Så fik jeg også min dreng! :) <3 (+billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

***S***

Katte87 skriver:

Øv altså! Jeg tror ikke mit er betændt, men det er også revnet og meget ømt som du beskriver Håber bare ikke det udvikler sig! 

Dejligt at han sover så længe Så kan det være i hurtigt får en god døgnrytme. De første dage sov han også længe om natten - det synes jeg lidt han har glemt Han sover ca. 2-3 timer før han vågner og er sulten. Lige nu er det sværeste at få ham til at sove, når han er færdig med at spise  Han forstår vist ikke helt det der med nat og dag hehe

Øv, nej det håber jeg heller ikke!!

William havde os svært ved at falde i søvn efter måltiderne i starten.. Nu har jeg bare problemer med at få ham til at sove om eftermiddagen.. Han bliver meget ked når jeg ligger ham fra mig, men min sundhedsplejerske siger det er meget normalt!  Det er hans trykheds behov. Men han tager en 3 timer om formiddagen.

Men hold nu op det skønt at være mor!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Øv, nej det håber jeg heller ikke!!

William havde os svært ved at falde i søvn efter måltiderne i starten.. Nu har jeg bare problemer med at få ham til at sove om eftermiddagen.. Han bliver meget ked når jeg ligger ham fra mig, men min sundhedsplejerske siger det er meget normalt!  Det er hans trykheds behov. Men han tager en 3 timer om formiddagen.

Men hold nu op det skønt at være mor!!

Ja jeg oplever også at han bliver vågen og ked, når jeg lægger ham fra mig.  Men ja, man skal jo lige lære de små puds at kende og finde ud af lidt tips og tricks!

Har du fået en god sundhedsplejerske? Jeg er umiddelbart rigtig glad for min - hun er bare super sød. Og fordi jeg har lidt problemer med amningen, tilbød hun at komme tilbage allerede i morgen Rigtig dejligt.

Det er helt igennem fantastisk! 

Anmeld

14. september 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Tusind tak skal du have smukke 

Jah, jeg kan godt forstå jer Jeg sidder også bare og venter og venter på, at i alle får født jeres skønne børn. 

Ja, det må da bare være SÅ fantastisk endelig at have fået jeres guld i armene søde

Synes også det står lidt stille herinde lige nu, der må godt snart komme gang i babyerne (og helst min)

Anmeld

14. september 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Ja, det må da bare være SÅ fantastisk endelig at have fået jeres guld i armene søde

Synes også det står lidt stille herinde lige nu, der må godt snart komme gang i babyerne (og helst min)

Ja, det tænkte jeg også over Jeg troede egentlig at der ville være mere gang i den, nu hvor vi er så stor en gruppe. Men mon ikke der er noget under opsejling en masse steder!

Krydser fingre for, at der snart sker noget 

Anmeld

14. september 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Ja, det tænkte jeg også over Jeg troede egentlig at der ville være mere gang i den, nu hvor vi er så stor en gruppe. Men mon ikke der er noget under opsejling en masse steder!

Krydser fingre for, at der snart sker noget 

Jo, det må vi håbe Det kan ikke blive ved med at gå det her - vi gider ikke resten skal gå over tid ihvertfald

Anmeld

14. september 2011

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke med den bette. Det er helt gået forbi min næse. Hvor er han dog nuttet.

Anmeld

14. september 2011

Ka+Ma=Be

Frk-Lotusblomst skriver:

Stort tillykke med den bette. Det er helt gået forbi min næse. Hvor er han dog nuttet.

Tak skal du have! 

Nej, jeg har ikke været så god til at få skrevet andre steder end septembergruppen her de sidste par dage hehe  Det skal jeg nok komme efter

Anmeld

14. september 2011

Frk-Lotusblomst

Katte87 skriver:

Tak skal du have! 

Nej, jeg har ikke været så god til at få skrevet andre steder end septembergruppen her de sidste par dage hehe  Det skal jeg nok komme efter

Det kommer. I skal jo lige have lov at vænne jer til den nye tilværelse.

Anmeld

15. september 2011

***S***

Katte87 skriver:

Ja jeg oplever også at han bliver vågen og ked, når jeg lægger ham fra mig.  Men ja, man skal jo lige lære de små puds at kende og finde ud af lidt tips og tricks!

Har du fået en god sundhedsplejerske? Jeg er umiddelbart rigtig glad for min - hun er bare super sød. Og fordi jeg har lidt problemer med amningen, tilbød hun at komme tilbage allerede i morgen Rigtig dejligt.

Det er helt igennem fantastisk! 

Ja, hun er rigtig sød og hjælpsom, hun har allerede været hos mig 3 gange på de 3 uger han har været her.  For at følge hans vægt pga. gulsot og mit kejsersnit og brystbetændelse.

Synes der er rart man kan føle sig tryk hos sin sundhedsplejerske.

Hvordan gik det så idag??  Fik du nogle gode råd med amning?

Anmeld

15. september 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Ja, hun er rigtig sød og hjælpsom, hun har allerede været hos mig 3 gange på de 3 uger han har været her.  For at følge hans vægt pga. gulsot og mit kejsersnit og brystbetændelse.

Synes der er rart man kan føle sig tryk hos sin sundhedsplejerske.

Hvordan gik det så idag??  Fik du nogle gode råd med amning?

Hvor dejligt at høre! Det er jo det vigtigste. Jeg er også glad for, at man føler sig godt tilpas med sin sundhedsplejerske.

Jeg har haft 2 besøg pga amningen, jeg ved dog ikke helt hvad jeg vil  Eller... Jeg vil rigtig gerne amme - men med alle de smerter er jeg i tvivl, om jeg synes, at det er det værd. Jeg var ved godt mod, da hun var her i dag, men nu ved jeg ikke helt.  Hvordan har du det med amningen?

Og hvordan går det med dit kejsersnit? Ved du, om man må fjerne de der plastre? Eller om de skal have lov at sidde?

Ja undskyld alle spørgsmålene  hehe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.