Et godt tilbud..............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. september 2011

LISBETH:-)

tinasmor skriver:

Hej Lisbeth.

Jeg er interesseret i at købe 10 styks tøj i pige. I bluser bruger hun omkring 116 bukser omkring 104 (hvis det er bukser skal det være med elastik oppe ved livet )

Jeg er sikker på du finder noget lækkert til os.

• ingen kortærmede bluser hvis muligt.
  • ingen skjorter

Mon det er muligt at du kan tage de 10 ting du vil sende og så tage et billede og lægge ind eller bliver det for besværligt?

Hvad er prisen inkl. porto?

Jeg har lagt 10 stk til side til dig og sender dig en pb med pris og betalingsdetaljer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

DKA skriver:

Er der pigetøj i str. 92 tilbage? Primært bukser+langærmede "tynde" trøjer?

Desværre - str. 92 pige er udsolgt

Anmeld

7. september 2011

isabellamor skriver:

hvilken størrelse er hjorth bodyen?=

Der er forskellige størrelser men jeg sælger den ikke enkeltvis den indgår i en pakke som alt andet - læs evt. teksten i mit indlæg!

Anmeld

7. september 2011

Dutti

Hej ..
Det er da bare et super tilbud
Jeg vil gerne bestille 10 stk pige tøj i 98 gerne langbukser, kjoler/tunika og langærmede bluser .. og hvis det ikke er til for meget besvær må det gerne passe lidt sammen i farverne

Jeg er helt ny på siden Og på fra mobilen så får måske nok først set en evt pb i morgen ..

Anmeld

7. september 2011

mizz-lillemor06 skriver:

hey hvor meget har du til dreng i str 128?? gerne smarte cowboy bukser og bluser med farver..

hva med noget hallo kitty i str 68-74 80 til pige selvfølgelig??

Jeg har 5 ting til dreng i den størrelse - vil du købe det?

Desværre ingen hello kitty (de mærker laver slet ikke noget med hello kitty) men har en masse andet flot pige tøj i de størrelser!

Anmeld

7. september 2011

Louise_wagner

lisbeth2910 skriver:

Jeg har lagt 10 dele til side til dig og sender dig en pb med betalingsdetaljer

Det lyder bare godt, har du mere tilbage til pige i str 98, så kunne jeg måske også være interesseret i 10 stk af det  Bare ikke noget med korte ærmer

Anmeld

7. september 2011

lærkes_mor skriver:

Hvis der er mere tilbage i str 116 til pige er jeg interesseret i kjoler

Hvis disse bukser er i str 86 er jeg også interesseret i sådan et par

Jeg har 4 kjoler i str. 116 3 af dem er den samme kjole i 3 forskellige farver og nej ingen bukser i den størrelse

Anmeld

7. september 2011

Sara.

lisbeth2910 skriver:

Jeg har 4 kjoler i str. 116 3 af dem er den samme kjole i 3 forskellige farver og nej ingen bukser i den størrelse

Uha det jo lige det om jeg vil købe 3 ens kjoler bare i forskellige farver, uden at vide hvordan kjolen ser ud.... Meeeeeeeen sådan er det jo, det jo billigt...

Er der evt langærmet bluser tilbage i str 116? (pige) eller strømpebukser i 116 (pige) eller strømpebukser til dreng str 86

Anmeld

7. september 2011

roenlund skriver:

hvis du har 10 ting tilbage i str 80, 86 køber jeg det meget gerne... bare ikke skjorter eller noget der er alt for spraglet, gerne bukser, bluser og bodyer...

Der var 5 stk - du overfører bare 150 kr du har jo allerede mit konto nr  og så sender jeg det sammen med alt det andet :-)

Anmeld

7. september 2011

muzen skriver:

vil lige hører de skjorter du har til drenge, har de mange farver, for hvis købe 5 skjorter str 104 og 5 blandede ting bukser og bluser.

Der er desværre ikke mere tilbage i str. 104 til dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.