Så fik jeg også min dreng! :) <3 (+billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

***S***

Katte87 skriver:

Hvor dejligt at høre! Det er jo det vigtigste. Jeg er også glad for, at man føler sig godt tilpas med sin sundhedsplejerske.

Jeg har haft 2 besøg pga amningen, jeg ved dog ikke helt hvad jeg vil  Eller... Jeg vil rigtig gerne amme - men med alle de smerter er jeg i tvivl, om jeg synes, at det er det værd. Jeg var ved godt mod, da hun var her i dag, men nu ved jeg ikke helt.  Hvordan har du det med amningen?

Og hvordan går det med dit kejsersnit? Ved du, om man må fjerne de der plastre? Eller om de skal have lov at sidde?

Ja undskyld alle spørgsmålene  hehe. 

Jeg havde det på samme måde som dig i starten omkring amningen!! Synes bare det gjorde så ondt, at man frygtede hver gang han skulle ligges til...

Men nu synes jeg det går bedre og bedre for hverdag der går, mit venstre bryst gør stadig meget ondt fordi brystvorten er revnet... Men jeg bruger ammebrikker på det venstre bryst og synes det hjælper mig!!  Jeg synes du skal hænge i med amningen og give det en chance, for det bliver bedre og til at holde ud!!  Jeg har os snakket meget med min sundhedsplejerske om at amme og det er jo super vigtig for de små!

Det går rigtig godt med mit kejsersnit, det er blevet rigtig pænt og kan nu bevæge mig smertefrit rundt! Hmm mit plaster tog de af 2 dage efter fødslen.. For det skal have en masse luft. Fødte en torsdag, fik skiftet det om fredagen og fik det fjernet lørdag..

Har du da stadig dit på??

Det er helt iorden du spørger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

SaNiNa

***S*** skriver:

Jeg havde det på samme måde som dig i starten omkring amningen!! Synes bare det gjorde så ondt, at man frygtede hver gang han skulle ligges til...

Men nu synes jeg det går bedre og bedre for hverdag der går, mit venstre bryst gør stadig meget ondt fordi brystvorten er revnet... Men jeg bruger ammebrikker på det venstre bryst og synes det hjælper mig!!  Jeg synes du skal hænge i med amningen og give det en chance, for det bliver bedre og til at holde ud!!  Jeg har os snakket meget med min sundhedsplejerske om at amme og det er jo super vigtig for de små!

Det går rigtig godt med mit kejsersnit, det er blevet rigtig pænt og kan nu bevæge mig smertefrit rundt! Hmm mit plaster tog de af 2 dage efter fødslen.. For det skal have en masse luft. Fødte en torsdag, fik skiftet det om fredagen og fik det fjernet lørdag..

Kan kun anbefaler jer at bruge ammebrik hvis i har meget ondt i brystet, den er guld være.

Jeg lagde ud med den da Nicklas var 2 dag da jeg ikke tog ordenlig fat og den skånede mig for sår, da ammningen kørte prøvede jeg en periode uden men fik de vildeste sår på brystet som gik op hver gang jeg ammede så tilbage til ammebrik og jeg lægger ud med ammebrik denne gang også.

Anmeld

16. september 2011

***S***

Sanne og Nicklas skriver:

Kan kun anbefaler jer at bruge ammebrik hvis i har meget ondt i brystet, den er guld være.

Jeg lagde ud med den da Nicklas var 2 dag da jeg ikke tog ordenlig fat og den skånede mig for sår, da ammningen kørte prøvede jeg en periode uden men fik de vildeste sår på brystet som gik op hver gang jeg ammede så tilbage til ammebrik og jeg lægger ud med ammebrik denne gang også.

Amme brik er os blevet min bedste ven!!  Men det går heldigvis bedre nu!

Anmeld

16. september 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Dejligt at høre, at der er lys forude Jeg synes heldigvis også, at det går bedre og bedre (7, 9, 13)  Hvor lang tid gik der, før det begyndte at være til at holde ud?

Jeg har prøvet ammebrikker, men synes desværre ikke de hjælper mig Det gør lige så ondt med som uden.  Og ja, det er jo godt for de kære små, så man vil jo så gerne at det lykkes.

De fjernede også mit plaster dagen efter operationen. Men jeg har sådan nogle små nogle hen over hver sting. Det har du ikke? 

Anmeld

16. september 2011

Ka+Ma=Be

Jeg kan desværre slet ikke med dem Jeg synes slet ikke at de hjælper mig. Der er ellers flere der har sagt det samme til mig, inden jeg fødte - så jeg købte dem med det samme for en sikkerheds skyld.

Anmeld

16. september 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Jeg kan desværre slet ikke med dem Jeg synes slet ikke at de hjælper mig. Der er ellers flere der har sagt det samme til mig, inden jeg fødte - så jeg købte dem med det samme for en sikkerheds skyld.

Har du den rigtige størrelse? jeg fik nemlig en på syghuset som var alt for lille og den virkede nemlig heller ikke optimalt.

Anmeld

16. september 2011

SaNiNa

***S*** skriver:

Amme brik er os blevet min bedste ven!!  Men det går heldigvis bedre nu!

Hihi ja den var også min bedste ven og ligger ud med den fra starten af denne gang. Altså hvis du gider ud til os

Anmeld

16. september 2011

Ka+Ma=Be

Har du den rigtige størrelse? jeg fik nemlig en på syghuset som var alt for lille og den virkede nemlig heller ikke optimalt.

Jeg ved det ikke rigtigt  Jeg havde en størrelse som sygeplejersken mente var for stor, og så fik jeg en anden af dem. Jeg har prøvet begge, men synes ikke rigtigt at der er så meget forskel. Jeg har faktisk ikke tænkt over det, andet end at sygeplejersken sagde, at de hellere måtte være for store end for små

Anmeld

16. september 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Jeg ved det ikke rigtigt  Jeg havde en størrelse som sygeplejersken mente var for stor, og så fik jeg en anden af dem. Jeg har prøvet begge, men synes ikke rigtigt at der er så meget forskel. Jeg har faktisk ikke tænkt over det, andet end at sygeplejersken sagde, at de hellere måtte være for store end for små

Jeg brugte avent med Nicklas og syntes også en normal virkede stor så købte en small og den var alt alt for lille. har du prøvet med et andet mærke?

Det er da noget trist hvis du får glæde af den.

Anmeld

16. september 2011

Ka+Ma=Be

Jeg brugte avent med Nicklas og syntes også en normal virkede stor så købte en small og den var alt alt for lille. har du prøvet med et andet mærke?

Det er da noget trist hvis du får glæde af den.

Jeg har en avent (ved ikke om det er medium eller large) og så en media (enten medium eller small)

Men ja, det kunne være, at man skulle prøve at eksperimentere lidt med dem Ville jo være dejligt hvis de hjalp mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.