Hvordan går det med jer (9. september)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.266 visninger
61 svar
0 synes godt om
9. september 2011

Kofoed.

Tøser, hvordan går det med jer? Er der sket noget vildt fornyligt?

Det er der her, havde i nat reelmæssige ?pluk?veer, kom med 4 minutters mellemrum og værrende 40 sek, men de gjorde ikke ondt, overhovedet. efter 2½ timer (kl 2.30 til 5) gik jeg i bad. Det var en lang spændning i maven (plukve), men gav ro nok i kroppen til, at jeg kunne sove igen. Kl 9 vågner jeg og nu er maven bare sunket, det er helt vildt, hun er meget mere tydelig derinde og ligger helt sammenkølet i bunden af maven. Håber virkelig det betyder, at der sker noget snart, desværre har der ikke være nogle wonnabe veer siden, men håber og tror ikke, at hun bliver derinde weekenden over. IHH.

Vestøv ønsket, selvom i alle godt selv kan bruge det, hihi.

på vi snart alle sammen ser vores

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Kofoed.

Beviset, selvom det er meget tydeligere "live"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. september 2011

håber snart det er os

Hvor skønt for dig søde håber du meget snart for rigtigte veer sender en masse ve støv

Anmeld

9. september 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Det er der her, havde i nat reelmæssige ?pluk?veer, kom med 4 minutters mellemrum og værrende 40 sek, men de gjorde ikke ondt, overhovedet. efter 2½ timer (kl 2.30 til 5) gik jeg i bad. Det var en lang spændning i maven (plukve), men gav ro nok i kroppen til, at jeg kunne sove igen. Kl 9 vågner jeg og nu er maven bare sunket, det er helt vildt, hun er meget mere tydelig derinde og ligger helt sammenkølet i bunden af maven. Håber virkelig det betyder, at der sker noget snart, desværre har der ikke være nogle wonnabe veer siden, men håber og tror ikke, at hun bliver derinde weekenden over. IHH.

Først og fremmest: jeg vil se billeder!!!! og så vil jeg sige, at det da bestemt lyder til, at hun selv vælger sin fødselsdag og ikke vil tvinges ud senere! Fedt! jeg har fået mange flere niv/jag i underlivet, men endnu ikke noget, jeg tror, kunne være lidt tegn på veer, udover mange plukveer. Og så fortalte min mor i går, at hun med alle os 4 piger fik sit vand taget og det samme med min søster, og jeg ved slet ikke om, der kunne være en rød tråd der, men jeg tror nu mere, at jeg starter med veer. nå ja, og så har hans aktivitet ændret sig, så jeg håber også, at det er fordi, han er ved at gøre sig klar inden længe... Og ikke fordi han, som en hund, lige tager en runde derinde for at ligge bedre men som sagt, smid lige et mavebillede ind - det kunne jo være det sidste!

Anmeld

9. september 2011

MaybeBaby

MaybeBaby skriver:

Først og fremmest: jeg vil se billeder!!!! og så vil jeg sige, at det da bestemt lyder til, at hun selv vælger sin fødselsdag og ikke vil tvinges ud senere! Fedt! jeg har fået mange flere niv/jag i underlivet, men endnu ikke noget, jeg tror, kunne være lidt tegn på veer, udover mange plukveer. Og så fortalte min mor i går, at hun med alle os 4 piger fik sit vand taget og det samme med min søster, og jeg ved slet ikke om, der kunne være en rød tråd der, men jeg tror nu mere, at jeg starter med veer. nå ja, og så har hans aktivitet ændret sig, så jeg håber også, at det er fordi, han er ved at gøre sig klar inden længe... Og ikke fordi han, som en hund, lige tager en runde derinde for at ligge bedre men som sagt, smid lige et mavebillede ind - det kunne jo være det sidste!

Der var altså ingen billeder, da jeg skrev! Men jo det er tydelig! Spændende!!! Og glemte lige at sende dig en røvfuld vestøv

Anmeld

9. september 2011

HeidiØ

Kofoed. skriver:

Huha, altså rammer 40+0 imorgen  .. fra tirsdag til torsdag havde jeg bare SÅ mange jag og stød ned i underlivet - og følte mig som én stor plukve, det gjorde ondt at tisse og alt muligt.. men det er bare som om at idag er det bare væk .. hehe!

Well, ungerne kommer ud på deres fødselsdage. Jeg håber jeg kan bevare min tålmodighed, men for faaaaanden hvor jeg keder mig herhjemme altså!  for der sker noget her i weekenden! Det sys jeg er fortjent! Hehe..

Og ja, din mave ER skam sunket ..  .. men det lyder som om du har haft snyde/træne veer da!

Anmeld

9. september 2011

MomInTheMaking

Der sker ikke en skid her. Altså som i NADA! ud over at hun efterhånden er en stor pige, som fylder rigtig meget lige under mit højre ribben.:/ Jeg har stort set ikke haft mærkbare plukve'er i min graviditet, faktisk kom der først nogen som jeg kunne mærke her i sidste uge, xD

Er begyndt at tro hun aldrig vil ud.

Håber snart der sker noget hos jer alle sammen. og mig selv. Det begynder at være hårdt.

- Sheila

Anmeld

9. september 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Der var altså ingen billeder, da jeg skrev! Men jo det er tydelig! Spændende!!! Og glemte lige at sende dig en røvfuld vestøv

Hehe, jeg gemmer billederne, så du "dummer" dig og wupti, så er de der, ninja billeder

Det var bare underligt, havde ingen smerter, men maven blev bare stram der hver 5. minut og det værre i 40 sek, me desværre har der ikke være det store siden, men vi satser

Jeg erfrarede også i går, at min mor havde termin med mig den 19/7 og jeg er altså født d 6/8, så blev lige pludselig glad for, at jeg har en tid til igangsætterlse, for jeg er altså nummer 3 i rækken, tør ikke tænke på, hvor meget hun gik over med de 2 andre....

I de der 2½ time var tøsen også vågen hele vejen igennem og vente og drejede sig, hvilket er lidt træls når man selv skal vudere, er det her hende eller livmoder. Igen noget der undre mig.

Men vi satser på at knægten bare finder sig til rette og start sætter gang i nogle veer, skid være med, at en jordemoder er nød til at tage vandet (mærkeligt udtryk forresten).

Vestøv afsted til dig også

Anmeld

9. september 2011

Kofoed.

HeidiØ skriver:

Huha, altså rammer 40+0 imorgen  .. fra tirsdag til torsdag havde jeg bare SÅ mange jag og stød ned i underlivet - og følte mig som én stor plukve, det gjorde ondt at tisse og alt muligt.. men det er bare som om at idag er det bare væk .. hehe!

Well, ungerne kommer ud på deres fødselsdage. Jeg håber jeg kan bevare min tålmodighed, men for faaaaanden hvor jeg keder mig herhjemme altså!  for der sker noget her i weekenden! Det sys jeg er fortjent! Hehe..

Og ja, din mave ER skam sunket ..  .. men det lyder som om du har haft snyde/træne veer da!

De var i hvert fald ikke smertede, så tror bestemt ikke det er rigtige veer, men man kan vel drømme, hehe.

Har ikke noget problem med de kommer på deres fødselsdag, vil bare f**dens gerne vide hvornår den er, så man har noget at forholde sig til.

Men øv dit ikke udvirklede sig, måske det du oplever nu er "stilhed før stormen", men kan vil drømme.

Hvornår skal du (forhåbenlig ikke) til jordemoder igen?

Du skal også have noget vestøv, specielt fordi vi mangle nogle i gruppen der føder på termin

Anmeld

9. september 2011

TrineMine86

Kofoed. skriver:

ihh hvor er det spændende   for at lillepigen kommer inden weekenden er slut

synes godt man kan se at maven er sunken, den er i øvrigt hammer flot

her er der ingen tegn på noget som helst, tværtimod.. er helt i tvivl om bettemanden overhovedet vender rigtig mere, synes jeg mærker spark nederst i maven og maven som ellers var sunken lidt sidder nu igen helt oppe under brystet øv øv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.