Katte87 skriver:
Jeg er også spændt på, om jeg finder fred med det. Jeg havde besøg af sundhedsplejersken i dag, som anbefalede mig, at ringe til min jordemoder så vi kan få talt forløbet igennem. Det tror jeg er en god ide - så der kan blive sat lidt ord på alle tankerne.
Ja, inden man ser sig om er de blevet alt for store
hehe
Er også meget sikker på det er en rigtig god ide at får snakket med jdm om forløbet.
dagen efter mit aks snakkede vi både med jdm og lægen det var meget rart, men jeg manglede stadig bare en masse information fra de to første jdm (to studerende som var færdig dagen efter) og der står heller ikke en dyt før rikke tog over kl 15-16 stykker.
Samtidig så var vores opleelse på barselsgangen ikke den bedste der var ikke ro de begynde at give Nicklas mme (uden vores accept) i stedet for at hjælpe med at få ammningen igen.
Læste så lige hele forløbet med Nicklas igennem i sidste uge og så står der fandme at vi har sagt det var ok de gav ham, det hvilket det på igen måder var. Vi kom så også til at kæmpe med flasken og ammningen efterfølgene og han valgte brystet.
Så denne gang får de altså en gok oven i nøden hvis de ikke acceptere vores regler og mening. + de smed en body væk den første nat en som har en masse betydning da det var den først han hvade på og var købt i paris til en pris på 300kr (Sanne var ikke glad)
Så tror det er vigtig du får det snakket godt igennem, jeg brude nok have fået en tid hos jdm og fødselslægen engang til. det kan jeg jo se nu her bagefter
Anmeld