Anbefal en (ikke alt for dyr) barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Isabeau

170811 skriver:

Vi havde købt en billig barnevogn i babysam. Ekspidienten snakkede super godt om den, og synes den føltes god - men nu har vi brugt den snart 4 uger, og jeg er ved at få spat. Den knirker simpelthen så meget, og indkøbsnettet rasler helt vildt. Hjulene er så svære at få af og på, fordi det der lorte klik system bare slet ikke fungere. Man skal bruge seriøst meget vold. Derudover kan jeg ikke selv klappe barnevognen sammen, fordi det er så mega besværligt.

Hvad vil i anbefale mig? Vi har desværre ikke såååå mange penge, så jeg har en max pris på 5000 og liggemålet må ikke være for lille, for jeg har planer om at han skal bruge den til at sove i så længe som muligt, og vi har en klapvogn allerede.

Brio! Brio! Brio! Kan ikke sige det nok gange Har selv prøvet 2 forskellige billig-mærker samt Emmaljunga og undskyld mig, men sikke noget ****!! Fik anbefalet Brio og ELSKER min Brio!!! Og fik den til 3000 kr., som jeg betalte over 3 gange gennem Babysam.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Dutti

Jeg synes da du skal købe min brugte emmaljunga, hehe

Det ville da være super hvis du kan få pengene tilbage så i kan finde en anden ..

Anmeld

5. september 2011

Bom

Basson grande..

Anmeld

6. september 2011

MortilCilas

170811 skriver:

Hvordan er den i kvalitet?

Jeg synes den er god

Anmeld

6. september 2011

ano14316

170811 skriver:

Vi havde købt en billig barnevogn i babysam. Ekspidienten snakkede super godt om den, og synes den føltes god - men nu har vi brugt den snart 4 uger, og jeg er ved at få spat. Den knirker simpelthen så meget, og indkøbsnettet rasler helt vildt. Hjulene er så svære at få af og på, fordi det der lorte klik system bare slet ikke fungere. Man skal bruge seriøst meget vold. Derudover kan jeg ikke selv klappe barnevognen sammen, fordi det er så mega besværligt.

Hvad vil i anbefale mig? Vi har desværre ikke såååå mange penge, så jeg har en max pris på 5000 og liggemålet må ikke være for lille, for jeg har planer om at han skal bruge den til at sove i så længe som muligt, og vi har en klapvogn allerede.

Jeg ville nok gå ned i babysam og flagre med 5000 og sige at det shit det har solgt mig, kan jeg altså ikke bruge, jeg har de og de og de problemer, men hvis de nu er lidt samarbejdsvillige så smider vi 5000 oven i hatten og køber en emmaljunga istedet, en ny emmaljunga big star supreme koster ca. 6400, så medmindre i har givet mindre end 1400 for den i har, så burde det jo kunne lade sig gøre.. 

Anmeld

6. september 2011

Den lykkelige

Nu købte vi godt nok en brugt.. men den var super fin og kunne ikke ses.. det er Brio Sport og jeg ELSKER den vogn!!! Den er super let i stellet og når man er ude og gå osv.. super let at klikke hjulene af og stellet klappes lyn hurtig sammen.. Det tager ingen tid og går som en "leg" med den her..  Kan virkelig anbefales..

Anmeld

6. september 2011

Snuske1985

Som en nævner tidligere, så køb en Basson vogn... Rigtig lækker vogn til billige penge.. Lige i øjeblikket tror jeg stadig de er på tilbud og så kan du få den til ca. 3500 kr. Og så har den et liggemål på 97... Vi ejer selv en og den er super både til asfalt og grus...

Anmeld

9. september 2011

DK

Isabeau skriver:

Brio! Brio! Brio! Kan ikke sige det nok gange Har selv prøvet 2 forskellige billig-mærker samt Emmaljunga og undskyld mig, men sikke noget ****!! Fik anbefalet Brio og ELSKER min Brio!!! Og fik den til 3000 kr., som jeg betalte over 3 gange gennem Babysam.

Enig!
Du kan få en ny fin Brio Sport for 5000 kr. Jeg har min Brio Sport endnu, den er i dag over 8 år gammel. Der er INTET rust, betrækket er ikke falmet, alt fungerer stadig perfekt (når den skal slåes sammen/hjulene af osv). Det eneste jeg har skiftet er elastikkerne til at holde overbetrækket/dækkenet fast med i de der små øjer. Men jeg tror altså ikke at nogen elastik kan holde sig spænstig i mere end 8 år!

Jeg er SÅ glad og tilfreds med min Brio. Kan KUN anbefales. Jeg har derudover købt en Brio Sing (lille kombi) og også den lever op til alle mine sky høje forventninger

Anmeld

9. september 2011

DK

Du får lige et billede med. Det er Kirstine der står ved siden af, altså hende som vognen oprindeligt er købt til. Nu ligger Richard i den.

Uhh har glemt at skrive at den i mellemtiden har været lånt ud til en veninde hvis datter har lagt i den i tre år. Den er UOPSLIDELIG! Bare så meget kvali!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. september 2011

lille83

kan kun sige køb en BASSON GRANDE..... den er fantastisk, 97 i liggemål og til den nette sum af 3999kr i kære børn eller ønskebørn.. vores har holdt i snart 3 år nu og vi skal bruge den igen til vinter, og den virker fint endnu fra ny med lift, regnslag, myggenet og pusletaske tror jeg vi gav ca 6000...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.