Anbefal en (ikke alt for dyr) barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

K&S

170811 skriver:

Jo jeg kører ned med den imorgen Men den kostede kun 2500 og jeg forlader ikke butikken før jeg har mine penge, eller ihvert fald får en ny. Men så ville jeg gerne selv smide lidt ekstra penge i, også få en der er lidt bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

170811

LuciaLiann skriver:

Kig evt efter en brugt vogn på f.eks. DBA.. ved man kan købe mange lækre odder vogne for under 5000 kr...

ellers er jeg selv vild med vognene fra www.flip-flap.dk .. jeg har hørt rigtig gode anmeldelser af dem samt de er super fine at se på.. men tror ikke helt de passer til jeres krav..

Har faktisk også kigget på flip flaps vogne. Men er i tvivl om den er stor nok til os... Er i tvivl om hvor længe han kan sove i den, før han bliver for stor..

Anmeld

5. september 2011

MortilCilas

En scandia basic? Med langt liggemål, og koster 3000kr fra ny ..

Anmeld

5. september 2011

MelikkazMoar

170811 skriver:

Vi havde købt en billig barnevogn i babysam. Ekspidienten snakkede super godt om den, og synes den føltes god - men nu har vi brugt den snart 4 uger, og jeg er ved at få spat. Den knirker simpelthen så meget, og indkøbsnettet rasler helt vildt. Hjulene er så svære at få af og på, fordi det der lorte klik system bare slet ikke fungere. Man skal bruge seriøst meget vold. Derudover kan jeg ikke selv klappe barnevognen sammen, fordi det er så mega besværligt.

Hvad vil i anbefale mig? Vi har desværre ikke såååå mange penge, så jeg har en max pris på 5000 og liggemålet må ikke være for lille, for jeg har planer om at han skal bruge den til at sove i så længe som muligt, og vi har en klapvogn allerede.

hold øje med bilka, de er billige og jeg er tilfreds med vores

Anmeld

5. september 2011

Nitz - <3 David

170811 skriver:

Min kæreste er lidt sær med at købe brugt, og vil I K K E have det. Så det er desværre ikke en mulighed for os

Okay det var ærgeligt.. Det hele kan jo vaskes og gøres rent..

Anmeld

5. september 2011

170811

samantha1986 skriver:

Mener at trillebarnevogne ligger lige omkring de 5000 kr

Ja dem har jeg også kigget på, på nettet. Men har læst meget blandede meninger om trille barnevogne :/ Og vil virkelig ikke købe en dårlig barnevogn igen.

Anmeld

5. september 2011

170811

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Okay det var ærgeligt.. Det hele kan jo vaskes og gøres rent..

Ja du har helt ret, har jeg også sagt til min kæreste 200 gange, men.. Det er jo også hans penge, så jeg må jo bøje mig :p

Anmeld

5. september 2011

170811

MelikkazMoar skriver:

hold øje med bilka, de er billige og jeg er tilfreds med vores

Jeg har også overvejet bilka, men hvilken en har du derfra? Er der ikke flere forskellige?

Anmeld

5. september 2011

samantha1986

170811 skriver:

Ja dem har jeg også kigget på, på nettet. Men har læst meget blandede meninger om trille barnevogne :/ Og vil virkelig ikke købe en dårlig barnevogn igen.

Vi har købt en brugt af min kusine. Eller det vil sige den faktisk ikke rigtig var brugt alligevel.

Jeg har brugt den til min niece når vi har passet hende, og jeg synes den er rigtig god.

Jeg havde nemlig også hørt blandede meninger om den. Men den er virkelig lækker. men I skal nok prøve den lidt i butikken og se om det er jer

Anmeld

5. september 2011

LuciaLiann

170811 skriver:

Har faktisk også kigget på flip flaps vogne. Men er i tvivl om den er stor nok til os... Er i tvivl om hvor længe han kan sove i den, før han bliver for stor..

Altså de har jo et rigtig stort ligge mål i forhold til at være en kombi.. og personligt tror jeg måske ikke at jeg vil bruge barnevogn når baby bliver for stor til den.. i så fald der stadig er brug for en til at sove i, kan I jo muligvis bruge den anden i har.. og så hvis I skal gå tur eller andet bruge flip-flappen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.