Anbefal en (ikke alt for dyr) barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

170811

samantha1986 skriver:

Vi har købt en brugt af min kusine. Eller det vil sige den faktisk ikke rigtig var brugt alligevel.

Jeg har brugt den til min niece når vi har passet hende, og jeg synes den er rigtig god.

Jeg havde nemlig også hørt blandede meninger om den. Men den er virkelig lækker. men I skal nok prøve den lidt i butikken og se om det er jer

Men hvilken model har du ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

170811

Cilas skriver:

En scandia basic? Med langt liggemål, og koster 3000kr fra ny ..

Hvordan er den i kvalitet?

Anmeld

5. september 2011

170811

LuciaLiann skriver:

Altså de har jo et rigtig stort ligge mål i forhold til at være en kombi.. og personligt tror jeg måske ikke at jeg vil bruge barnevogn når baby bliver for stor til den.. i så fald der stadig er brug for en til at sove i, kan I jo muligvis bruge den anden i har.. og så hvis I skal gå tur eller andet bruge flip-flappen...

Kan du huske liggemålet i dem?

Og ved du om der er en lift med ? Eller er det kun barnevognskasse.

Anmeld

5. september 2011

MelikkazMoar

170811 skriver:

Jeg har også overvejet bilka, men hvilken en har du derfra? Er der ikke flere forskellige?

orh kan ikke huske navnet . der er giraffer inde i vognen

Anmeld

5. september 2011

Nitz - <3 David

170811 skriver:

Ja du har helt ret, har jeg også sagt til min kæreste 200 gange, men.. Det er jo også hans penge, så jeg må jo bøje mig :p

Ja okay.. Hvis han betaler så må du jo bare ta imod hihi..
Her er det lidt omvendt.. min kæreste syns ikke der er nogle grund til at købe en ny, når der er så mange fine brugte vogne..

kan i ikke snakke med butikken hvor den i har er købt.. Og sige det som det er. At i er rigtig trætte af jeres køb.. Det kan jo være de kan hjælpe..

Anmeld

5. september 2011

Camillee

lisbeth2910 skriver:

En brugt emmaljunga

Anmeld

5. september 2011

samantha1986

170811 skriver:

Men hvilken model har du ?

Hmm hedder den måske trille dream mener jeg.

Anmeld

5. september 2011

SHERO

170811 skriver:

Hvordan er den i kvalitet?

Den har jeg, den er okay, men den ruster bare rigtig let, så den skal lige have lidt rustfjerne der hvor man tager hjulene af.. Jeg har været okay tilfreds med min, men nok ikke den jeg vælger næste gang, synes det er ved at være godt hæget på trods af den kun er 1½ år gammel. Og han har kun brugt til til og fra DP (og sovet i den der) ellers bruger jeg klapvogn... Den har mistet en trykknap så man kan ikke bruge overdækket mere, den går heeeele tiden op i stoffet så det trevler og skal stoppes med nål og tråd... Så jeg ville nok smide lidt mere efter en dyrere vogn...

Anmeld

5. september 2011

170811

MelikkazMoar skriver:

orh kan ikke huske navnet . der er giraffer inde i vognen

http://www.bilka.dk/Boern/Transport/Safe-Performance-Comfort-barnevogn--66668600000(Purchase_Other_DS)

???

Anmeld

5. september 2011

LuciaLiann

170811 skriver:

Kan du huske liggemålet i dem?

Og ved du om der er en lift med ? Eller er det kun barnevognskasse.

Deres liggemål er vidst 90 cm.. ved ikke om det er langt nok for dig???

Der er alt muligt med.. lift, klapvognsdel, autostol, div fluenet/regnslag, pusletaske.. jah det var hvad jeg lige umiddelbart kan huske der er med.. og prisen er 3600 incl fragt... og så fås de i 50 forskellige farver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.