graviditet efter SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

Er jo helt nysgerrig har du fået testet?????

hej igen! 

er lige kommet hjem, og har tømt postkassen! Der lå testene 

så nu skal jeg bare igang med at teste! 

Men jeg vil vente på at min kæreste kommer hjem, han har fri kl 16. 

jeg vil gerne have at han er her, for hvis nu den er negativ blir jeg ærlig talt ret ked af det..... 

gad vide om jeg egentlig kan teste her i eftermiddag? skal det ikke være morgenurin? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Kris89

Anonym skriver:

hej igen! 

er lige kommet hjem, og har tømt postkassen! Der lå testene 

så nu skal jeg bare igang med at teste! 

Men jeg vil vente på at min kæreste kommer hjem, han har fri kl 16. 

jeg vil gerne have at han er her, for hvis nu den er negativ blir jeg ærlig talt ret ked af det..... 

gad vide om jeg egentlig kan teste her i eftermiddag? skal det ikke være morgenurin? 

Hvornår testede du positiv sidst? altså hvor langt var du henne? nogle kan jo først teste sent og morgenurin er jo "stærkest", men du burde også kunne teste positiv om eftermiddagen, måske lidt svagere end om morgenen, men derfor er den der jo stadig

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Dansker i England skriver:

Jeg havde en sa i april og 4 uger efter havde jeg en positiv test igen, så det kan godt lade sig gøre at blive gravid igen med det samme. Mvh Dansker i England 18+0

stort tillykke! hvor dejligt at det skete hurtigt  håber virkelig jeg er lige så heldig! 

testene ligger klar på bordet, og jeg sidder nu her som et andet nervevrag og venter på at min kæreste kommer hjem så jeg kan tage en! shiiiiit jeg er nervøs! 

Anmeld

5. september 2011

foto på lærred

Anonym skriver:

stort tillykke! hvor dejligt at det skete hurtigt  håber virkelig jeg er lige så heldig! 

testene ligger klar på bordet, og jeg sidder nu her som et andet nervevrag og venter på at min kæreste kommer hjem så jeg kan tage en! shiiiiit jeg er nervøs! 

Rigtig meget held og lykke.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager og invitationer

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

Hvornår testede du positiv sidst? altså hvor langt var du henne? nogle kan jo først teste sent og morgenurin er jo "stærkest", men du burde også kunne teste positiv om eftermiddagen, måske lidt svagere end om morgenen, men derfor er den der jo stadig

jamen sidste gange testede jeg svagt positivt da jeg var 4+0. og idag vil jeg, ifølge termins beregneren her på siden, være 4+5 idag. 

så ja jeg burde nok kunne teste selvom det ikke er morgen urin. 

aaaaarh shit mand . jeg tør sku næsten ikke nu! nu har jeg gået og ventet på det hele dagen, og nu sidder jeg her og blir mere og mere nervøs...

jeg har haft meget murren i underlivet idag, og jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal tro... 

LOVER at komme med en update om ca en halv time 

Anmeld

5. september 2011

Kris89

Anonym skriver:

jamen sidste gange testede jeg svagt positivt da jeg var 4+0. og idag vil jeg, ifølge termins beregneren her på siden, være 4+5 idag. 

så ja jeg burde nok kunne teste selvom det ikke er morgen urin. 

aaaaarh shit mand . jeg tør sku næsten ikke nu! nu har jeg gået og ventet på det hele dagen, og nu sidder jeg her og blir mere og mere nervøs...

jeg har haft meget murren i underlivet idag, og jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal tro... 

LOVER at komme med en update om ca en halv time 

kan du ikke sende privat eller citere mig her i indlægget, så jeg er sikker på at se det? er jo helt nysgerrig

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg blev gravid ca. en uge efter jeg stoppede med at bløde efter SA... Jeg har beviset liggende i hans tremmeseng lige nu

Det kan godt gå rigtig stærkt med at blive gravid igen efter SA og MA.... Men det er svært at være mentalt klar til det allerede så kort tid efter... Men held og lykke med det da

uh vi er ihvertfald begge to MERE end klar igen psykisk  det er vores aller aller aller største drøm lige nu 

hvor er det dejligt at høre at du fik en dejlig lille fyr ud af det! håber så meget at der også er en bebs på vej til os! 

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

kan du ikke sende privat eller citere mig her i indlægget, så jeg er sikker på at se det? er jo helt nysgerrig

jo det vil jeg helt sikkert! 

(grunden til at jeg er ano, er at jeg har flere venner og familie medlemmer som er her på siden, og vi vil jo ikke røbe noget før den er sten sikker )

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Rigtig meget held og lykke.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager og invitationer

mange mange tak! 

sidder godt nok her og tripper og glor på de teste.... 

jeg kan da ihvertfald brugsanvisningen udenad efter at have læst den 1000 gange nu! 

Anmeld

5. september 2011

Kris89

Anonym skriver:

jo det vil jeg helt sikkert! 

(grunden til at jeg er ano, er at jeg har flere venner og familie medlemmer som er her på siden, og vi vil jo ikke røbe noget før den er sten sikker )

helt forståeligt... du behøver heller ikke snede privat, bare du lige citerer mig så jeg får en notifikation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.