Hvor gamle er i når i afslutter jeres uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

MorTilEn2013Dreng

gøre det...  

jeg er først gået igang nu med uddannelse som 19 årig men det var mere fordi det jeg ville kunne jeg ikke da jeg har dårlig ryg og knæskade. 

så nu er jeg startet på hg skal have den fire år plus to år mere da jeg skal læse til handelsøkonom men kommer nok til at gå på barsel imellem det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Sofia

Jeg læser jura, og jeg er 25 måske 26 når jeg er færdig. Altså 28 er INGEN alder!!!!! Og på jura er der mange der er ældre end det når de er færdige - igang med dig Og velkommen til jurabanden!

Anmeld

5. september 2011

BrightStar

Sofia skriver:

Jeg læser jura, og jeg er 25 måske 26 når jeg er færdig. Altså 28 er INGEN alder!!!!! Og på jura er der mange der er ældre end det når de er færdige - igang med dig Og velkommen til jurabanden!

Åh, super skønt at høre! 

Har du været glad for uddannelsen? Jeg har hørt, at det skulle være meget tørt.  Jeg tænker dog, at det kommer lidt an på hvor engageret man er? Samt hvorvidt interessen virkelig er tilstede? Der vil jo altid være nogle ting man er mere til end andre. 

Og er det til, at få hænge sammen selvom man har børn? 

Anmeld

5. september 2011

eElak

Hej allesammen.

Jeg har lige et spørgsmål, hvor gamle er i når i afslutter jeres uddannelse?

Herhjemme er manden snart færdig, og det er jo selvfølgelig dejligt!  

Nu er det sådan, at jeg har beslutte mig for at gå efter drømmeuddannelsen! Og i den forbindelse er jeg bare lidt i tvivl om det er virkelig dumt, og om jeg bare skal nøjes med det jeg i forvejen har.. :/

Vi har 2 små børn og et super godt bagland. 

Jeg har altid drømt om, at læse jura lige siden jeg var lille, og det at blive mor har kun givet mig mere blod på tanden. Selvom det bliver hårdt. Heldigvis har vi jo som sagt et rigtig godt bagland, der altid står klar med en hjælpende hånd hvis det brænder på. 

I den forbindelse ville det betyde, at jeg vil være 28 år når jeg har afsluttet uddannelsen. Og det er selvfølgelig en fordel, at vores unger er ved at være store til den tid, og vi ikke skal have flere børn når jeg skal på arbejdsmarkedet.

Synes i det ville være helt dumt? 

Manden synes bare jeg skal gå efter det.. 

DO IT!!!! :-) 

Du siger selv at du har et godt bagland, og en mand der støtter dig.. Så gå efter dine drømme.. velvidende om at du kommer til at knokle, men at du.. ja opfylder din drøm i stedet for at gå og tvivle...

Jeg blev færdig med uddannelse i sommers: Assistent med speciale i offentlig administration.
Jeg er lige begyndt på socialrådgiveruddannelsen...

Jeg er 28 år... :-)

Jeg kommer til at være 32 år når jeg er færdig.. Men har så 2 uddannelser på bagen til den tid ;-)

Nu føler jeg mig pludselig gammel...  

EDIT: 
Jeg har også Jura på min uddannelse.. og jo det er tørt! Men når du har en interesse for det, jamen så kommer du til at sætte dig ind i tingene ;-)

Man kan godt få det til at hænge sammen med børn - jeg er alene med en knægt på 2,5 år, og uden bagland... Ville ønske der var 30 timer i døgnet, men jeg kan godt få det til at hænge sammen. Det er om at vælge prioriteringerne... og så acceptere at nogle gange kan man ikke nå alt... 

Anmeld

5. september 2011

Isabella_mor

jeg tror jeg bliver 80 inden jeg har fuldført en uddannelse... 

Anmeld

11. september 2011

BellaCiinea

Jeg vil være omkring... 24-25 år når jeg er færdig uddannet

Anmeld

11. september 2011

twinny

jeg er nok omkring 30...

Så go for it...

Anmeld

11. september 2011

Muffin_girl

BrightStar skriver:

Hej allesammen.

Jeg har lige et spørgsmål, hvor gamle er i når i afslutter jeres uddannelse?

Herhjemme er manden snart færdig, og det er jo selvfølgelig dejligt!  

Nu er det sådan, at jeg har beslutte mig for at gå efter drømmeuddannelsen! Og i den forbindelse er jeg bare lidt i tvivl om det er virkelig dumt, og om jeg bare skal nøjes med det jeg i forvejen har.. :/

Vi har 2 små børn og et super godt bagland. 

Jeg har altid drømt om, at læse jura lige siden jeg var lille, og det at blive mor har kun givet mig mere blod på tanden. Selvom det bliver hårdt. Heldigvis har vi jo som sagt et rigtig godt bagland, der altid står klar med en hjælpende hånd hvis det brænder på. 

I den forbindelse ville det betyde, at jeg vil være 28 år når jeg har afsluttet uddannelsen. Og det er selvfølgelig en fordel, at vores unger er ved at være store til den tid, og vi ikke skal have flere børn når jeg skal på arbejdsmarkedet.

Synes i det ville være helt dumt? 

Manden synes bare jeg skal gå efter det.. 

Jeg er 24 og kan så kalde mig uddanet tjener og uddannet butiksekspedient med speciale i vin Så syntes da bare du skal go for it

Anmeld

11. september 2011

serinasmor

29 ... hvis alt går vel   ... har overvejet at toppe op hvis jeg ikke får job med det samme ..

Anmeld

11. september 2011

LotteN

jeg er lige blevet færdig her i sommers, hvor jeg var 27 (fyldte 28 i slutningen af august) og hvis det ikke var pga økonomien, så havde jeg glædeligt læst videre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.