STOR respekt til alle jer enlige mødre/fædre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.957 visninger
59 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Clisolka

Her de sidste par dage har jeg ligget med feber, så Isabellas far har måttet overtage - og hver gang tænker jeg på, hvordan pokker i enlige mødre/fædre klarer det, hvis i ikke har nogle der kan hjælpe...

Så derfor dette indlæg: STOR respekt til jer enlige mødre/fædre derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

signe.

Babymor2010 skriver:

Her de sidste par dage har jeg ligget med feber, så Isabellas far har måttet overtage - og hver gang tænker jeg på, hvordan pokker i enlige mødre/fædre klarer det, hvis i ikke har nogle der kan hjælpe...

super initiativ til et godt indlæg

Anmeld

7. september 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Super indlæg! Har også rigtig stor respekt. Tror end ikke jeg kunne klare graviditeten alene

Anmeld

7. september 2011

Clisolka

Frøken J. skriver:

Super indlæg! Har også rigtig stor respekt. Tror end ikke jeg kunne klare graviditeten alene

Haha nej, jeg kunne ikke engang selv få sko på til sidst - hvordan pokker klarer man det når man er alene

Anmeld

7. september 2011

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Jeg tænkte på det samme i går !! Ved sleet ik  hvad jeg skulle gøre uden Daniel .. Jeg kan ik engang gå i bad og ha Oscar samtidig , så det blir altid først gjort når daniel er kommet hjem .. Puhh, ved virkelig ikke hvordan jeg skulle klare den ! 

Anmeld

7. september 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Haha nej, jeg kunne ikke engang selv få sko på til sidst - hvordan pokker klarer man det når man er alene

Præcis! Nogen gange tænker jeg også på, at det er lidt smagløst, at det automatisk formodes man har en partner gennem graviditeten. Altså jeg synes bare til alle undersøgelser og så videre, så snakker de om man skal medbringe manden, manden skal hjælpe og whatnot. Og så tænker man: "Ja ok, hvad så hvis man ikke har sådan en?"

Tænkte faktisk også på det, da jeg skulle til ekstra scanning her sidste uge. Sad alene i venteværelset med nok 7 håbefulde par, som skulle til NF. Og jeg sad der alene med kæmpemave. Hold nu op mand folk sendte mig skeptiske blikke! Havde bare lyst til at råbe: "Ja, jeg har altså en kæreste, men han er på arbejde"... Det er frygteligt folk har så mange fordomme overfor (især unge) enlige.. Det kan ikke være let! Ja, lang snak bare for at sige, at jeg ligesom dig nærer stooor respekt!

Anmeld

7. september 2011

Rsa

Godt indlæg og fedt, at du deler det

Var selv enlig mor de første 4½ år af min søns liv og jeg erindre også det, selv at være syg, som den værste situation at stå i som enlig mor!

Anmeld

7. september 2011

millemai

Kan kun tale for mig selv, men når man ikke har prøvet andet, så mangler man jo ikke hjælpen Tværtimod var det for mig en lettelse at flytte for mig selv, så skulle jeg kun passe én baby

Men mødre jeg tager hatten af for: tvillingemødre!!!! Hold da helt op, det er kvinder gjort af et helt specielt stof

Anmeld

7. september 2011

Clisolka

Frøken J. skriver:

Præcis! Nogen gange tænker jeg også på, at det er lidt smagløst, at det automatisk formodes man har en partner gennem graviditeten. Altså jeg synes bare til alle undersøgelser og så videre, så snakker de om man skal medbringe manden, manden skal hjælpe og whatnot. Og så tænker man: "Ja ok, hvad så hvis man ikke har sådan en?"

Tænkte faktisk også på det, da jeg skulle til ekstra scanning her sidste uge. Sad alene i venteværelset med nok 7 håbefulde par, som skulle til NF. Og jeg sad der alene med kæmpemave. Hold nu op mand folk sendte mig skeptiske blikke! Havde bare lyst til at råbe: "Ja, jeg har altså en kæreste, men han er på arbejde"... Det er frygteligt folk har så mange fordomme overfor (især unge) enlige.. Det kan ikke være let! Ja, lang snak bare for at sige, at jeg ligesom dig nærer stooor respekt!

Ja, jeg var ude for det samme mht. scanninger - man får mange blikke hvis man sidder der i venteværelset uden kæresten er med. Men heldigvis skulle han lige en tur på toilettet og var hurtig tilbage

Anmeld

7. september 2011

An&Jo

kan da svare for mig selv..

Jeg klarer den fordi jeg skal klare det.. jeg kan ikke bare sende ham hen til faderen fordi jeg er syg..
Jeg kommer måske ikke i bad hver dag, og de bade jeg så får er nok rimelig korte fordi han ellers vælter hele lejligheden, og at vente til han sover det duer ikke for der skal jeg lave lektier og rydde op.. så jeg håber på at vågne før ham om morgenen så jeg kan nå et hurtigt bad, og ellers så må jeg undvære lige den dag..
Jeg får nok heller ikke altid lige den mængde mad og væske jeg burde fordi jeg har så mange andre ting jeg skal i løbet af dagen, og det er egentlig utrolig dumt at jeg ikke bare sætter mig ned sammen med sønnike og spiser når han får noget mad.. men så er der bare liiiige noget vasketøj der skal lægges sammen, eller en støvsuger der skal danses lidt med..

men jeg ville egentlig ikke bytte for noget.. jeg har været i et forhold efter jeg fik min dreng, og der er faktisk ikke sket en ændring i hvad jeg laver, forskellen er bare at jeg er gået fra 2 børn til 1 barn i hverdagene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.