Et godt tilbud..............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. september 2011

LISBETH:-)

AnnePedersen skriver:

Hej. Skide flot tøj.

JEg leder efter bukser, smæk bukser og lang ærmet trøjer i str 92. Og nattøj. Men helst ikke for spraglet.

Håber høre fra dig.

Til dreng eller pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Maja_4000

lisbeth2910 skriver:

Det har jeg fundet til dig - sender dig en pb i aften når jeg er kommet hjem fra job - skal møde lige om lidt!

Husk pb til mig

Anmeld

7. september 2011

Mussen2 skriver:

Jeg Køber gerne ti stykker, (forudsat det ikke er sommertøj, dvs. kortærmet, kortbukser og leggins) - har tidligere handlet med dig hvor jeg var rigtig tilfreds Så tager chancen igen!

Min datter er 2 år og 3 mdr. bruger mest str 92, med mindre det er småt i størrelsen. Hun måler knap 90 cm

Jeg er mest til tøj i stil med billede 4,5,11 og 12, men er selvfølglig åben.

Særlig trøjer, cardigans og bukser etc er jeg interesseret i (ikke nattøj og heldragter)

Der er 8 stk tøj tilbage i str. 92 de er lagt til side til dig - men der er en hel del i str. 98 vil du have noget af det med!

Og altid godt med tilfredse kunder

Anmeld

7. september 2011

muzen

vil lige hører de skjorter du har til drenge, har de mange farver, for hvis købe 5 skjorter str 104 og 5 blandede ting bukser og bluser.

Anmeld

7. september 2011

IngenKoPåIsen

Er bukserne på billede 23, tilfældigvis en størrelse 92? Vil meget gerne have pigetøj i str. 92

Anmeld

7. september 2011

mamiolvi skriver:

oki.. kan du beskrive hvad det er du har i 10 år.. og hvad har du i 12 år..? meget ellers kunne jeg måske tage det hele...?

Det i 10 år er et par bukser, en langærmet og en t-shirt. I str. 12 år dreng er der en skjorte og 2 t-shirts

Anmeld

7. september 2011

skønneunger

lisbeth2910 skriver:

Der er 8 stk tøj tilbage i str. 92 de er lagt til side til dig - men der er en hel del i str. 98 vil du have noget af det med!

Og altid godt med tilfredse kunder

Hejsa

har du har noget tilbage til dreng i str 10-12 år helst bukser (ikke shorts) men gør ikke noget der er bluser osv også.

Anmeld

7. september 2011

butterflyPhoto skriver:

Kan du sende en mail med billeder af det du har i str 80 + 86 ?

/Christina

Nej det gør jeg desværre ikke som beskrevet tjener jeg INTET på det så det skal være nemt og derfor er det også købt ubeset.

Skulle jeg til og bruge en hel masse tid på det ville prisen være en helt helt anden

Anmeld

7. september 2011

patella skriver:

Jeg vil meget gerne købe. Men skal lige finde ud af i hvilken kategori jeg skal købe Så jeg har bare lige et spørgsmål - findes der drengebody´er i str. 92? 

Nej desværre ingen drenge bodyer i den størrelse!

Anmeld

7. september 2011

malo skriver:

Jeg vil også gerne købe 10 stk i alt.

5 stk til dreng str. 104:

- Gerne bukser og langærmede bluser, helst ikke skjorter

- Gerne nattøj

5 stk til pige str. 92:

- Ikke for spraglet

- Gerne bukser, ikke for spraglede, men der må godt være striber

- Lilla er en yndlingsfarve

- bodier med lange ærmer

- bluser med lange ærmer

- kjole

Sender du et kontonr og hvad portoen bliver med B-post. 

Ps. Har du nogle vanter/huer

Hilsner, 

Mathilde 

Jeg har 4 stk til dreng i str. 104 (de er lagt til side til dig) men desværre ikke noget til pige i str. 92

jeg sender dig en pb med betalingsinfo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.