Hvor gamle er i når i afslutter jeres uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

AnnaK89

Jeg er 21 (22 om 19 dage), og jeg er lige startet på sygeplejerskeuddannelsen som tager 3½ år. Men der kommer nok en barsel om et lille år, forhåbenligt

Derefter vil jeg gerne tage en kandidat, tager 2 år - så jeg er færdig når jeg er 28-29 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Aagaard

Jeg vil være kandidat i biologi når jeg er 30 og hvis jeg skal have en ph.D tja så omkring 32. Hvis vi skal have et barn mere i forløbet, så ca. 33år.

Anmeld

11. september 2011

june1987

jeg er 31 cirka, folkeskolelære

og min mand er 27 han regner med civil ingenør med speciale i motore 

Anmeld

21. november 2011

Louisesam

Jeg synes overhovedet ikke det er dumt, hvorfor skulle det være det? Den eneste grund, jeg kan se, hvorfor det skulle være et sats måske, er fordi man skal leve af SU som studerende. Ellers synes jeg hverken det er for sent, fjollet eller noget som helst! Go for it, hvis det er det du vil, når nu du også har støtten fra baglandet!

Jeg kan lige nævne, at jeg har en HF og starter formentlig på Dansk på KU til sommer, og da jeg er 25 nu, vil jeg være uddannet bachelor i Dansk, når jeg er 29! Og det ser jeg ikke som noget problem på nogen måde!

Held & lykke!!

Anmeld

21. november 2011

1012lmp

Jeg ville HELT sikkert bare gå efter det...! Wuuup wup

Jeg selv er igang som sygeplejerske og er først færdig om 2 år og til den tid vil jeg lige være fyldt 28. og tror ikke jeg er færdig når jeg har taget uddannelsen har en ide om jeg super gerne vil læse videre på et senere tidspunkt..

Det kan jeg slet ikke se som et problem man lærer jo igennem hele livet

Anmeld

21. november 2011

Ayasmor

jeg er færdig som sygeplejerske om et års tid, nogle mdr. efter at jeg er fyldt 25 og min datter 4

Anmeld

21. november 2011

Annette A