Anbefal en (ikke alt for dyr) barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

170811

Tullen85 skriver:

Den har jeg, den er okay, men den ruster bare rigtig let, så den skal lige have lidt rustfjerne der hvor man tager hjulene af.. Jeg har været okay tilfreds med min, men nok ikke den jeg vælger næste gang, synes det er ved at være godt hæget på trods af den kun er 1½ år gammel. Og han har kun brugt til til og fra DP (og sovet i den der) ellers bruger jeg klapvogn... Den har mistet en trykknap så man kan ikke bruge overdækket mere, den går heeeele tiden op i stoffet så det trevler og skal stoppes med nål og tråd... Så jeg ville nok smide lidt mere efter en dyrere vogn...

Tror jeg køber en dyere så..

Vi har to hunde, så den må gerne kunne holde til lidt grusvej og mange gåture

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Clisolka

170811 skriver:

Ja dem har jeg også kigget på, på nettet. Men har læst meget blandede meninger om trille barnevogne :/ Og vil virkelig ikke købe en dårlig barnevogn igen.

Ikke køb en Trille.... Jeg havde kun hørt godt om den inden jeg købte en, men hold op jeg er blevet skuffet igennem de sidste 10 mrd - kommer der en lillesøster/bror bliver den skiftet ud på stedet

Anmeld

5. september 2011

MelikkazMoar

170811 skriver:

http://www.bilka.dk/Boern/Transport/Safe-Performance-Comfort-barnevogn--66668600000(Purchase_Other_DS)

???

ja det ligner meget godt.. men den kommer nok snart på tilbud igen.. det er de tit der

Anmeld

5. september 2011

170811

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Ja okay.. Hvis han betaler så må du jo bare ta imod hihi..
Her er det lidt omvendt.. min kæreste syns ikke der er nogle grund til at købe en ny, når der er så mange fine brugte vogne..

kan i ikke snakke med butikken hvor den i har er købt.. Og sige det som det er. At i er rigtig trætte af jeres køb.. Det kan jo være de kan hjælpe..

Jeg har bestemt tænkt mig at jeg som et minimum skal have lov at vælge en ny vogn i babysam, hvor de trækker de 2500 hundrede fra, som jeg har givet Men jeg vil gå efter at få mine penge retur. Er virkelig skuffet, og jeg spurgte ekspidienten ved køb, om den kunne holde til skov osv, og hun sagde det kunne den sagtens, men den rasler så meget i stellet at lillemanden næsten vågner jo :p

Også skal man jo lige bruge 20 minutter på at få hjulene til at sidde fast, hvis vi har haft den med i bilen og pillet hjulene af (som også tager 20 min).

Anmeld

5. september 2011

170811

MelikkazMoar skriver:

ja det ligner meget godt.. men den kommer nok snart på tilbud igen.. det er de tit der

Tror jeg tager ud og kigger på den

Anmeld

5. september 2011

170811

Babymor2010 skriver:

Ikke køb en Trille.... Jeg havde kun hørt godt om den inden jeg købte en, men hold op jeg er blevet skuffet igennem de sidste 10 mrd - kommer der en lillesøster/bror bliver den skiftet ud på stedet

Tror heller ikke det bliver en trille, har hørt for meget dårligt om den

Anmeld

5. september 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg håber, at du kan få noget ud af, at brokke dig i morgen..
Når nu kæresten ikke vil have en brugt emmaljunga, så vil jeg lige slå et slag for Simo.. de ligger vist også til omkring 5000.. jeg havde én til Sofie, og var ovenud tilfreds med den..

Anmeld

5. september 2011

Nitz - <3 David

170811 skriver:

Jeg har bestemt tænkt mig at jeg som et minimum skal have lov at vælge en ny vogn i babysam, hvor de trækker de 2500 hundrede fra, som jeg har givet Men jeg vil gå efter at få mine penge retur. Er virkelig skuffet, og jeg spurgte ekspidienten ved køb, om den kunne holde til skov osv, og hun sagde det kunne den sagtens, men den rasler så meget i stellet at lillemanden næsten vågner jo :p

Også skal man jo lige bruge 20 minutter på at få hjulene til at sidde fast, hvis vi har haft den med i bilen og pillet hjulene af (som også tager 20 min).

Ja det er jo ikke optimalt.. Min Emmaljunga er mega nem at slå sammen.. Og hjulene går af og på så let som ingenting.. Jeg har en lille bil, så det er et must at den kan klappes helt sammen.. Underligt at ekspedienten ikke har anbefalet en bedre vogn så..
jeg kan ihvertfald godt anbefale jer en Emmaljunga.. jeg mener nyprisen var 5600 da jeg var inde og kigge på en ny.. men det er så uden lift, osv..

Anmeld

5. september 2011

inpe

170811 skriver:

Vi havde købt en billig barnevogn i babysam. Ekspidienten snakkede super godt om den, og synes den føltes god - men nu har vi brugt den snart 4 uger, og jeg er ved at få spat. Den knirker simpelthen så meget, og indkøbsnettet rasler helt vildt. Hjulene er så svære at få af og på, fordi det der lorte klik system bare slet ikke fungere. Man skal bruge seriøst meget vold. Derudover kan jeg ikke selv klappe barnevognen sammen, fordi det er så mega besværligt.

Hvad vil i anbefale mig? Vi har desværre ikke såååå mange penge, så jeg har en max pris på 5000 og liggemålet må ikke være for lille, for jeg har planer om at han skal bruge den til at sove i så længe som muligt, og vi har en klapvogn allerede.

hvis du kan få pengene tilbage, og selv smider 5 oven i, så kan du da få en sprit ny lækker barnevogn som Emmajunga eller odder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.