Hvor gamle er i når i afslutter jeres uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

HopinWishin

BrightStar skriver:

Hej allesammen.

Jeg har lige et spørgsmål, hvor gamle er i når i afslutter jeres uddannelse?

Herhjemme er manden snart færdig, og det er jo selvfølgelig dejligt!  

Nu er det sådan, at jeg har beslutte mig for at gå efter drømmeuddannelsen! Og i den forbindelse er jeg bare lidt i tvivl om det er virkelig dumt, og om jeg bare skal nøjes med det jeg i forvejen har.. :/

Vi har 2 små børn og et super godt bagland. 

Jeg har altid drømt om, at læse jura lige siden jeg var lille, og det at blive mor har kun givet mig mere blod på tanden. Selvom det bliver hårdt. Heldigvis har vi jo som sagt et rigtig godt bagland, der altid står klar med en hjælpende hånd hvis det brænder på. 

I den forbindelse ville det betyde, at jeg vil være 28 år når jeg har afsluttet uddannelsen. Og det er selvfølgelig en fordel, at vores unger er ved at være store til den tid, og vi ikke skal have flere børn når jeg skal på arbejdsmarkedet.

Synes i det ville være helt dumt? 

Manden synes bare jeg skal gå efter det.. 

Go for it! =)

Jeg er også 28 når jeg blir færdig med min (anden) uddannelse... og jeg har slet ikke fortrudt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Camilla <3

Jeg syntes bare du skal gå efter din drøm!  

Jeg skal først til at starte på HF pakken, som sygeplejerske og derefter skal jeg på sygeplejerskeudd.  

Var gået igang som Sosu-hjælper, men blev sygemeldt. Så nu tager jeg en anden vej til drømmeudd.  

Anmeld

21. november 2011

Dot D

Jeg synes ikke 28 år er gammelt, så "go for it". Jeg selv bliver 39 år, dagen efter min uddannelse er færdig

Anmeld

21. november 2011

Hasselnødden

BrightStar skriver:

Hej allesammen.

Jeg har lige et spørgsmål, hvor gamle er i når i afslutter jeres uddannelse?

Herhjemme er manden snart færdig, og det er jo selvfølgelig dejligt!  

Nu er det sådan, at jeg har beslutte mig for at gå efter drømmeuddannelsen! Og i den forbindelse er jeg bare lidt i tvivl om det er virkelig dumt, og om jeg bare skal nøjes med det jeg i forvejen har.. :/

Vi har 2 små børn og et super godt bagland. 

Jeg har altid drømt om, at læse jura lige siden jeg var lille, og det at blive mor har kun givet mig mere blod på tanden. Selvom det bliver hårdt. Heldigvis har vi jo som sagt et rigtig godt bagland, der altid står klar med en hjælpende hånd hvis det brænder på. 

I den forbindelse ville det betyde, at jeg vil være 28 år når jeg har afsluttet uddannelsen. Og det er selvfølgelig en fordel, at vores unger er ved at være store til den tid, og vi ikke skal have flere børn når jeg skal på arbejdsmarkedet.

Synes i det ville være helt dumt? 

Manden synes bare jeg skal gå efter det.. 

Jeg er 32 år da jeg forventer at være færdig til januar 2012 og fylder først i marts

Anmeld

22. november 2011

Risen

Jeg er 25 år, når jeg er færdig (inkl 1 års barsel). Men elsker at studere og kunne sagtens finde på at snuppe en del år til efteruddannelse, især fordi jeg mener det at være lærer, aldrig er en afsluttet uddannelse, men et område man hele tiden bør forny sig på for at kunne følge med eleverne og deres interesser for at gøre undervisningen interessant. 

Anmeld

22. november 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg bliver færdig 2 uger før min 36 års fødselsdag :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.