STOR respekt til alle jer enlige mødre/fædre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Haha hun skulle da lige have stillet sin nysgerrighed

Hehe ja! Kunne være sjovt hvis Charlotte havde sagt: "Jamen jeg er Jannes elsker"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

An&Jo

Frøken J. skriver:

Selvfølgelig ikke - Men det er da helt i orden at tale om de svære ting en gang imellem Det betyder ikke, at man er pylret!

det er rigtigt..

Brokker mig heller ikke over det til hverdag, men når der lige kommer sådan en mulighed her for at ytre hvor store fordommende egentlig er, så er det da med lige at "lufte ud" i sjælen..

Anmeld

7. september 2011

mortilflere

nu er jeg jo ikke enig , andet end han arbejder mellem 16 og 18 timer i døgnet 7 dage om ugen

Og jeg kan kun sige , man klare den bare for der er ikke andre der tager over

Anmeld

7. september 2011

MortilCilas

Babymor2010 skriver:

Haha nej, jeg kunne ikke engang selv få sko på til sidst - hvordan pokker klarer man det når man er alene

Man går i klipklappere det gjorde jeg, selvom det var i november, december og halvdelen af januar måneder. Kunne så heller ikke passe nogle af mine andre sko, og faren var sq ikke til stor hjælp

Anmeld

7. september 2011

Clisolka

Frøken J. skriver:

Hehe ja! Kunne være sjovt hvis Charlotte havde sagt: "Jamen jeg er Jannes elsker"

Ja, så ville jeg da godt have været en flue på væggen og set hendes ansigt

Anmeld

7. september 2011

Clisolka

Cilas skriver:

Man går i klipklappere det gjorde jeg, selvom det var i november, december og halvdelen af januar måneder. Kunne så heller ikke passe nogle af mine andre sko, og faren var sq ikke til stor hjælp

Det gjorde jeg også selv til slut oktober, hvor jeg fødte. Men hvis man ikke går i klipklappere, så er man på den

Anmeld

7. september 2011

MortilCilas

Babymor2010 skriver:

Det gjorde jeg også selv til slut oktober, hvor jeg fødte. Men hvis man ikke går i klipklappere, så er man på den

Det er man .. ellers i ballerina'er (staves)
Men super flot forresten at skrive respekt for de enlige

Anmeld

7. september 2011

Clisolka

Cilas skriver:

Det er man .. ellers i ballerina'er (staves)
Men super flot forresten at skrive respekt for de enlige

Anmeld

7. september 2011

2721

enig!
stor respekt

Anmeld

7. september 2011

signe.

Frøken J. skriver:

Hvor er det strengt! Har det ikke været hårdt? Altså jeg tænker bare, jeg har tydelig kunne mærke folks dømmende blikke, når jeg har været afsted alene, fordi manden var på job. Det er virkelig ubehageligt! Og så latterligt også

Puha den følelse har jeg også haft.. skulle sygemeldes i graviditeten med Laurits, og skulle derfor meldes ledig, derefter sygemeldes, og det betyder jo at man skal en tur forbi jobcenteret OG ydelseskontoret.. Og der kom jeg, ung, med Hasse på armen, og mave på med Laurits, og folk kiggede på mig med det der " Åh stakkels pige, heeeelt alene med et barn, og nu er hun gravid igen, og sikkert forskellige fædre, og ingen uddannelse, stakkels stakkels..." blik.. Havde virkelig lyst til at tage et skilt i panden hvorpå der stod at jeg HAR uddannelse, og at begge mine børn har samme far, hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.