Hvor gamle er i når i afslutter jeres uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

AnnaK89

Jeg er 21 (22 om 19 dage), og jeg er lige startet på sygeplejerskeuddannelsen som tager 3½ år. Men der kommer nok en barsel om et lille år, forhåbenligt

Derefter vil jeg gerne tage en kandidat, tager 2 år - så jeg er færdig når jeg er 28-29 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Aagaard

Jeg vil være kandidat i biologi når jeg er 30 og hvis jeg skal have en ph.D tja så omkring 32. Hvis vi skal have et barn mere i forløbet, så ca. 33år.

Anmeld

11. september 2011

june1987

jeg er 31 cirka, folkeskolelære

og min mand er 27 han regner med civil ingenør med speciale i motore 

Anmeld

21. november 2011

Louisesam

Jeg synes overhovedet ikke det er dumt, hvorfor skulle det være det? Den eneste grund, jeg kan se, hvorfor det skulle være et sats måske, er fordi man skal leve af SU som studerende. Ellers synes jeg hverken det er for sent, fjollet eller noget som helst! Go for it, hvis det er det du vil, når nu du også har støtten fra baglandet!

Jeg kan lige nævne, at jeg har en HF og starter formentlig på Dansk på KU til sommer, og da jeg er 25 nu, vil jeg være uddannet bachelor i Dansk, når jeg er 29! Og det ser jeg ikke som noget problem på nogen måde!

Held & lykke!!

Anmeld

21. november 2011

1012lmp

Jeg ville HELT sikkert bare gå efter det...! Wuuup wup

Jeg selv er igang som sygeplejerske og er først færdig om 2 år og til den tid vil jeg lige være fyldt 28. og tror ikke jeg er færdig når jeg har taget uddannelsen har en ide om jeg super gerne vil læse videre på et senere tidspunkt..

Det kan jeg slet ikke se som et problem man lærer jo igennem hele livet

Anmeld

21. november 2011

Ayasmor

jeg er færdig som sygeplejerske om et års tid, nogle mdr. efter at jeg er fyldt 25 og min datter 4

Anmeld

21. november 2011

Annette A

Det skal du da hvis det er det du vil.  Jeg bliver færdig her til januar og er 32 og min mand når at blive 35, så det kan da altid nås, sålænge man lever.. 

Anmeld

21. november 2011

christina92

Min kæreste er 32 når han er færdig og jeg er 22 1/2 ca. en håber jo på at jeg er 24 fordi jeg satser på en barsel

Anmeld

21. november 2011

MissTas

BrightStar skriver:

Hej allesammen.

Jeg har lige et spørgsmål, hvor gamle er i når i afslutter jeres uddannelse?

Herhjemme er manden snart færdig, og det er jo selvfølgelig dejligt!  

Nu er det sådan, at jeg har beslutte mig for at gå efter drømmeuddannelsen! Og i den forbindelse er jeg bare lidt i tvivl om det er virkelig dumt, og om jeg bare skal nøjes med det jeg i forvejen har.. :/

Vi har 2 små børn og et super godt bagland. 

Jeg har altid drømt om, at læse jura lige siden jeg var lille, og det at blive mor har kun givet mig mere blod på tanden. Selvom det bliver hårdt. Heldigvis har vi jo som sagt et rigtig godt bagland, der altid står klar med en hjælpende hånd hvis det brænder på. 

I den forbindelse ville det betyde, at jeg vil være 28 år når jeg har afsluttet uddannelsen. Og det er selvfølgelig en fordel, at vores unger er ved at være store til den tid, og vi ikke skal have flere børn når jeg skal på arbejdsmarkedet.

Synes i det ville være helt dumt? 

Manden synes bare jeg skal gå efter det.. 

er uddannet sygeplejerske når jeg er 24

Anmeld

21. november 2011

Benjamins'mor

Jeg ville også gerne læse jura, men ved at det ikke kan lade sig gøre for mit vedkommende, da det så kræver jeg tager 9 klasse om og derefter skal have tre år på gymnasiet.

Så jeg har valgt kok, og jeg er nok færdig lige inden jeg bliver 21, er 17 nu og starter først i slutningen af januar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.