Anbefal en (ikke alt for dyr) barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

Pigent

170811 skriver:

Vi havde købt en billig barnevogn i babysam. Ekspidienten snakkede super godt om den, og synes den føltes god - men nu har vi brugt den snart 4 uger, og jeg er ved at få spat. Den knirker simpelthen så meget, og indkøbsnettet rasler helt vildt. Hjulene er så svære at få af og på, fordi det der lorte klik system bare slet ikke fungere. Man skal bruge seriøst meget vold. Derudover kan jeg ikke selv klappe barnevognen sammen, fordi det er så mega besværligt.

Hvad vil i anbefale mig? Vi har desværre ikke såååå mange penge, så jeg har en max pris på 5000 og liggemålet må ikke være for lille, for jeg har planer om at han skal bruge den til at sove i så længe som muligt, og vi har en klapvogn allerede.

En god og billig barnevogn så vil jeg sige Scandia 

Kender nogle der har sådan en og jeg har gået mange ture med deres børn i den. Jeg synes det er en god vogn. 

I babysam har de nogle forskellig modeller til forskellig priser. 
(Den jeg kender har blød kaleche og det er godt) 
Den billigste koster 2999 også op til 3999.  

http://www.babysam.dk/catalogsearch/result/?q=scandia

Scandia har også fået lavet nogle modeller der er designet af Rikke Mai de koster 4499

http://www.babysam.dk/doodlesiibv-vognrikkemai-5700000213879

http://www.babysam.dk/quiltbv-vognblackrikkemai-5700000213893

http://www.babysam.dk/blurpbv-vognblackrikkemai-5700000213886

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

<3

Simo simo simo fantastisk vogn!

Anmeld

30. januar 2012

th

MelikkazMoar skriver:

ja det ligner meget godt.. men den kommer nok snart på tilbud igen.. det er de tit der

ved godt det er en gammel tråd. men er du stadig tilfreds med denne vogn og hvor længe har du haft den?

Anmeld

30. januar 2012

MelikkazMoar

th skriver:

ved godt det er en gammel tråd. men er du stadig tilfreds med denne vogn og hvor længe har du haft den?

hihi

min datter er nu 8 mdr. så tror vi har haft den 6 mdr's tid,, og jeg er fuldt ud tilfreds med den..  jeg er rigtig glad for den

Anmeld

30. januar 2012

th

MelikkazMoar skriver:

hihi

min datter er nu 8 mdr. så tror vi har haft den 6 mdr's tid,, og jeg er fuldt ud tilfreds med den..  jeg er rigtig glad for den

mange tak, skal nemlig ud og kigge på en nu, godt nok er den brugt, men den er bare til dagplejen.

Anmeld

30. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

170811 skriver:

Vi havde købt en billig barnevogn i babysam. Ekspidienten snakkede super godt om den, og synes den føltes god - men nu har vi brugt den snart 4 uger, og jeg er ved at få spat. Den knirker simpelthen så meget, og indkøbsnettet rasler helt vildt. Hjulene er så svære at få af og på, fordi det der lorte klik system bare slet ikke fungere. Man skal bruge seriøst meget vold. Derudover kan jeg ikke selv klappe barnevognen sammen, fordi det er så mega besværligt.

Hvad vil i anbefale mig? Vi har desværre ikke såååå mange penge, så jeg har en max pris på 5000 og liggemålet må ikke være for lille, for jeg har planer om at han skal bruge den til at sove i så længe som muligt, og vi har en klapvogn allerede.

Jeg vil klart anbefale en Trille vogn. Jeg er helt forelsket i dem.. Og de er nemlig ikke så dyre...

Anmeld

30. januar 2012

MelikkazMoar

th skriver:

mange tak, skal nemlig ud og kigge på en nu, godt nok er den brugt, men den er bare til dagplejen.

ja  det tror jeg også den er god til

Anmeld

30. januar 2012

dpb

170811 skriver:

Ja dem har jeg også kigget på, på nettet. Men har læst meget blandede meninger om trille barnevogne :/ Og vil virkelig ikke købe en dårlig barnevogn igen.

Altså nu er det godt nok en del år siden jeg havde en trille barnevogn. Vil sige at den model vi havde (vist nok den der hed gigant i sin tid) var udemærket, det eneste var at den ikke var helt lige så god til at holde til vejr og vind som emmaljunga (min erfaring nu). Men køreegenskab osv. fejlede ikke noget

Det der derimod fejlede noget var deres kundeservice Vi var i den uheldige situation at nogen havde syntes det var sjovt at lave hærværk på vognens ene bremse således at den kunne bruges , men var meget besværlig da den jo var blevet deform (svært at forklare, men altså) så den var ikke mulig at køre med offentligt med. Vi ringede så til producenten da den butik vi havde købt den i var gået nedenom om de kunne hjælpe os? vi forhørte os efter pris og om det evt. var muligt at få den tilsendt direkte? ikke en sk.. hjælp var at få!!det eneste "hjælp" vi kunne få derfra var at vi kunne tage ind til en forhandler i fields (altså en tur på omkring en time sammenlagt med det offentlig for os på det tidspunkt) og ind og ud af toge med en defekt vogn og lille barn (ca.2½-3år)?? ikke om det var muligt for os... og så var det jo ikke engang sikkert at den pågældende forhandler kunne hjælpe... vi ringede sågar til den forbandede forhandler som også bare sagde vi kunne komme ind så ville de kigge på det!!?? ikke tale om... besluttede os bare for at den ikke var mere nødvendig end at den kunne få lov at stå hjemme... vores ældste havde jo som sådan heller ikke behov for den mere, men vi havde jo en plan om at den næste også kunne bruge den da det eneste den fejlede var den sk.. bremse

Altså investerede vi i en emmaljunga til vores nr 2 søn og det var så den vi også brugte til nr. 3 selvom han primært sov inde når vi var hjemme pga. den ene nabo

Ups. lang smøre, men ville bare sige de har elendig kundeservice

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.