Jeg har købt 5 flyttekasser med helt nyt børnetøj - dreng/pige 0-12 år og har så taget det fra som mine egne børn kunne bruge, solgt billigt til venner, veninder, bekendte osv osv og så står jeg tilbage med 3 flyttekasser med tøj som jeg bare skal af med og som sælges til samme pris som jeg selv har givet for det nemlig 35 kr pr. del.
Det hele er nyt fra butik og stadig med mærke - mærkerne er phister og philina, cupcake, bombibitt mfl. Vi snakker altså om tøj der koster 200+ kr pr del i butikspris!
Jeg sælger det i pakker af min. 5 stk og hvis man køber 10 stk får man det til 30 kr pr del - men det er altså ubeset dvs man skriver størrelsen og om det skal være til dreng eller pige (eller begge dele) og så skal jeg nok finde noget godt!
Jeg har før solgt rigtig rigtig meget tøj på den måde her på baby.dk og har ikke haft nogen der har været utilfredse!
Jeg tjener intet på det, og derfor bruger jeg ikke tid på og skrive hvad størrelser det forskellige er i, derfor er billederne blot et udvalg af hvad der kan være i pakken!
UPDATE:
PIGE TØJ 50-86 ER DER EN DEL
PIGETØJ STR. 92 -104 UDSOLGT
PIGETØJ STR. 110 -128 FÅ STK
PIGETØJ STR. 8 ÅR MEGET TILBAGE
PIGETØJ STR. 9 +10 FÅ STK
DRENGETØJ 50-86 FÅ STK
DRENGETØJ STR.3+4+5 ÅR FÅ STK
DRENGETØJ STR. 6 ÅR MEGET
DRENGETØJ STR. 10 ÅR UDSOLGT
DRENGETØJ STR. 7+8+9+12 FÅ STK
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld