Så fik jeg også min dreng! :) <3 (+billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Ja det er jo det Det er bare svært at være tålmodig.

Kan tydelig huske det fra Nicklas af, vi hvade en kamp ammede hver 2 time hele dagen, men så sov han også fra kl 22-6-7 stykker. Hvilket var total optur at få en hel natsøvn. Når han så var ammet der kl 6-7 stykker så sov han da lige til 8-8.30 tiden endnu en optur. men da han var 3½ månede ville han bare ikke ammes mere og vi måtte begynde på grød, da han nægtes at tage imod sutteflasken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Kan tydelig huske det fra Nicklas af, vi hvade en kamp ammede hver 2 time hele dagen, men så sov han også fra kl 22-6-7 stykker. Hvilket var total optur at få en hel natsøvn. Når han så var ammet der kl 6-7 stykker så sov han da lige til 8-8.30 tiden endnu en optur. men da han var 3½ månede ville han bare ikke ammes mere og vi måtte begynde på grød, da han nægtes at tage imod sutteflasken.

Det lyder da dejligt! altså det med nattesøvnen. Gjorde han bare det helt af sig selv?

Anmeld

17. september 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Det lyder da dejligt! altså det med nattesøvnen. Gjorde han bare det helt af sig selv?

Ja det var skønt. Ja han sov rigtig godt fra første dag af han sov 4 timer ad gangen de første 14 dage og så fik han lavet sit dejlig mønster.

Men det var nu også hårdt at skulle amme hver 1½-2 time hele dagen. så der skulle planlægges når vi skulle nogen steder om vi kunne nå derhen eller om der var en resteplads jeg kunne ammme ved.

Anmeld

17. september 2011

Ka+Ma=Be

Ja det var skønt. Ja han sov rigtig godt fra første dag af han sov 4 timer ad gangen de første 14 dage og så fik han lavet sit dejlig mønster.

Men det var nu også hårdt at skulle amme hver 1½-2 time hele dagen. så der skulle planlægges når vi skulle nogen steder om vi kunne nå derhen eller om der var en resteplads jeg kunne ammme ved.

Jah, det kan jeg godt forestille mig er hårdt. Jeg synes i forvejen at timerne flyyyver afsted. Skal lige huske at vække ham, når han tager en for lang skraber her om dagen. Det føles bare lidt unaturligt - men han skal jo helst ikke bytte helt om på nat og dag

Anmeld

17. september 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Jah, det kan jeg godt forestille mig er hårdt. Jeg synes i forvejen at timerne flyyyver afsted. Skal lige huske at vække ham, når han tager en for lang skraber her om dagen. Det føles bare lidt unaturligt - men han skal jo helst ikke bytte helt om på nat og dag

Hvor længe sover han når han sover? for hvis det fordi han sover nogle timer adgangen syntes jeg ikke du skal vække ham for at spise bare han bliver ammet 6 gang i døgnet

Anmeld

18. september 2011

***S***

Katte87 skriver:

Puh, jeg håber snart jeg har det ligesådan Jeg synes bare, at det er som om det ene bryst er stimuleret mere end det andet. Selvom jeg husker at lægge ham lige meget ved hvert bryst  Altså altså alle de ting hehe.

Mine sting skulle også forsvinde af sig selv, men der er sådan nogle stykker hen over. Jeg kan egentlig ikke se hvordan det er lavet eller om man kan se stingene. Det må jeg vist lige høre dem om der ude

Min mælk er så begyndt at løbe meget til igen nu, så har meget store og mega spændte bryster igen... avav!!  Synes lige de var ved at falde til og han kunne tømme et bryst ved hvert måltid, men det kan han ikke nu... Meget mærkeligt, gad vide om det er normalt!

Ja, du må hører dem ad, ellers spørg din sundhedsplejerske..

Anmeld

18. september 2011

Ka+Ma=Be

Hvor længe sover han når han sover? for hvis det fordi han sover nogle timer adgangen syntes jeg ikke du skal vække ham for at spise bare han bliver ammet 6 gang i døgnet

Han sover hurtigt 4 timer hvis han får lov. Sundhedsplejersken sagde, at jeg gerne skal vække ham når der er gået 4 timer siden sidste amningsstart.

Anmeld

18. september 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Min mælk er så begyndt at løbe meget til igen nu, så har meget store og mega spændte bryster igen... avav!!  Synes lige de var ved at falde til og han kunne tømme et bryst ved hvert måltid, men det kan han ikke nu... Meget mærkeligt, gad vide om det er normalt!

Ja, du må hører dem ad, ellers spørg din sundhedsplejerske..

Øv hvor ubehageligt :/ Jeg har den modsatte situation - er bange for, at der er mindre og mindre mælk. Det er ikke lige til at finde ud af 

Anmeld

18. september 2011

***S***

Katte87 skriver:

Øv hvor ubehageligt :/ Jeg har den modsatte situation - er bange for, at der er mindre og mindre mælk. Det er ikke lige til at finde ud af 

Øv hvis du ikke har nok til ham..  

Nej der er sku ikke til at finde ud af..  Jeg har skrevet og spurgt amme eksperten herinde, så må vi se hvad hun siger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.