Katte87 skriver:
Hvor dejligt at høre!
Det er jo det vigtigste. Jeg er også glad for, at man føler sig godt tilpas med sin sundhedsplejerske.
Jeg har haft 2 besøg pga amningen, jeg ved dog ikke helt hvad jeg vil
Eller... Jeg vil rigtig gerne amme - men med alle de smerter er jeg i tvivl, om jeg synes, at det er det værd. Jeg var ved godt mod, da hun var her i dag, men nu ved jeg ikke helt. Hvordan har du det med amningen?
Og hvordan går det med dit kejsersnit? Ved du, om man må fjerne de der plastre? Eller om de skal have lov at sidde?
Ja undskyld alle spørgsmålene
hehe.
Jeg havde det på samme måde som dig i starten omkring amningen!! Synes bare det gjorde så ondt, at man frygtede hver gang han skulle ligges til... 
Men nu synes jeg det går bedre og bedre for hverdag der går, mit venstre bryst gør stadig meget ondt fordi brystvorten er revnet...
Men jeg bruger ammebrikker på det venstre bryst og synes det hjælper mig!!
Jeg synes du skal hænge i med amningen og give det en chance, for det bliver bedre og til at holde ud!!
Jeg har os snakket meget med min sundhedsplejerske om at amme og det er jo super vigtig for de små!
Det går rigtig godt med mit kejsersnit, det er blevet rigtig pænt og kan nu bevæge mig smertefrit rundt!
Hmm mit plaster tog de af 2 dage efter fødslen.. For det skal have en masse luft. Fødte en torsdag, fik skiftet det om fredagen og fik det fjernet lørdag..
Har du da stadig dit på??
Det er helt iorden du spørger!
Anmeld