kan da svare for mig selv..

Jeg klarer den fordi jeg skal klare det.. jeg kan ikke bare sende ham hen til faderen fordi jeg er syg..
Jeg kommer måske ikke i bad hver dag, og de bade jeg så får er nok rimelig korte fordi han ellers vælter hele lejligheden, og at vente til han sover det duer ikke for der skal jeg lave lektier og rydde op.. så jeg håber på at vågne før ham om morgenen så jeg kan nå et hurtigt bad, og ellers så må jeg undvære lige den dag..
Jeg får nok heller ikke altid lige den mængde mad og væske jeg burde fordi jeg har så mange andre ting jeg skal i løbet af dagen, og det er egentlig utrolig dumt at jeg ikke bare sætter mig ned sammen med sønnike og spiser når han får noget mad..

men så er der bare liiiige noget vasketøj der skal lægges sammen, eller en støvsuger der skal danses lidt med..
men jeg ville egentlig ikke bytte for noget.. jeg har været i et forhold efter jeg fik min dreng, og der er faktisk ikke sket en ændring i hvad jeg laver, forskellen er bare at jeg er gået fra 2 børn til 1 barn i hverdagene..
Anmeld