Allerede sidste trimester!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CmarianN skriver:

Jamen jo tak, det går strålende.... er 20 fulde uger på Lørdag  Så det jo også lidt af en milepæl 

Ja for pokker da! Ih hvor tiden går stærkt!! Du må være sat til Februar så, ikke? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

CmarianN

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja for pokker da! Ih hvor tiden går stærkt!! Du må være sat til Februar så, ikke? 

28 januar helt præcis 

Anmeld

8. september 2011

CmarianN skriver:

28 januar helt præcis 

Åh, tæt på  Spændende!! 

Anmeld

8. september 2011

misslea

Hehe ja, det går stærkt! JUHUUU!  Det må det gerne blive ved med.

Og tusind tak søde. Hvordan går det med den lille lækre tøs? 

OOORRKK tiden den kommer til at flyve afsted, så du dårlilgt selv kan følge med... ingen tvivl om det... hehe

Jamen det går helt fantastisk.... hun starter i vugger her om 2 uger... det blir så spændende!!!

Hun er den sejeste tøs jeg kender... hun lærte at gå den dag hun blev 10 min, kan sige "hej", "hov", "ja", "nej", "mam-mam", "eeej", "baby". Jeg er så stolt af den lille tøs!!! Hun spiser ALT.... og hun spiser selv!!! Så alt går fantastisk med lille Wilma, som SLET ikke er så lille længere, og som faktisk blir  1 år om en lille måned

Anmeld

8. september 2011

misslea skriver:

OOORRKK tiden den kommer til at flyve afsted, så du dårlilgt selv kan følge med... ingen tvivl om det... hehe

Jamen det går helt fantastisk.... hun starter i vugger her om 2 uger... det blir så spændende!!!

Hun er den sejeste tøs jeg kender... hun lærte at gå den dag hun blev 10 min, kan sige "hej", "hov", "ja", "nej", "mam-mam", "eeej", "baby". Jeg er så stolt af den lille tøs!!! Hun spiser ALT.... og hun spiser selv!!! Så alt går fantastisk med lille Wilma, som SLET ikke er så lille længere, og som faktisk blir  1 år om en lille måned

Hvor er det dog skønt at høre. Og hvor er hun ved at være en stor pige allerede. Det er så dejligt at det bare kører der ud af. Jeg Synes hun lyder ret sej, den lille tøs 

Anmeld

8. september 2011

-Sigrid-

Ja det går SÅ mega hurtigt. kan huske da jeg ramte 20+ Og nu er det allerede 8 uger siden! WHAT!! 2 trimester gik mega stærkt for mig! 

Syntes også først lige jeg er blevet gravid, og om lidt har jeg lillepigen 

Anmeld

8. september 2011

CamillaValby

Du får lige et tillykke med 3 trimester herinde også smukke

Vi glæder os til at møde den lille

Anmeld

9. september 2011

-Sigrid- skriver:

Syntes også først lige jeg er blevet gravid, og om lidt har jeg lillepigen 

Ja  Det går stærkt! 

Anmeld

9. september 2011

CamillaValby skriver:

Du får lige et tillykke med 3 trimester herinde også smukke

Vi glæder os til at møde den lille

Tusind tak søde  Glæder mig også, og glæder mig til at møde Jeres lille guldklump om et par uger. 

Anmeld

9. september 2011

Putomanen

Ih hvor dejligt. Det er nemlig rart når der sker noget, og man ikke bare føler man venter og venter og venter.  Jeg ønsker virkelig for dig, at du snart følger trop! 

Ja, ventetiden er en dræber. Tusind tak for det! Det er dejligt når der er andre, som "hepper" på en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.