Jeg blev gravid et halvt år efter jeg var flyttet til Grønland. Om 3 måneder udløber min kontrakt, så har jeg været her i 3 år og kan heldigvis flytte tilbage til Danmark.Prøv og kombiner det med og være alenemor, med og bo i en lille grønlandsk bygd, hvor ingen taler dansk, hvor du ingen venner har (og ingen får pga. sproget), din famile bor i DK og en returbillet koster 10.000,-, hvor eneste vej væk fra byen er med båd eller helikopter, dit hus ligger så højt oppe på fjeldet at trappen har 102 trin, er sneet til og der er kun dig til og bære barn, indkøb, brændsel og 20 kg sække med hundefoder til de to hunde der er dit eneste selskab udover dit barn, al maden i byen er på frost, dåse eller tørret og de løber tør for MME (og du kan ikke amme) da dit barn er 4 måneder gammel, du skal være alene med veer på et hotel i 24 timer og føde dit barn alene i en fremmed by og flyveturen tilbage til bygden tager 3 dage (hvilket også er alderen på dit barn), når du er syg og ligger med hovedet i toilettet er det stadig dig der skal passe dit barn og skubbe det den ene kilometer i is og sne ud i børnehaven og og og og fåååårk jeg glædermig til, at vi tager hjem til DK i slutningen af november, når min søn er fyldt 1 1/2 år!!!!!
Anmeld