Så fik jeg også min dreng! :) <3 (+billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

***S***

Katte87 skriver:

Tak skal du have smukke  

Går det godt med dig og lille William? Jeg glæder mig godt nok, til der kommer lidt rutiner og vaner ind i hverdagen.

Det går fint, jeg har desværre bare fået brystbetændelse og er kommet på pencilin som går udover lille William s mave, så han er meget ked for tiden!  Stopper med det imorgen, så håber jeg det kommer til at gå bedre med hans mave.

Det glæder jeg mig også til, så man får noget ud af dagen, end bare amning..

Hvordan går det med dig og din lille dreng??  Hvad hedder han?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Ja det er virkelig ubehageligt og en grim oplevelse synes jeg... 

Ja hun blev på sin plads efter vendingen... Jeg var også mega øm i nogle dage... 

Dejligt at høre, at det trods alt lykkes for nogle!  

Anmeld

13. september 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Kan følge dine tanker søde. Jeg har aldrig accepteret min aks med Nicklas og kommer nok aldrig til det, ser ikke hans fødsel som nogen god oplevelse, nok derfor jeg har så svært ved at give slip på ham.

Hihi i skal nok finde en god rytme med ammningen det første par uger spiser de jo tit og ofte. Men husk at nyd det for lige om lidt så er han stor.

Jeg er også spændt på, om jeg finder fred med det. Jeg havde besøg af sundhedsplejersken i dag, som anbefalede mig, at ringe til min jordemoder så vi kan få talt forløbet igennem. Det tror jeg er en god ide - så der kan blive sat lidt ord på alle tankerne.

Ja, inden man ser sig om er de blevet alt for store hehe

Anmeld

13. september 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Det går fint, jeg har desværre bare fået brystbetændelse og er kommet på pencilin som går udover lille William s mave, så han er meget ked for tiden!  Stopper med det imorgen, så håber jeg det kommer til at gå bedre med hans mave.

Det glæder jeg mig også til, så man får noget ud af dagen, end bare amning..

Hvordan går det med dig og din lille dreng??  Hvad hedder han?

Øv hvor kedeligt Er man overhovedet i tvivl, hvis man har brystbetændelse? Jeg synes det ene bryst gør meget ondt i forhold til det andet - men det virker ikke som sådan betændt!? 

Ja, jeg glæder mig også til dagene har andet indhold end bare amning Det er svært at underholde en baby der enten sover eller spiser hehe

Men ellers går det heldigvis meget fint Det bliver en smule nemmere dag for dag. 
Vi har besluttet, at han skal hedde Benjamin!  

Anmeld

14. september 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Jeg er også spændt på, om jeg finder fred med det. Jeg havde besøg af sundhedsplejersken i dag, som anbefalede mig, at ringe til min jordemoder så vi kan få talt forløbet igennem. Det tror jeg er en god ide - så der kan blive sat lidt ord på alle tankerne.

Ja, inden man ser sig om er de blevet alt for store hehe

Er også meget sikker på det er en rigtig god ide at får snakket med jdm om forløbet.

dagen efter mit aks snakkede vi både med jdm og lægen det var meget rart, men jeg manglede stadig bare en masse information fra de to første jdm (to studerende som var færdig dagen efter) og der står heller ikke en dyt før rikke tog over kl 15-16 stykker.

Samtidig så var vores opleelse på barselsgangen ikke den bedste der var ikke ro de begynde at give Nicklas mme (uden vores accept) i stedet for at hjælpe med at få ammningen igen.

Læste så lige hele forløbet med Nicklas igennem i sidste uge og så står der fandme at vi har sagt det var ok de gav ham, det hvilket det på igen måder var. Vi kom så også til at kæmpe med flasken og ammningen efterfølgene og han valgte brystet.

Så denne gang får de altså en gok oven i nøden hvis de ikke acceptere vores regler og mening. + de smed en body væk den første nat en som har en masse betydning da det var den først han hvade på og var købt i paris til en pris på 300kr (Sanne var ikke glad)

Så tror det er vigtig du får det snakket godt igennem, jeg brude nok have fået en tid hos jdm og fødselslægen engang til. det kan jeg jo se nu her bagefter

Anmeld

14. september 2011

***S***

Katte87 skriver:

Øv hvor kedeligt Er man overhovedet i tvivl, hvis man har brystbetændelse? Jeg synes det ene bryst gør meget ondt i forhold til det andet - men det virker ikke som sådan betændt!? 

Ja, jeg glæder mig også til dagene har andet indhold end bare amning Det er svært at underholde en baby der enten sover eller spiser hehe

Men ellers går det heldigvis meget fint Det bliver en smule nemmere dag for dag. 
Vi har besluttet, at han skal hedde Benjamin!  

Nej, man er ikke i tvivl! Dit bryst bliver rødt der hvor betændelsen er og du får feber, influenza agtig.  Men mit startede med at det var meget ømt og spændt, jeg synes du skal snakke med din sundhedsplejerske om det eller ringe til jm.  Mit kom af, at jeg har fået et sår i brystvorten fordi han suttede forkert.

Dejligt det går bedre dag for dag! Sover han godt om natten?? William kan på gode dag sove 4-5timer i træk om natten! Det jo ren luksus!

Dejligt navn i  har besluttet jer for!

Anmeld

14. september 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Er også meget sikker på det er en rigtig god ide at får snakket med jdm om forløbet.

dagen efter mit aks snakkede vi både med jdm og lægen det var meget rart, men jeg manglede stadig bare en masse information fra de to første jdm (to studerende som var færdig dagen efter) og der står heller ikke en dyt før rikke tog over kl 15-16 stykker.

Samtidig så var vores opleelse på barselsgangen ikke den bedste der var ikke ro de begynde at give Nicklas mme (uden vores accept) i stedet for at hjælpe med at få ammningen igen.

Læste så lige hele forløbet med Nicklas igennem i sidste uge og så står der fandme at vi har sagt det var ok de gav ham, det hvilket det på igen måder var. Vi kom så også til at kæmpe med flasken og ammningen efterfølgene og han valgte brystet.

Så denne gang får de altså en gok oven i nøden hvis de ikke acceptere vores regler og mening. + de smed en body væk den første nat en som har en masse betydning da det var den først han hvade på og var købt i paris til en pris på 300kr (Sanne var ikke glad)

Så tror det er vigtig du får det snakket godt igennem, jeg brude nok have fået en tid hos jdm og fødselslægen engang til. det kan jeg jo se nu her bagefter

Du har da også haft alle de dårlige oplevelser på én gang! Hvor er det øv! Og virkelig tarvelig miskommunikation.

Er dog helt sikker på, at det nok skal gå bedre denne gang!

Anmeld

14. september 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Nej, man er ikke i tvivl! Dit bryst bliver rødt der hvor betændelsen er og du får feber, influenza agtig.  Men mit startede med at det var meget ømt og spændt, jeg synes du skal snakke med din sundhedsplejerske om det eller ringe til jm.  Mit kom af, at jeg har fået et sår i brystvorten fordi han suttede forkert.

Dejligt det går bedre dag for dag! Sover han godt om natten?? William kan på gode dag sove 4-5timer i træk om natten! Det jo ren luksus!

Dejligt navn i  har besluttet jer for!

Øv altså! Jeg tror ikke mit er betændt, men det er også revnet og meget ømt som du beskriver Håber bare ikke det udvikler sig! 

Dejligt at han sover så længe Så kan det være i hurtigt får en god døgnrytme. De første dage sov han også længe om natten - det synes jeg lidt han har glemt Han sover ca. 2-3 timer før han vågner og er sulten. Lige nu er det sværeste at få ham til at sove, når han er færdig med at spise  Han forstår vist ikke helt det der med nat og dag hehe

Anmeld

14. september 2011

Maalene

Århh - hvor ser han bare helt igennem dejlig ud

Ihh, han er da bare SKØN! Det har I gjort godt

KÆMPE stort tillykke med jeres lille, lækre søn - vi andre bliver jo sleeeet ikke mere utålmodige af at se jeres skønne unger

Anmeld

14. september 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Århh - hvor ser han bare helt igennem dejlig ud

Ihh, han er da bare SKØN! Det har I gjort godt

KÆMPE stort tillykke med jeres lille, lækre søn - vi andre bliver jo sleeeet ikke mere utålmodige af at se jeres skønne unger

Tusind tak skal du have smukke 

Jah, jeg kan godt forstå jer Jeg sidder også bare og venter og venter på, at i alle får født jeres skønne børn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.