Et godt tilbud..............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. september 2011

Pia.

Er du nu der igen med alt dit lækre tøj ...

Vil lige sige til alle der handler med dig at det er SUPER LÆKKERT TØJ man får fra dig ... Jeg har jo handlet et par gange...

Hvad har du i dreng str. 7 år og pige str. 12 år ?

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Nitz - <3 David

Hejsa.. Har du noget smart drengetøj i str 0-6 mdr og 6-12 mdr?

Anmeld

7. september 2011

BABYSOFIE

jeg vil gerne købe 10 stk til pige i str 4 år, bla billede 4,5,12,17,18,19,20,22. hilsen tine

Anmeld

7. september 2011

BABYSOFIE

BABYSOFIE skriver:

jeg vil gerne købe 10 stk til pige i str 4 år, bla billede 4,5,12,17,18,19,20,22. hilsen tine

gerne kjoler, bukser, sæt i str 4 år, jeg kunne også bruge en eller 2 heldragter i str 86 hvis du har.

Anmeld

7. september 2011

Sara_S

Hej Lisbeth! 

Har du noget godt til drenge i str.86?   Jeg skal bruge næsten alt, men mest bukser, heldragter og bodyer (den fra hjorth i et af billerderne er super fiiiiiiin!)

Er ikke helt med i hvordan det her virker... sender du billeder af det du har i den str. eller vælger du selv noget for os?  Begge dele er i orden, stoler på dig 100%, vil bare lige vide! 

Sara

Anmeld

7. september 2011

Louise_wagner

Hejsa !

Jeg vil også rigtig gerne købe 10 stk i str 110/116 til pige hvis du har det, og helst bluser med lange ærmer og sæt

Anmeld

7. september 2011

Philippa

https://media.baby.dk/images/StoredImages/19/196550.jpg

Den vil jeg godt købe og hvad str er det? :

Anmeld

7. september 2011

AnnePedersen

Hej. Skide flot tøj.

JEg leder efter bukser, smæk bukser og lang ærmet trøjer i str 92. Og nattøj. Men helst ikke for spraglet.

Håber høre fra dig.

Anmeld

7. september 2011

Mussen2

Jeg Køber gerne ti stykker, (forudsat det ikke er sommertøj, dvs. kortærmet, kortbukser og leggins) - har tidligere handlet med dig hvor jeg var rigtig tilfreds Så tager chancen igen!

Min datter er 2 år og 3 mdr. bruger mest str 92, med mindre det er småt i størrelsen. Hun måler knap 90 cm

Jeg er mest til tøj i stil med billede 4,5,11 og 12, men er selvfølglig åben.

Særlig trøjer, cardigans og bukser etc er jeg interesseret i (ikke nattøj og heldragter)

Anmeld

7. september 2011

LISBETH:-)

mrs X skriver:

Sikken en god ide! Jeg vender stærkt tilbage når jeg ved hvad der gemmer sig i mavsen

Det gør du bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.