Allerede sidste trimester!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

IsabellaCiinea skriver:

hihi når først baby er kommet ud, så vil han ha flere

Ja det lyder som en god ide ! =D

Yep, det tror jeg bestemt også. Han gik helt i selvsving da han havde set sin kollegas nyfødte tvillinger! Hans øjne strålede da han kom hjem, og han indrømmede at han blev lidt skruk. Se det er en mand som i virkeligheden gerne vil have flere. Han skal bare mindes om det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Dinna88 skriver:

Hehe, og to bliver hurtigt til tre.... 

JA tak! Gerne 4 

Anmeld

8. september 2011

Dansker I Holland

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hold op hvor tiden dog går. Jeg kan slet ikke forstå, at jeg er 28+. Lige om lidt ligger jeg jo med min baby i armene. Hvor velsignet har man lov at være?

Jeg føler mig som det lykkeligeste menneske pt. Ihhhh, hvor jeg dog glæder mig til at møde det lille væsen 

Håber i alle har det fantastisk, uanset hvor i forløbet i er! 

Ihhh jeg er SÅ glad på dine vegne søde Bare vent, den sidste tid skal nok snegle sig derud af ggg hehe... Men babyen er ventetiden værd

Anmeld

8. september 2011

Dansker I Holland skriver:

Ihhh jeg er SÅ glad på dine vegne søde Bare vent, den sidste tid skal nok snegle sig derud af ggg hehe... Men babyen er ventetiden værd

Hehe, jeg bilder mig ind at min skole holder mig underholdt da jeg ikke går fra før termin hvis jeg kan klare det. Lige nu går det SKØNT fysisk, så glæder mig over hver uge jeg klarer på bænken. 

Anmeld

8. september 2011

Baby_girl2011

Juhuuu..

Jeg går ind i sidste trimester på søndag.. Nøøj det bliver dejligt.. :-) Så er der ikke lang tid til at vi skal møde vores små guld klumper.. :-) og især oppe til en dejlig tid.. :-)

Anmeld

8. september 2011

Putomanen skriver:

Hvor er det vildt at du allerede er så langt henne  Jeg husker det som i går, at du blev gravid. Tiden flyver nogle gange.

HVor bliver det skønt at få den lille ud til jer! Og skønt at du er i stand til at nyde det så meget!

Tusind tak søde  Håber du har det godt? 

Anmeld

8. september 2011

Dansker I Holland

Hehe, jeg bilder mig ind at min skole holder mig underholdt da jeg ikke går fra før termin hvis jeg kan klare det. Lige nu går det SKØNT fysisk, så glæder mig over hver uge jeg klarer på bænken. 

Hehe ja ok Sådan kan man osse se på det

Anmeld

8. september 2011

Hehe. Jeg synes tiden går stærkt. Håber bare det ikke bliver for tungt. Men kan nok ikke løbe fra at jeg er utålmodig. Men det har jeg været hele vejen, hehe 

Anmeld

8. september 2011

Dinna88

JA tak! Gerne 4 

Lige så hurtigt som en bliver til to og som to bliver til tre - bliver tre til fire  

Anmeld

8. september 2011

Hehe. Jeg synes tiden går stærkt. Håber bare det ikke bliver for tungt, for så bliver det nok en følelse af at det går mega langsomt. Men kan nok ikke løbe fra at jeg er utålmodig. Men det har jeg været hele vejen, hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.