Et godt tilbud..............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. september 2011

Isabella_mor

hvilken størrelse er hjorth bodyen?=

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

mizz-lillemor06

lisbeth2910 skriver:

Jeg har købt 5 flyttekasser med helt nyt børnetøj - dreng/pige 0-12 år og har så taget det fra som mine egne børn kunne bruge, solgt billigt til venner, veninder, bekendte osv osv og så står jeg tilbage med 3 flyttekasser med tøj som jeg bare skal af med og som sælges til samme pris som jeg selv har givet for det nemlig 35 kr pr. del.

Det hele er nyt fra butik og stadig med mærke - mærkerne er phister og philina, cupcake, bombibitt mfl. Vi snakker altså om tøj der koster 200+ kr pr del i butikspris!

Jeg sælger det i pakker af min. 5 stk og hvis man køber 10 stk får man det til 30 kr pr del - men det er altså ubeset dvs man skriver størrelsen og om det skal være til dreng eller pige (eller begge dele) og så skal jeg nok finde noget godt!

Jeg har før solgt rigtig rigtig meget tøj på den måde her på baby.dk og har ikke haft nogen der har været utilfredse!

Jeg tjener intet på det, og derfor bruger jeg ikke tid på og skrive hvad størrelser det forskellige er i, derfor er billederne blot et udvalg af hvad der kan være i pakken!

hey hvor meget har du til dreng i str 128?? gerne smarte cowboy bukser og bluser med farver..

hva med noget hallo kitty i str 68-74 80 til pige selvfølgelig??

Anmeld

7. september 2011

Sara.

Hvis der er mere tilbage i str 116 til pige er jeg interesseret i kjoler

Hvis disse bukser er i str 86 er jeg også interesseret i sådan et par

Anmeld

7. september 2011

LISBETH:-)

Pia. skriver:

Er du nu der igen med alt dit lækre tøj ...

Vil lige sige til alle der handler med dig at det er SUPER LÆKKERT TØJ man får fra dig ... Jeg har jo handlet et par gange...

Hvad har du i dreng str. 7 år og pige str. 12 år ?

Knus Pia.

Tak Pia

Jeg har 1 par bukser til pige i str. 12 år og  4 stk tøj til dreng i str. 7 år giver du lige en melding for har lagt det til side til dig!

Anmeld

7. september 2011

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Hejsa.. Har du noget smart drengetøj i str 0-6 mdr og 6-12 mdr?

Ja det er der, men der er ikke så meget til baby dreng tilbage desværre!

Anmeld

7. september 2011

BABYSOFIE skriver:

jeg vil gerne købe 10 stk til pige i str 4 år, bla billede 4,5,12,17,18,19,20,22. hilsen tine

Jeg har lagt 10 dele til pige i str. 104/4 år til side til dig - desværre ingen heldragter tilbage

Sender en pb om lidt med betalingsdetaljer

Anmeld

7. september 2011

roenlund

hvis du har 10 ting tilbage i str 80, 86 køber jeg det meget gerne... bare ikke skjorter eller noget der er alt for spraglet, gerne bukser, bluser og bodyer...

Anmeld

7. september 2011

Sara_S skriver:

Hej Lisbeth! 

Har du noget godt til drenge i str.86?   Jeg skal bruge næsten alt, men mest bukser, heldragter og bodyer (den fra hjorth i et af billerderne er super fiiiiiiin!)

Er ikke helt med i hvordan det her virker... sender du billeder af det du har i den str. eller vælger du selv noget for os?  Begge dele er i orden, stoler på dig 100%, vil bare lige vide! 

Sara

Det fungere sådan så jeg har lagt tøjet til side til dig, og så sender jeg dig en pb om lidt med betalingsdetaljer.

Der var 3 dele i str. 86

Anmeld

7. september 2011

Louise_wagner skriver:

Hejsa !

Jeg vil også rigtig gerne købe 10 stk i str 110/116 til pige hvis du har det, og helst bluser med lange ærmer og sæt

Jeg har lagt 10 dele til side til dig og sender dig en pb med betalingsdetaljer

Anmeld

7. september 2011

Philippa skriver:

https://media.baby.dk/images/StoredImages/19/196550.jpg

Den vil jeg godt købe og hvad str er det? :

Sådan fungere det desværre ikke - se teksten i mit indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.