Hvor gamle er i når i afslutter jeres uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

ekzunz

Altså jeg er 39 og starter på Socialrådgiveruddannelsen til februar - så jeg er færdig sådan lige omkring min 43 års fødseldag

Man skal forfølge sine drømme hvis man har muligheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Vidunderligeunger

jeg vil også være 28 når jeg er færdig.. men så også mor til to på 8 og 6.. så det er jeg godt tilfreds med jeg synes det er dejligt at tænke på jeg er færdig med børneræset og har så store børn at jeg godt kan koncentrere mig intensivt om studiet.. som er sygeplejerske

Anmeld

5. september 2011

Klara

Do it!

Jeg blev færdig dyrlæge når jeg var 25, men så havde jeg kun et år mellem gymnasie og dyrlægestudiet og ingen pause i studiet og var da i den yngste gruppe om at blive færdig!
28 er da en virkelig "normal/almindelig" alder at blive færdig med en længere uddanelse, især hvis du allerede har 2 børn. Jeg valgte at blive færdiguddanet og nu 1½ år senere venter en lille bebs, men det er jo bare lige hvilken rækkefølge man vælger at gøre tingene og hvad der passer en selv bedst!

Når du desuden har fuld opbakning hjemmefra er det da ikke noget at tænke over!

Anmeld

5. september 2011

BrightStar

Dejligt at høre så mange forfølger deres drømme 

Vores unger vil til den tid være 10 år og 9 år  Det er heeelt vildt at tænke på, men så er vi jo til gengæld ovre det med helt små børn. 

Anmeld

5. september 2011

Babylil

BrightStar skriver:

Det lyder da super dejligt! 

Er du glad for uddannelsen? Og jeg er heller ikke i tvivl om, at de fleste arbejdsgivere synes det er et + at man har fået et par børn, når man skal ud og finde job. 

Ja, det er også super dejligt, at der er lys for enden af tunnelen

Jeg er rigtig glad for uddannelsen, men det har også været hårdt. Det tror jeg også det bliver, når jeg har fået børn, så det bliver spændende at se hvordan min specialeskrivning kommer til at gå

Anmeld

5. september 2011

-Sigrid-

Tja, min mor var 44 da hun for et par uger siden fik sin bachelor, og jeg tror da heltklart det har været en fordel at vi har været store

Så hvis manden er med på det, og du selv er frisk, så kom igang!

Jeg regner selv med at være 24-25 år

Anmeld

5. september 2011

Rosa

28 - jeg er (snart) uddannet psykolog og er forsinket 2 år pga. nøleri og barsel 

Anmeld

5. september 2011

Majbriteriksen

Jeg var lige blevet 22 år da jeg blev færdig som social og sundhedsassistent. Min kæreste var  lige blevet 24 da han var færdig som landinspektør. Så vi var vist lidt unge. Men nu går jeg også i tankerne, skal jeg noget mere eller noget helt andet, ved bare ikke om det kan hænge sammen økonomisk med 2 små børn, nedlagt landbrug og 2 biler :-(

Men hvis du mener det kan hænge sammen, så syntes jeg bestemt at du skal springe ud i det!

Anmeld

5. september 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg er uddannet jurist - og blev færdig da jeg var 28.

Anmeld

5. september 2011

wamse

Jeg læser til pædagog og er  færdig som 39 årig, og måske jeg kunne finde på at læse videre der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.