Et godt tilbud..............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14.431 visninger
175 svar
0 synes godt om
7. september 2011

LISBETH:-)

Jeg har købt 5 flyttekasser med helt nyt børnetøj - dreng/pige 0-12 år og har så taget det fra som mine egne børn kunne bruge, solgt billigt til venner, veninder, bekendte osv osv og så står jeg tilbage med 3 flyttekasser med tøj som jeg bare skal af med og som sælges til samme pris som jeg selv har givet for det nemlig 35 kr pr. del.

Det hele er nyt fra butik og stadig med mærke - mærkerne er phister og philina, cupcake, bombibitt mfl. Vi snakker altså om tøj der koster 200+ kr pr del i butikspris!

Jeg sælger det i pakker af min. 5 stk og hvis man køber 10 stk får man det til 30 kr pr del - men det er altså ubeset dvs man skriver størrelsen og om det skal være til dreng eller pige (eller begge dele) og så skal jeg nok finde noget godt!

Jeg har før solgt rigtig rigtig meget tøj på den måde her på baby.dk og har ikke haft nogen der har været utilfredse!

Jeg tjener intet på det, og derfor bruger jeg ikke tid på og skrive hvad størrelser det forskellige er i, derfor er billederne blot et udvalg af hvad der kan være i pakken!

UPDATE:

PIGE TØJ 50-86 ER DER EN DEL

PIGETØJ STR. 92 -104 UDSOLGT

PIGETØJ STR. 110 -128 FÅ STK

PIGETØJ STR. 8 ÅR MEGET TILBAGE

PIGETØJ STR. 9 +10 FÅ STK

DRENGETØJ 50-86 FÅ STK

DRENGETØJ STR.3+4+5 ÅR FÅ STK

DRENGETØJ STR. 6 ÅR MEGET

DRENGETØJ STR. 10 ÅR UDSOLGT

DRENGETØJ STR. 7+8+9+12 FÅ STK

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

sarahb

Øv der ikke er mere drengetøj... Men så fint pigetøj...!

Anmeld

7. september 2011

sarahb skriver:

Øv der ikke er mere drengetøj... Men så fint pigetøj...!

Der er mere drengetøj, har ikke lagt billeder på af det hele da der er VIRKELIG meget

Anmeld

7. september 2011

sarahb

lisbeth2910 skriver:

Der er mere drengetøj, har ikke lagt billeder på af det hele da der er VIRKELIG meget

Ok, ja kan godt se stativerne bugner.
Du har ikk også regntøj osv

Anmeld

7. september 2011

Maja_4000

Dét vil jeg gerne ! :b Må man sige nogle ting som man helst ikke vil have ?

Anmeld

7. september 2011

sarahb skriver:

Ok, ja kan godt se stativerne bugner.
Du har ikk også regntøj osv

Nej desværre ingen overtøj!

Anmeld

7. september 2011

Maja_4000 skriver:

Dét vil jeg gerne ! :b Må man sige nogle ting som man helst ikke vil have ?

Ja det må man da! Man må også gerne sige helst bluser, sæt, bukser,dragter osv så skal jeg forsøge mit bedste og leve op til det!

Anmeld

7. september 2011

<3

Sikken en god ide! Jeg vender stærkt tilbage når jeg ved hvad der gemmer sig i mavsen

Anmeld

7. september 2011

Maja_4000

lisbeth2910 skriver:

Ja det må man da! Man må også gerne sige helst bluser, sæt, bukser,dragter osv så skal jeg forsøge mit bedste og leve op til det!

Okay

Vil gerne købe 10 ting til pige i str. 80 .. Og helst ikke noget som minder om det her :b

Og så må det gerne være "vinter-egnet"

Anmeld

7. september 2011

mamiolvi

lisbeth2910 skriver:

Jeg har købt 5 flyttekasser med helt nyt børnetøj - dreng/pige 0-12 år og har så taget det fra som mine egne børn kunne bruge, solgt billigt til venner, veninder, bekendte osv osv og så står jeg tilbage med 3 flyttekasser med tøj som jeg bare skal af med og som sælges til samme pris som jeg selv har givet for det nemlig 35 kr pr. del.

Det hele er nyt fra butik og stadig med mærke - mærkerne er phister og philina, cupcake, bombibitt mfl. Vi snakker altså om tøj der koster 200+ kr pr del i butikspris!

Jeg sælger det i pakker af min. 5 stk og hvis man køber 10 stk får man det til 30 kr pr del - men det er altså ubeset dvs man skriver størrelsen og om det skal være til dreng eller pige (eller begge dele) og så skal jeg nok finde noget godt!

Jeg har før solgt rigtig rigtig meget tøj på den måde her på baby.dk og har ikke haft nogen der har været utilfredse!

Jeg tjener intet på det, og derfor bruger jeg ikke tid på og skrive hvad størrelser det forskellige er i, derfor er billederne blot et udvalg af hvad der kan være i pakken!

Jeg vil godt købe fem dele dreng ti år ... helst ikke skjorter ...

Hvad er porto ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.