jamen det går så godt. Jeg har altid drømmebørn inde i maven så lige som med min første så går det bare derud af men ingen gener og et enkelt puf/kilden i ny og næ
Er i 16.uge og har mærket den ligesom min søn siden uge 12-13 stykker så er helt rolig og afstresset omkring bebs
Nu er det snart tid til MD og ja tiden flyver så hurtigt denne gang. Min søn er jo så begejstret for bebsen og vil stå for sutteflasker og generelt underholdningen såvidt jeg kan forstå det på ham

Ellers ja har ikke rigtigt taget på endnu - det skifter mellem 0 og 3 kilo og jeg har det jo også fantastisk modsat med min første hvor jeg nu nok nærmede mig de 20+kilo og havde det frygteligt. Så aaahh skønt! 
Hvad med dig? Er maven fin endnu? Og du med?
Ih hvor lyder det bare skønt! Dejligt dejligt. Det da bare fedt at storebror er nysgerrig og glæder sig! Mere kan man da ikke ønske sig
.
Jamen her går det altså også bare glimrende. (kæft vi er heldige du

Kan mærke baby har gang i at træne sig op til fødslen, for havde ondt i midterstykket igår for første gang, men ellers har jeg det faktisk rigtig fint, og i dag er der intet, andet end at baby sender mig på toilet lidt oftere. Men det er vist helt normalt. 
Ved ik hvor meget jeg har taget på pt. Men i uge 25+ havde jeg tager 3 kg på, og jeg ligner ikke en som bliver kæmpe stor.
Så med mindre der ligepludselig kommer en masse fart på vægten, så holder jeg mig nok på max 10 kg. Jeg cykler hver dag og holder mig aktiv - også selv om jeg er træt.
Synes selv jeg er heldig, for mange kan ikke holde til så meget. Jeg er ganske tilfreds og håber det fortsætter tiden ud!! - Også for dig! Hvornår skal du til MD ? 
Anmeld