Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Jaaa, det er jo intet i forhold til hvad man får igen!!
Jaaa, det er jo intet i forhold til hvad man får igen!!
Lige præcis!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CmarianN skriver: Hvor er det vildt og fantastisk
Hvor er det vildt og fantastisk
Tak søde. Hvordan går det med dig?
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Yep, det tror jeg bestemt også. Han gik helt i selvsving da han havde set sin kollegas nyfødte tvillinger! Hans øjne strålede da han kom hjem, og han indrømmede at han blev lidt skruk. Se det er en mand som i virkeligheden gerne vil have flere. Han skal bare mindes om det
Yep, det tror jeg bestemt også. Han gik helt i selvsving da han havde set sin kollegas nyfødte tvillinger! Hans øjne strålede da han kom hjem, og han indrømmede at han blev lidt skruk. Se det er en mand som i virkeligheden gerne vil have flere. Han skal bare mindes om det
Arj hvor skønt! Så er der håb forude!! ;P
IsabellaCiinea skriver: Arj hvor skønt! Så er der håb forude!! ;P
Hehe, ja
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hold op hvor tiden dog går. Jeg kan slet ikke forstå, at jeg er 28+. Lige om lidt ligger jeg jo med min baby i armene. Hvor velsignet har man lov at være? Jeg føler mig som det lykkeligeste menneske pt. Ihhhh, hvor jeg dog glæder mig til at møde det lille væsen Håber i alle har det fantastisk, uanset hvor i forløbet i er!
Hold op hvor tiden dog går. Jeg kan slet ikke forstå, at jeg er 28+. Lige om lidt ligger jeg jo med min baby i armene. Hvor velsignet har man lov at være?
Jeg føler mig som det lykkeligeste menneske pt. Ihhhh, hvor jeg dog glæder mig til at møde det lille væsen
Håber i alle har det fantastisk, uanset hvor i forløbet i er!
Ja tiden er dælme fløjet afsted... Hvor bliver det dejligt at når I har baby i armene.... Glæder mig til at se jeres guldklump....
Mira0911 skriver: Ja tiden er dælme fløjet afsted... Hvor bliver det dejligt at når I har baby i armene.... Glæder mig til at se jeres guldklump....
TAK! Og i lige måde!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: TAK! Og i lige måde!
NØØØØØØØØØØØØØJ er du allerede så lang!!!??
SHIT tiden flyver afsted...!!
STORT tillykke med, at du er nået så langt.... nu er der ikke langt igen...
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Tak søde. Hvordan går det med dig?
Jamen jo tak, det går strålende.... er 20 fulde uger på Lørdag Så det jo også lidt af en milepæl
misslea skriver: NØØØØØØØØØØØØØJ er du allerede så lang!!!?? SHIT tiden flyver afsted...!! STORT tillykke med, at du er nået så langt.... nu er der ikke langt igen...
Hehe ja, det går stærkt! JUHUUU! Det må det gerne blive ved med.
Og tusind tak søde. Hvordan går det med den lille lækre tøs?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128