Et godt tilbud..............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. september 2011

LISBETH:-)

Maja_4000 skriver:

Okay

Vil gerne købe 10 ting til pige i str. 80 .. Og helst ikke noget som minder om det her :b

Og så må det gerne være "vinter-egnet"

Det har jeg fundet til dig - sender dig en pb i aften når jeg er kommet hjem fra job - skal møde lige om lidt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Maja_4000

lisbeth2910 skriver:

Det har jeg fundet til dig - sender dig en pb i aften når jeg er kommet hjem fra job - skal møde lige om lidt!

Super

Anmeld

7. september 2011

mamiolvi skriver:

Jeg vil godt købe fem dele dreng ti år ... helst ikke skjorter ...

Hvad er porto ?

Jeg har 3 stk i 10 år men en masse i 12 år - jeg har lagt de 3 stk til side til dig og vejer det når jeg kommer hjem fra job i aften, så sender jeg dig en pb

Anmeld

7. september 2011

Jeg skal på job nu, men i er ikke glemt vender tilbage til jer alle i aften, når jeg har fået fri og har shoppet pompdelux tøj

Anmeld

7. september 2011

mamiolvi

lisbeth2910 skriver:

Jeg har 3 stk i 10 år men en masse i 12 år - jeg har lagt de 3 stk til side til dig og vejer det når jeg kommer hjem fra job i aften, så sender jeg dig en pb

oki.. kan du beskrive hvad det er du har i 10 år.. og hvad har du i 12 år..? meget ellers kunne jeg måske tage det hele...?

Anmeld

7. september 2011

butterflyPhoto

lisbeth2910 skriver:

Jeg har købt 5 flyttekasser med helt nyt børnetøj - dreng/pige 0-12 år og har så taget det fra som mine egne børn kunne bruge, solgt billigt til venner, veninder, bekendte osv osv og så står jeg tilbage med 3 flyttekasser med tøj som jeg bare skal af med og som sælges til samme pris som jeg selv har givet for det nemlig 35 kr pr. del.

Det hele er nyt fra butik og stadig med mærke - mærkerne er phister og philina, cupcake, bombibitt mfl. Vi snakker altså om tøj der koster 200+ kr pr del i butikspris!

Jeg sælger det i pakker af min. 5 stk og hvis man køber 10 stk får man det til 30 kr pr del - men det er altså ubeset dvs man skriver størrelsen og om det skal være til dreng eller pige (eller begge dele) og så skal jeg nok finde noget godt!

Jeg har før solgt rigtig rigtig meget tøj på den måde her på baby.dk og har ikke haft nogen der har været utilfredse!

Jeg tjener intet på det, og derfor bruger jeg ikke tid på og skrive hvad størrelser det forskellige er i, derfor er billederne blot et udvalg af hvad der kan være i pakken!

Kan du sende en mail med billeder af det du har i str 80 + 86 ?

/Christina

Anmeld

7. september 2011

patella

Jeg har købt 5 flyttekasser med helt nyt børnetøj - dreng/pige 0-12 år og har så taget det fra som mine egne børn kunne bruge, solgt billigt til venner, veninder, bekendte osv osv og så står jeg tilbage med 3 flyttekasser med tøj som jeg bare skal af med og som sælges til samme pris som jeg selv har givet for det nemlig 35 kr pr. del.

Det hele er nyt fra butik og stadig med mærke - mærkerne er phister og philina, cupcake, bombibitt mfl. Vi snakker altså om tøj der koster 200+ kr pr del i butikspris!

Jeg sælger det i pakker af min. 5 stk og hvis man køber 10 stk får man det til 30 kr pr del - men det er altså ubeset dvs man skriver størrelsen og om det skal være til dreng eller pige (eller begge dele) og så skal jeg nok finde noget godt!

Jeg har før solgt rigtig rigtig meget tøj på den måde her på baby.dk og har ikke haft nogen der har været utilfredse!

Jeg tjener intet på det, og derfor bruger jeg ikke tid på og skrive hvad størrelser det forskellige er i, derfor er billederne blot et udvalg af hvad der kan være i pakken!

Jeg vil meget gerne købe. Men skal lige finde ud af i hvilken kategori jeg skal købe Så jeg har bare lige et spørgsmål - findes der drengebody´er i str. 92? 

Anmeld

7. september 2011

malo

Jeg vil også gerne købe 10 stk i alt.

5 stk til dreng str. 104:

- Gerne bukser og langærmede bluser, helst ikke skjorter

- Gerne nattøj

5 stk til pige str. 92:

- Ikke for spraglet

- Gerne bukser, ikke for spraglede, men der må godt være striber

- Lilla er en yndlingsfarve

- bodier med lange ærmer

- bluser med lange ærmer

- kjole

Sender du et kontonr og hvad portoen bliver med B-post. 

Ps. Har du nogle vanter/huer

Hilsner, 

Mathilde 

Anmeld

7. september 2011

tinasmor

Hej Lisbeth.

Jeg er interesseret i at købe 10 styks tøj i pige. I bluser bruger hun omkring 116 bukser omkring 104 (hvis det er bukser skal det være med elastik oppe ved livet )

Jeg er sikker på du finder noget lækkert til os.

• ingen kortærmede bluser hvis muligt.
  • ingen skjorter

Mon det er muligt at du kan tage de 10 ting du vil sende og så tage et billede og lægge ind eller bliver det for besværligt?

Hvad er prisen inkl. porto?

Anmeld

7. september 2011

DKA

Er der pigetøj i str. 92 tilbage? Primært bukser+langærmede "tynde" trøjer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.