graviditet efter SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Hejsa,

er rigtig ked af at høre, at I har haft en SA

Havde selv en MA sidste år, og husker ALT for tydeligt, hvor hårdt det var... Jeg fik en udskrabning, og præcis 4 uger efter kom min mens første gang, så jeg har højst sandsynligt haft ÆL 14 dage efter udskrabningen... Det lykkedes dog "først" 3. gang efter min MA at blive gravide igen, og sidder her med stor mave og 19 dage til termin, så krydser ALT hvad jeg kan for, at du har held med testene nu her, så I kan få jeres længe ventede spire

Ved der er en herinde, som ikke nåede at få sin mens efter de mistede, og hun har lige født en sund og rask dreng, så chancen er der helt sikkert! Alt held og lykke herfra

ej hvor dejligt at det gik så forholdsvis hurtigt hos dig igen! 

du må glæde dig så meget til at få den lille guldlklump ud 

Jeg håber at jeg kan gøre vedkommende kunsten efter og være gravid uden at få min mens efter SA´en! ville bare være så skøøøønt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Muhmi

Anonym skriver:

uh vi er ihvertfald begge to MERE end klar igen psykisk  det er vores aller aller aller største drøm lige nu 

hvor er det dejligt at høre at du fik en dejlig lille fyr ud af det! håber så meget at der også er en bebs på vej til os! 

Hvor dejligt at du ikke er blevet slået ud af kurs, pga. aborten...

Jamen det håber jeg da også, sidder spændt og venter på en positiv update om en halv times tid

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

helt forståeligt... du behøver heller ikke snede privat, bare du lige citerer mig så jeg får en notifikation

nå den er negativ.... 

jeg må prøve med morgenurin imorgen tidlig og håbe på at der så viser sig en streg...  

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hvor dejligt at du ikke er blevet slået ud af kurs, pga. aborten...

Jamen det håber jeg da også, sidder spændt og venter på en positiv update om en halv times tid

desværre er den negativ... 

ØV!

men jeg prøver imorgen tidlig igen. 

Anmeld

5. september 2011

Kris89

Anonym skriver:

nå den er negativ.... 

jeg må prøve med morgenurin imorgen tidlig og håbe på at der så viser sig en streg...  

øv. håber det bare er fordi du har haft lidt sen ÆL og dermed ikke er helt så langt henne og derfor får et negativt svar... håber på positiv test i morgen... ellers så vent nogle dage...

som sagt nåede jeg jo at bruge omkring 20 teste inden jeg fik brunligt udflåd - det er dyrt.!

Anmeld

5. september 2011

Muhmi

Anonym skriver:

ØV!

Æv bæv! Måske er den positiv i morgen tidlig....  

Anmeld

5. september 2011

Risen

Kris89 skriver:

i princippet burde du kunne tage en positiv test idag/ i morgen

ved du hvornår jeg ville kunne teste hvis min SA/udskrapning startede tirsdag d. 9 august? Ved ikke hvornår jeg havde æl, vi har bare været dygtige til sengegymnastik.  

Anmeld

5. september 2011

Risen

Anonym skriver:

ØV!

Anmeld

5. september 2011

Kris89

Risen skriver:

ved du hvornår jeg ville kunne teste hvis min SA/udskrapning startede tirsdag d. 9 august? Ved ikke hvornår jeg havde æl, vi har bare været dygtige til sengegymnastik.  

du vil jo nok kunne tage en d. 7-8. jeg plejer altid at sige at hvis den er der kan man altid regne med en måned efter første mens dag, altså d. 9 

det er jo selvf. individuelt. nogle kan teste tidlig og andre sent, men 30 dage efter kan de fleste i hvert fald

Anmeld

5. september 2011

Risen

Kris89 skriver:

du vil jo nok kunne tage en d. 7-8. jeg plejer altid at sige at hvis den er der kan man altid regne med en måned efter første mens dag, altså d. 9 

det er jo selvf. individuelt. nogle kan teste tidlig og andre sent, men 30 dage efter kan de fleste i hvert fald

Okay  tusind tak. Jeg ved ikke om jeg kan holde den, men må prøve 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.