Så fik jeg også min dreng! :) <3 (+billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

akskovmose

Kan læse du har ondt i forbindelse med amningen.. Jeg brugte til vores yngste kogtvandsklude og ligge på brystvorten efter amningen, og skiftede den næste gang hun skulle lægges til.. Det lyder umiddelbart som en ammestue historie, men det hjalp virkelig hurtigt, tror det var knap 2 dage, så var der ingen smerter mere.. Ved de andre 2 brugte jeg henholdsvis ammebrik og muslingeskaller, og havde slet slet ikke samme gode effekt.. Jeg har i sinde at bruge kogtvandskludene igen denne gang.. Jeg lavde en "potion" små klude om morgenen, lagde dem i en lukket beholder, smed dem ud efter brug, og så var der nok til næste morgen.. 

Pøj Pøj med amningen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Ka+Ma=Be

akskovmose skriver:

Kan læse du har ondt i forbindelse med amningen.. Jeg brugte til vores yngste kogtvandsklude og ligge på brystvorten efter amningen, og skiftede den næste gang hun skulle lægges til.. Det lyder umiddelbart som en ammestue historie, men det hjalp virkelig hurtigt, tror det var knap 2 dage, så var der ingen smerter mere.. Ved de andre 2 brugte jeg henholdsvis ammebrik og muslingeskaller, og havde slet slet ikke samme gode effekt.. Jeg har i sinde at bruge kogtvandskludene igen denne gang.. Jeg lavde en "potion" små klude om morgenen, lagde dem i en lukket beholder, smed dem ud efter brug, og så var der nok til næste morgen.. 

Pøj Pøj med amningen.. 

Hvordan fungerer det? Altså hvad skal man gøre? Det lyder da i hvert fald som noget man kunne forsøge - nu hvor det har hjulpet dig. Er villig til at prøve alt.

Tak for rådet 

Anmeld

17. september 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Jeg har en avent (ved ikke om det er medium eller large) og så en media (enten medium eller small)

Men ja, det kunne være, at man skulle prøve at eksperimentere lidt med dem Ville jo være dejligt hvis de hjalp mig.

Jeg fandt ihverfald hurtig ud af at avent var min farvorit.

Men der går jo også lige lidt tid inden i finder en rytme med ammningen i skal jo begge to lige lære det.

Anmeld

17. september 2011

***S***

Katte87 skriver:

Dejligt at høre, at der er lys forude Jeg synes heldigvis også, at det går bedre og bedre (7, 9, 13)  Hvor lang tid gik der, før det begyndte at være til at holde ud?

Jeg har prøvet ammebrikker, men synes desværre ikke de hjælper mig Det gør lige så ondt med som uden.  Og ja, det er jo godt for de kære små, så man vil jo så gerne at det lykkes.

De fjernede også mit plaster dagen efter operationen. Men jeg har sådan nogle små nogle hen over hver sting. Det har du ikke? 

Synes først det er nu her, jeg er begyndt at kunne holde det ud!  Det gør stadig ondt på mit venstre bryst hvor jeg har sår, men det går over efter 5-10 min tids..  Synes os det var svært med ammebrikken i starten, men nu køre det!

Nej, det har jeg ikke man kan ikke se mine sting. De er lavet indvendigt.. Skal du ud og ha fjernet dine sting?? Det skal jeg ikke, de forsvinder selv..

Anmeld

17. september 2011

***S***

akskovmose skriver:

Pøj Pøj med amningen.. 

Hvordan laver du de kogtvandsklude??  Har desværre stadig smerter efter brystbetændelsen...

Anmeld

17. september 2011

akskovmose

***S*** skriver:

Hvordan laver du de kogtvandsklude??  Har desværre stadig smerter efter brystbetændelsen...

Jeg tog en hvid stofble, klippede dem ud ca 7x7, lagde dem dobbelt 2 gange i en kvaderat, lagde dem på brystvorten (våde selvfølgelig) og når de så skal skiftes ved amning, og de evt hænger fast, så "opløs" med lidt modermælk, eller vand..

Ganske simpelt, og et vidundermiddel.. 

Anmeld

17. september 2011

akskovmose

Katte87 skriver:

Hvordan fungerer det? Altså hvad skal man gøre? Det lyder da i hvert fald som noget man kunne forsøge - nu hvor det har hjulpet dig. Er villig til at prøve alt.

Tak for rådet 

Ja man kan blive helt desperat.. 

Jeg tog en hvid stofble, klippede dem ud ca 7x7, lagde dem dobbelt 2 gange i en kvaderat, lagde dem på brystvorten (våde selvfølgelig) og når de så skal skiftes ved amning, og de evt hænger fast, så "opløs" med lidt modermælk, eller vand..

Anmeld

17. september 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg fandt ihverfald hurtig ud af at avent var min farvorit.

Men der går jo også lige lidt tid inden i finder en rytme med ammningen i skal jo begge to lige lære det.

Ja det er jo det Det er bare svært at være tålmodig.

Anmeld

17. september 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Synes først det er nu her, jeg er begyndt at kunne holde det ud!  Det gør stadig ondt på mit venstre bryst hvor jeg har sår, men det går over efter 5-10 min tids..  Synes os det var svært med ammebrikken i starten, men nu køre det!

Nej, det har jeg ikke man kan ikke se mine sting. De er lavet indvendigt.. Skal du ud og ha fjernet dine sting?? Det skal jeg ikke, de forsvinder selv..

Puh, jeg håber snart jeg har det ligesådan Jeg synes bare, at det er som om det ene bryst er stimuleret mere end det andet. Selvom jeg husker at lægge ham lige meget ved hvert bryst  Altså altså alle de ting hehe.

Mine sting skulle også forsvinde af sig selv, men der er sådan nogle stykker hen over. Jeg kan egentlig ikke se hvordan det er lavet eller om man kan se stingene. Det må jeg vist lige høre dem om der ude

Anmeld

17. september 2011

Ka+Ma=Be

akskovmose skriver:

Det lyder ellers ikke kompliceret! Det må prøves

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.