtelig ømt. 
Sender masser af vestøv til jer andre- jeg får ikke brug for det lige foreløbig
Anmeld