Anbefal en (ikke alt for dyr) barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.855 visninger
57 svar
0 synes godt om
5. september 2011

170811

Vi havde købt en billig barnevogn i babysam. Ekspidienten snakkede super godt om den, og synes den føltes god - men nu har vi brugt den snart 4 uger, og jeg er ved at få spat. Den knirker simpelthen så meget, og indkøbsnettet rasler helt vildt. Hjulene er så svære at få af og på, fordi det der lorte klik system bare slet ikke fungere. Man skal bruge seriøst meget vold. Derudover kan jeg ikke selv klappe barnevognen sammen, fordi det er så mega besværligt.

Hvad vil i anbefale mig? Vi har desværre ikke såååå mange penge, så jeg har en max pris på 5000 og liggemålet må ikke være for lille, for jeg har planer om at han skal bruge den til at sove i så længe som muligt, og vi har en klapvogn allerede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

LISBETH:-)

170811 skriver:

Vi havde købt en billig barnevogn i babysam. Ekspidienten snakkede super godt om den, og synes den føltes god - men nu har vi brugt den snart 4 uger, og jeg er ved at få spat. Den knirker simpelthen så meget, og indkøbsnettet rasler helt vildt. Hjulene er så svære at få af og på, fordi det der lorte klik system bare slet ikke fungere. Man skal bruge seriøst meget vold. Derudover kan jeg ikke selv klappe barnevognen sammen, fordi det er så mega besværligt.

Hvad vil i anbefale mig? Vi har desværre ikke såååå mange penge, så jeg har en max pris på 5000 og liggemålet må ikke være for lille, for jeg har planer om at han skal bruge den til at sove i så længe som muligt, og vi har en klapvogn allerede.

En brugt emmaljunga

Anmeld

5. september 2011

Nitz - <3 David

170811 skriver:

Jeg har købt en brugt Emmaljunga.. Og den virker bare rigtig god.. jeg har set der er flere der har brugte til salg der næsten ikke er brugt.. Jeg var heldig at finde en i SUPER god stand.. det ses næsten ikke at den er 3 år gammel..
Og jeg syns den er super god.. Nu er den ikke taget i brug endnu.. men har da afprøvet den lidt. Og så kender jeg flere der har en emmaljunga, der roser dem

Anmeld

5. september 2011

LuciaLiann

Kig evt efter en brugt vogn på f.eks. DBA.. ved man kan købe mange lækre odder vogne for under 5000 kr...

ellers er jeg selv vild med vognene fra www.flip-flap.dk .. jeg har hørt rigtig gode anmeldelser af dem samt de er super fine at se på.. men tror ikke helt de passer til jeres krav..

Anmeld

5. september 2011

K&S

170811 skriver:

Kan I ikke reklamere vognen i BabySam? Det ville jeg helt sikkert have gjort

Anmeld

5. september 2011

170811

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Jeg har købt en brugt Emmaljunga.. Og den virker bare rigtig god.. jeg har set der er flere der har brugte til salg der næsten ikke er brugt.. Jeg var heldig at finde en i SUPER god stand.. det ses næsten ikke at den er 3 år gammel..
Og jeg syns den er super god.. Nu er den ikke taget i brug endnu.. men har da afprøvet den lidt. Og så kender jeg flere der har en emmaljunga, der roser dem

Min kæreste er lidt sær med at købe brugt, og vil I K K E have det. Så det er desværre ikke en mulighed for os

Anmeld

5. september 2011

Kamulla

Villle også anbefale en brugt Emmaljunga der kan du sku få¨en flot en til 5000kr og liggemål er 97 på¨big star surprime 

Anmeld

5. september 2011

Puller

Vi købte en brugt odder zip på x-dream stel i babysam til 4500 kr. Og så fordi vi købte den i babysam fik vi garantibevis som er gældende i 2 år med.

Hvis det ikke skal være brugt kan man få tilbuds barnevogne af gode mærker f.eks odder, teutonia emmaljunga i babysam som koster ca 3000 kr.

Anmeld

5. september 2011

170811

K&S skriver:

Kan I ikke reklamere vognen i BabySam? Det ville jeg helt sikkert have gjort

Jo jeg kører ned med den imorgen Men den kostede kun 2500 og jeg forlader ikke butikken før jeg har mine penge, eller ihvert fald får en ny. Men så ville jeg gerne selv smide lidt ekstra penge i, også få en der er lidt bedre.

Anmeld

5. september 2011

samantha1986

170811 skriver:

Min kæreste er lidt sær med at købe brugt, og vil I K K E have det. Så det er desværre ikke en mulighed for os

Mener at trillebarnevogne ligger lige omkring de 5000 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.