Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
K&S skriver: Årh ja, jeg kan godt huske spændingen! Vores lille bøvs er lige blevet 1 år og man kan slet ikke forestille sig livet uden ham
Årh ja, jeg kan godt huske spændingen! Vores lille bøvs er lige blevet 1 år og man kan slet ikke forestille sig livet uden ham
Nej det må være svært når de først er kommer til verden Hvor er man dog heldig, at få lov at blive mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hehe, ja det er Ih hvor jeg glæder mig! Føler mig SÅ klar til at baby kommer. Og det er selv om vi bor småt, ikke har råd til de vilde ting, så vi må købe undervejs, og baby værelse må vente. Kærlighed er der nok af til betten. Vi har jo haft nogle år til at spare det sammen på kontoen
Hehe, ja det er Ih hvor jeg glæder mig! Føler mig SÅ klar til at baby kommer. Og det er selv om vi bor småt, ikke har råd til de vilde ting, så vi må købe undervejs, og baby værelse må vente. Kærlighed er der nok af til betten. Vi har jo haft nogle år til at spare det sammen på kontoen
"synes godt om"
DAs mor skriver: "synes godt om"
Hold op hvor må det være fedt, og hvor er det bare skønt at høre, hvor glad du er og hvor godt du har haft det igennem din graviditet.
nielsen80 skriver: Hold op hvor må det være fedt, og hvor er det bare skønt at høre, hvor glad du er og hvor godt du har haft det igennem din graviditet.
Tusind tak. Ja jeg har simpelthen været SÅ heldig. 7-9-13. Indtil videre har der ikke været de store negative følger af graviditeten. SKØNT! Håber det fortsætter tiden ud.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hehe, ja! Hele 19 af dem
Hehe, ja! Hele 19 af dem
Der kan du bare se... Tiden går stærkt
Dobbelt op igen
Hvor dejligt et indlæg! Nu er det jo lige ved!
Tillykke smukke!
mrs X skriver: Hvor dejligt et indlæg! Nu er det jo lige ved! Tillykke smukke!
Tak søde. Ja 29+0 i morgen
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Tak søde. Ja 29+0 i morgen
jep så er der nu KUN 4 uger til at bebsen kan overleve uden men! Det er en flot milepæl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128