Allerede sidste trimester!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

pussekat

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hold op hvor tiden dog går. Jeg kan slet ikke forstå, at jeg er 28+. Lige om lidt ligger jeg jo med min baby i armene. Hvor velsignet har man lov at være?

Jeg føler mig som det lykkeligeste menneske pt. Ihhhh, hvor jeg dog glæder mig til at møde det lille væsen 

Håber i alle har det fantastisk, uanset hvor i forløbet i er! 

det være da i går du skriv du være gravid  og nu er du i uge 28 + 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

K&S

Hold op hvor tiden dog går. Jeg kan slet ikke forstå, at jeg er 28+. Lige om lidt ligger jeg jo med min baby i armene. Hvor velsignet har man lov at være?

Jeg føler mig som det lykkeligeste menneske pt. Ihhhh, hvor jeg dog glæder mig til at møde det lille væsen 

WOW, hvor er det vildt, så hurtigt tiden går - jeg kan stadig huske, da du skrev, du var gravid - det føles som i går...!

Jeg glæder mig til at se jeres lille vidunder

Anmeld

9. september 2011

NoName

Whaaaat.... allerede 28+??????

omg....

Ihhhh hvor er det altså spændende....

Anmeld

9. september 2011

Nessie

Fantastisk Så er der lige pludselig ikke så længe til at du får set resultatet af anstrengelserne (vi andre er nemlig ikke spor nysgerrige efter at se billeder af viunderet )

Anmeld

9. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

det være da i går du skriv du være gravid  og nu er du i uge 28 + 

Ja det er gået virkelig stærkt. Ved ikke hvor 2 trimester er blevet af!!!  Ikke at det gør noget! 

Anmeld

9. september 2011

K&S skriver:

WOW, hvor er det vildt, så hurtigt tiden går - jeg kan stadig huske, da du skrev, du var gravid - det føles som i går...!

Jeg glæder mig til at se jeres lille vidunder

Føler også kun jeg lige er blevet gravid. Det er helt vildt så stærkt det er gået!  Nu kan vi snart heller ikke vente mere! Glæder mig sådan til at se det lille væsen. Hvordan baby ser ud, hvem baby ligner, både fysisk og af sind osv. Det bliver fantastisk!

Anmeld

9. september 2011

SussieThyssen

Det er da utroligt så hurtigt tiden er gået

Anmeld

9. september 2011

Putomanen skriver:

Ja, ventetiden er en dræber. Tusind tak for det! Det er dejligt når der er andre, som "hepper" på en

Hepper og hepper. Synes det har været din tur længe. Ønsker dig virkelig alt det bedste!  

Anmeld

9. september 2011

SussieThyssen skriver:

Det er da utroligt så hurtigt tiden er gået

Ja! Og hører den går hurtigere når baby er kommet!  Kommer da ikke til at kunne følge med, hehe. 

Anmeld

9. september 2011

morethanperfect

Seriøst . Allerede ?! Sindsygt . 

Men dejligt at høre hvor glad du er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.