Så fik jeg også min dreng! :) <3 (+billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Både ja og nej... Hun gav en prøve tur natten til fredag, så var der ingenting til i går aftes, hvor jeg havde ondt overalt der nede. Idag gør det stadig ondt, men ingen pauser eller sådan, det føles bare overanstrengt.

Er han så nem?

Hm, det er da "sjovt" som de alle skal drille! KOM SÅ UD!  hehe

Ja både og, det er vel hvordan man definerer nemt Det er lidt hårdt ikke at have nogle faste rutiner og vaner. Alt tager ekstra tid og man føler sig lidt som en døgnåben restaurant  

Men han har et godt sovehjerte  Så nu skal jeg bare lære, at slappe lidt af og tage tid til mig selv, når den er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hm, det er da "sjovt" som de alle skal drille! KOM SÅ UD!  hehe

Ja både og, det er vel hvordan man definerer nemt Det er lidt hårdt ikke at have nogle faste rutiner og vaner. Alt tager ekstra tid og man føler sig lidt som en døgnåben restaurant  

Men han har et godt sovehjerte  Så nu skal jeg bare lære, at slappe lidt af og tage tid til mig selv, når den er der

Okay, så lyder han da heller ikke ikke som den værste lille dreng Men døgnåben restaurant er vel også lige præsidt det du er Hihi-

Anmeld

11. september 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Okay, så lyder han da heller ikke ikke som den værste lille dreng Men døgnåben restaurant er vel også lige præsidt det du er Hihi-

Hehe ja, det er man nok Men det er lige noget jeg skal lære og vende mig til.

Det kan godt blive ret hårdt, når man har siddet med et barn hængende i patten i 3-4 timer i træk! hehe

Anmeld

11. september 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hehe ja, det er man nok Men det er lige noget jeg skal lære og vende mig til.

Det kan godt blive ret hårdt, når man har siddet med et barn hængende i patten i 3-4 timer i træk! hehe

Han ligger vel ikke så længe af gangen?`Så falder han jo i søvn hehe.

Anmeld

11. september 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Han ligger vel ikke så længe af gangen?`Så falder han jo i søvn hehe.

Nej ikke hele tiden hehe Men hooold da op en appetit han har! Han kan spise meget - og længe. Men det var bare lige i dag hvor han lå til meget længe og ikke rigtig viste om han ville spise eller sove

Anmeld

11. september 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Nej ikke hele tiden hehe Men hooold da op en appetit han har! Han kan spise meget - og længe. Men det var bare lige i dag hvor han lå til meget længe og ikke rigtig viste om han ville spise eller sove

Hehe, glæder mig.... Men det er vel skønt, selvom det er hårdt for armene

Anmeld

11. september 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Hehe, glæder mig.... Men det er vel skønt, selvom det er hårdt for armene

Jah det er super skønt!   Som sagt, skal man nok bare lige vende sig til den nye situation og få oparbejdet nogle vaner og rutiner. Så bliver det hele forhåbentlig meget nemmere.

Anmeld

11. september 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Jah det er super skønt!   Som sagt, skal man nok bare lige vende sig til den nye situation og få oparbejdet nogle vaner og rutiner. Så bliver det hele forhåbentlig meget nemmere.

Mon ikke, ellers ville man jo ikke få flere børn

Anmeld

11. september 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Tusind tak skal du ha'! 

Jo det var hamrende ubehageligt! Og gjorde virkelig ondt - var øm i flere dage efter Gik det godt med din vending? Altså blev hun liggende? 

Ja det er virkelig ubehageligt og en grim oplevelse synes jeg... 

Ja hun blev på sin plads efter vendingen... Jeg var også mega øm i nogle dage... 

Anmeld

12. september 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Tak skal du have  Hvor er det sødt af dig. Har også tænkt meget på jer piger her inde, det har bare været svært at overskue at komme på Især når man sidder med brysterne fremme i tide og utide!  

Har meget blandede følelser med pks'et, men det går da bedre og bedre for hver dag!

Kan følge dine tanker søde. Jeg har aldrig accepteret min aks med Nicklas og kommer nok aldrig til det, ser ikke hans fødsel som nogen god oplevelse, nok derfor jeg har så svært ved at give slip på ham.

Hihi i skal nok finde en god rytme med ammningen det første par uger spiser de jo tit og ofte. Men husk at nyd det for lige om lidt så er han stor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.