Kofoed. skriver:
Tøser, hvordan går det med jer? Er der sket noget vildt fornyligt?
Det er der her, havde i nat reelmæssige ?pluk?veer, kom med 4 minutters mellemrum og værrende 40 sek, men de gjorde ikke ondt, overhovedet. efter 2½ timer (kl 2.30 til 5) gik jeg i bad. Det var en lang spændning i maven (plukve), men gav ro nok i kroppen til, at jeg kunne sove igen. Kl 9 vågner jeg og nu er maven bare sunket, det er helt vildt, hun er meget mere tydelig derinde og ligger helt sammenkølet i bunden af maven. Håber virkelig det betyder, at der sker noget snart, desværre har der ikke være nogle wonnabe veer siden, men håber og tror ikke, at hun bliver derinde weekenden over. IHH.
Vestøv ønsket, selvom i alle godt selv kan bruge det, hihi.

på vi snart alle sammen ser vores 
Først og fremmest: jeg vil se billeder!!!!

og så vil jeg sige, at det da bestemt lyder til, at hun selv vælger sin fødselsdag og ikke vil tvinges ud senere! Fedt!

jeg har fået mange flere niv/jag i underlivet, men endnu ikke noget, jeg tror, kunne være lidt tegn på veer, udover mange plukveer. Og så fortalte min mor i går, at hun med alle os 4 piger fik sit vand taget og det samme med min søster, og jeg ved slet ikke om, der kunne være en rød tråd der, men jeg tror nu mere, at jeg starter med veer.

nå ja, og så har hans aktivitet ændret sig, så jeg håber også, at det er fordi, han er ved at gøre sig klar inden længe... Og ikke fordi han, som en hund, lige tager en runde derinde for at ligge bedre

men som sagt, smid lige et mavebillede ind - det kunne jo være det sidste!