170811 skriver:
Ja dem har jeg også kigget på, på nettet. Men har læst meget blandede meninger om trille barnevogne :/ Og vil virkelig ikke købe en dårlig barnevogn igen.
Altså nu er det godt nok en del år siden jeg havde en trille barnevogn. Vil sige at den model vi havde (vist nok den der hed gigant i sin tid) var udemærket, det eneste var at den ikke var helt lige så god til at holde til vejr og vind som emmaljunga (min erfaring nu). Men køreegenskab osv. fejlede ikke noget 
Det der derimod fejlede noget var deres kundeservice
Vi var i den uheldige situation at nogen havde syntes det var sjovt at lave hærværk på vognens ene bremse således at den kunne bruges , men var meget besværlig da den jo var blevet deform (svært at forklare, men altså) så den var ikke mulig at køre med offentligt med. Vi ringede så til producenten da den butik vi havde købt den i var gået nedenom
om de kunne hjælpe os? vi forhørte os efter pris og om det evt. var muligt at få den tilsendt direkte? ikke en sk.. hjælp var at få!!
det eneste "hjælp" vi kunne få derfra var at vi kunne tage ind til en forhandler i fields (altså en tur på omkring en time sammenlagt med det offentlig for os på det tidspunkt) og ind og ud af toge med en defekt vogn og lille barn (ca.2½-3år)?? ikke om det var muligt for os... og så var det jo ikke engang sikkert at den pågældende forhandler kunne hjælpe... vi ringede sågar til den forbandede forhandler som også bare sagde vi kunne komme ind så ville de kigge på det!!?? ikke tale om... besluttede os bare for at den ikke var mere nødvendig end at den kunne få lov at stå hjemme... vores ældste havde jo som sådan heller ikke behov for den mere, men vi havde jo en plan om at den næste også kunne bruge den da det eneste den fejlede var den sk.. bremse
Altså investerede vi i en emmaljunga til vores nr 2 søn og det var så den vi også brugte til nr. 3 selvom han primært sov inde når vi var hjemme pga. den ene nabo
Ups. lang smøre, men ville bare sige de har elendig kundeservice
Qnuz
Anmeld